  • 1. Data: 2011-02-08 12:09:30
    Temat: MC World Signia w Multibanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    <http://kartyonline.pl/niusy.php?id=5053&_MasterCard
    %C2%
    AE_World_Signia_w_MultiBanku>

    A jednak Multi się zdecydował i będzie bankiem dla zamożnych klientów,
    przynajmniej do kolejnej zmiany prezesa, na pewno. Zastanawia mnie tylko
    ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czegoś przydać? Czy
    po prostu MC ma na niego takie parcie?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-02-08 12:17:14
    Temat: Re: MC World Signia w Multibanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:09:30 +0000, xbartx napisał(a):

    > Zastanawia mnie tylko
    > ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czegoś przydać? Czy
    > po prostu MC ma na niego takie parcie?

    Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

    I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-02-08 14:12:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 12:17:14 +0000, Olgierd napisał(a):

    > I od razu uprzedzam pytania -- do mnie jeszcze nie dzwonili ;-)

    Hmmm wygląda mi to na poważny skandal, ale smarniesz co nie co na blogu i
    zaraz się pojawi karta z jakaś butelczyną gratis ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-02-08 18:59:54
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Lut, 13:09, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > przynajmniej do kolejnej zmiany prezesa, na pewno. Zastanawia mnie tylko
    > ten PayPass czy on się może tym rzekomym krezusom do czegoś przydać? Czy

    A TOiP do niej juz jest? Bo z 2-3 dni temu reklama produktu byla, ale
    w TOiP ani slowa.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2011-02-08 21:06:15
    Od: owp <o...@g...pl>

    > Chyba już w ogóle nie ma nowych kart MC bez PayPassa.

    Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak
    sam zapytałem, to pani odradzała :-)

  • 6. Data: 2011-02-08 21:28:19
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    owp napisał(a):

    > Mnie się jeszcze nie udało zapłacić PayPassem. Nikt nie proponuje, a jak
    > sam zapytałem, to pani odradzała :-)

    te całe zbliżeniówki są strasznie przereklamowane i zupełnie zbędne.
    moim zdaniem umrą śmiercią naturalną.

    PG

  • 7. Data: 2011-02-08 21:43:17
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.02.2011 22:28, Piotr Gralak wrote:

    > te całe zbliżeniówki są strasznie przereklamowane i zupełnie zbędne.
    > moim zdaniem umrą śmiercią naturalną.

    A propos kart radiowych, nie wiem, czy zauważyliście pewien drobny
    szczegół w reklamie PayPassa pokazywanej ostatnio w telewizjii.
    <http://www.youtube.com/watch?v=L7W0GpBYW4w> W przedostatniej scenie
    facet kupuje bezprzewodowo wino za 70 zł i... nie podaje PIN-u. A w
    Polsce limit to 50 zł. Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko
    podkreśla fakt, że nawet marketoidy nie korzystają z tych tworów i nie
    wiedzą, że tak się u nas NIE DA!

  • 8. Data: 2011-02-08 21:51:24
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-08 22:43, XYZ pisze:
    > Pełna kompromitacja ze strony MC, ale to tylko
    > podkreśla fakt, że nawet marketoidy nie korzystają z tych tworów i nie
    > wiedzą, że tak się u nas NIE DA!

    Za to kupują wina za 70zł. Dobrze muszą tam płacić.

    --
    Raf

  • 9. Data: 2011-02-08 21:55:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-02-08 22:51, Rafał pisze:

    > Za to kupują wina za 70zł. Dobrze muszą tam płacić.

    wina za 70 zł? za tyle to miałbym cały karton ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-02-08 22:25:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 10:59:54 -0800, Rafal M napisał(a):

    > A TOiP do niej juz jest? Bo z 2-3 dni temu reklama produktu byla, ale w
    > TOiP ani slowa.

    TOiP dla takiej karty? No ja Cię proszę ;)

    Xenocide