  • 1. Data: 2009-08-17 13:46:53
    Temat: MCI
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    Ktos wie dlaczego toto idzie pod prad dzisiaj?

    pozdr
    IWSP

  • 2. Data: 2009-08-17 14:37:35
    Temat: Re: MCI
    Od: "Arku" <a...@o...pl>

    > Ktos wie dlaczego toto idzie pod prad dzisiaj?

    nie wiem dlaczego dziś, ale mam od jakiegoś czsu okrągły pakiecik więc mnie
    to bardzo cieszy. Wykres od dłuższego czasu wygląda pro-wzrostowo, od 2
    tygodni rekordowe obroty więc chyba spory odpał się szykuje

  • 3. Data: 2009-08-17 14:57:07
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jaki target?

    D.

  • 4. Data: 2009-08-17 16:31:38
    Od: "Arku" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki target?
    >
    > D.

    okolice 9 pln, od zachowania kursu w tych okolicach zależą dalsze plany co
    do papieru

  • 5. Data: 2009-08-17 17:24:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Jaki target?
    >
    > D.

    Dla mnie 3,90 w tym tygodniu i 3,85 w przyszłym, bo chcę kupić :). I nie
    kupię, bo będzie 4,44.

    PS. To o co pytałeś w moim ostatnim wątku jest niemożlwe, bo i tak za dużo
    pokazałem.

    pozdrawiam

    kc

  • 6. Data: 2009-08-19 19:38:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie 3,90 w tym tygodniu i 3,85 w przyszłym, bo chcę kupić :). I nie
    > kupię, bo będzie 4,44.

    Czyli nie kupisz teraz, choć wiesz że będzie drożej?
    Niszt fensterhen.
    Ale dzięki za info.

  • 7. Data: 2009-08-19 19:53:57
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie kupisz teraz, choć wiesz że będzie drożej?
    > Niszt fensterhen.
    > Ale dzięki za info.

    Teraz ja nie rozumiem. Po ile jest Mci dzisiaj? Close 5,78 PLN. Kupię jeżeli
    będzie 4,44 (zmieniłem zdanie) Jestem łapaczem noży. Nie kupuję na górce,
    mimo, że nieraz wiem, że pójdzie wyżej. Kupuję gdy cena wraca do wsparcia, a
    nie wtedy gdy przebije opór, bo po przebiciu oporu zwykle wraca do wsparcia.
    Jeżeli nie wraca, to pasuję.
    kc

    PS. Mimo wzrostu, "którego nikt się nie spodziewał", uważam, że misie
    powinny spać spokojnie, aczkolwiek wiem, że trudno spać w takiej sytuacji.

    kc

  • 8. Data: 2009-08-26 13:15:33
    Od: mpq <m...@g...pl>

    Prezes MCI w TVNCNBC Biznes akurat zawitał :)