    From: Daniel Skrzypkowski <s...@n...nemezis.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: MBank i WAP
    Date: Sat, 29 Nov 2003 15:19:59 +0100 (CET)

    Witam,

    Czy udalo sie komu polaczyc poprzez WAPa z MBankiem? Uzywam
    Nokie6310i, przechodze pomyslnie logowanie, nastepnie wypisuje
    mi ze musze zmienic haslo, wiec probuje to haslo zmienic ale
    za kazdym razem dostaje komunikat ze "Nieprawidlowy format
    hasla". Haslo wklepywalem juz na rozne sposoby, same literki,
    same cyferki, mieszalem i nic, zawsze to samo. Haslo moge
    oczywiscie zmienic przez mLinie, ale konczy sie to zawsze tak samo
    udaje mi sie zalogowac WAPem ale potem system chce zebym zmienial
    haslo, ktorego zmienic sie nie da!
    Robie cos zle? jakies porady?

    pzdr,
    --