  • 1. Data: 2011-02-08 09:43:57
    Temat: gdzie konto???
    Od: "Banan" <d...@g...pl>

    Witam!!!
    Wybralem z oferty 2 banki Millenium (konto internetowe) oraz ING (konto
    Direct).
    Przedewszystkim chodzi mi o rachunek rozliczeniowy jak tez konto
    oszczednosciowe, przeniesienie karty kredytowej, jakis limit kredytowy
    (zawsze mozna sie znalezc pod kreska).
    ING przekonuje wypłatami za darmo ze wszystkich bankomatow. A Millenium
    dobrze oprocentowanymi lokatami. Niestety w tym drugim tylko za darmo mozna
    wyplacac w Millenium. No i kompetencja osób na infolinii.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Dawid

    5854 (20110207) __________

  • 2. Data: 2011-02-08 09:51:35
    Temat: Re: gdzie konto???
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 10:43:57 +0100, Banan napisał(a):

> [...]
    > Niestety w tym drugim tylko za darmo mozna wyplacac w Millenium. No i
    > kompetencja osób na infolinii. Z góry dziekuje za pomoc.

    Przeglądnij lepiej ofertę banków Pana Cz. czyli OF/GO/ideabank generalnie
    rachunek, kartę debetową i kredytową możesz tam mieć na 0 pln bez żadnych
    warunków do tego najwyżej oprocentowane lokaty i konta oszczędzające
    (lepsze jest tylko w Polbanku). Nie wiem jak będzie z limitem kredytowym.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-02-08 11:44:54
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-02-08 10:51, xbartx pisze:

    > Przeglądnij lepiej ofertę banków Pana Cz. czyli OF/GO/ideabank

    Nie wiem jak z ideabankiem bo nie miałem ale OF i GO to moim zdaniem
    nadają się tylko do oszczędzania (przelać i zapomnieć). Te ich
    systemy/interfejsy które nie potrafią pokazać aktualnych stanów konta,
    historii itp. Konieczność klikania w nieskończoność aby interfejs raczył
    pokazać dane aktualne. Dla mnie to jest na tyle wk...ące że nie
    wyobrażam sobie aby to było moje główne konto.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2011-02-08 12:00:08
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pokazać dane aktualne. Dla mnie to jest na tyle wk...ące że nie wyobrażam

    Podpisuję się pod tym co napisałeś. Nic dodać, nic ująć

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-02-08 12:17:17
    Od: "Banan" <d...@g...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podpisuję się pod tym co napisałeś. Nic dodać, nic ująć

    Pozatym Pan Cz. nie kojarzy mi sie dobrze.

    5855 (20110208) __________

  • 6. Data: 2011-02-08 14:12:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Banan wrote:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5855 (20110208) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    <http://sfaggam.blogspot.com/2010/10/q-jak-zlikwidow
    ac-stopke-reklamowa.html>

    witrak()

  • 7. Data: 2011-02-08 14:14:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 13:17:17 +0100, Banan napisał(a):

    > Pozatym Pan Cz. nie kojarzy mi sie dobrze.

    Popatrz jeszcze na ofertę Inteligo, BGŻ, DBnet. Generalnie wygląda to
    tak, że teraz aby wcale lub niewiele płacić i mieć wysoki % na lokatach
    trzeba korzystać z kilku ofert, niestety albo i stety, to już zależy.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2011-02-08 14:32:44
    Od: "Banan" <d...@g...pl>

    > Popatrz jeszcze na ofertę Inteligo, BGŻ, DBnet. Generalnie wygląda to
    > tak, że teraz aby wcale lub niewiele płacić i mieć wysoki % na lokatach
    > trzeba korzystać z kilku ofert, niestety albo i stety, to już zależy.

    Z Inteligo nie korzystam juz 2 lata kiedys bardzo mieli wielki zlew na
    klienta. Nie wiem jak jest teraz skoro konkuruja z mBakiem o jak najwieksza
    liczbe klientów.
    Dawid

    5855 (20110208) __________

  • 9. Data: 2011-02-08 15:27:37
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Banan nadaje:
    > Pozatym Pan Cz. nie kojarzy mi sie dobrze.

    Ale tobie zależy jedynie na częstych wypłatach i kumatych
    telefonistkach. W tym pan C. jest niezły.

  • 10. Data: 2011-02-08 18:19:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent Banan nadaje:
    >
    > Ale tobie zależy jedynie na częstych wypłatach i kumatych telefonistkach.
    > W tym pan C. jest niezły.
    ciężko się tam dodzwonić