-
51. Data: 2007-01-30 15:56:40
Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2055.00000093.45bbd0df@newsgate.onet.pl...
> Tak czy inaczej zobaczymy jeszcze jak zareaguja na moja reklamacje. Czy
> tak
> jak Wy wlasnie (zasrany komputer wirusami? Adam - troche cienko jak na
> kulturalnego dyskutanta, nie sadzisz?), czy grzecznie mi wytlumacza co
> jest
> nie halo. I przekonam sie jak obsluguja klientow. Moze i nie mam racji,
> nie
> wiem. Nie musze sie znac na pctach. Chce miec po prostu dobry i skuteczny
> dostep do swojego konta i tyle.
ROTFL. Jak się chce szpanować "kontem w internecie", to na technice się
trzeba znać.
Co wg Ciebie ma zrobić bank w tym przypadku? Może ma przyjechać delegacja z
mbanku, odwirusować komputer, nauczyć obsługi i przy okazji wytłumaczyć jak
się proxy w innych przeglądarkach ustawia? Proponuję wizytę u psychologa, bo
normalne to to nie jest.
PS. Jak wiatr wieje za oknem, albo pada deszcz to do kogo piszesz
reklamację?
-
52. Data: 2007-02-04 15:00:19
Temat: Re: awaria mbanku!!!
Od: k...@p...onet.pl
Niniejszym informuje, ze dostep przez przegladarki
wszelkie zostal przez tpsa i/lub mbank naprawiony.
Dostep przez telefon komorkowy dalej nie
funkcjonuje.
Dzieki cierpliwym za rady (m.in. Bartkowi) a
szydercom i nerwusom zycze spokojniejszych chwil.
Ps. Aha - i w odpowiedzi jednemu koledze niniejszym
oswiadczam, ze kontem mbanku nie szpanuje tylko z
niego korzystam.
Pozdrowienia,
Karciarz
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl