-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: MILLENNIUM MILLE-olewanie MILLE-spychologia MILLE-niewiedza
Date: Thu, 24 Apr 2008 12:20:49 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 69
Message-ID: <fupmtr$2v5o$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: c69-203.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1209032443 97464 62.21.69.203 (24 Apr 2008 10:20:43 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Apr 2008 10:20:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-Antivirus: avast! (VPS 080423-1, 2008-04-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:444963
[ ukryj nagłówki ]nikt w MILLENNIUM nie wie, co się w tym banku dzieje i gdzie.
każdy telefon, każdy kontakt, to maksymalna spychologia, przełączanie do innych
działów, odsyłanie do innych konsultantów albo zasłanianie się wprost niewiedzą
na temat.
na początku kwietnia podpisywałem wnioski o karty kredytowe. weryfikacja ok,
umowa podpisana, kurier zabrał dokumenty, z banku na drugi dzień oddzwonili, że
papiery dotarły i mam spodziewać się kart.
gdy minęły dwa tygodnie postanowiłem spróbować dowiedzieć się, kiedy dotrą w
końcu do mnie karty:
1. wizyta w oddziale:
pani nie wie, ona nie ma pojęcia, oni o tym nie wiedzą co się z kartami dzieje.
podałem umowę, pokazałem numer - to też nic nie dało, ona nie ma dostępu do tej
informacji. może i prawda, a może wymagało to tylko TROCHĘ większego
zaangażowania. na koniec radziła, że trzeba zaczekać jeszcze tydzień i przyjść
do oddziału.
2. telefon na infolinię, + 22 598 40 40, wg licznika czekam na rozmowę jedynie
12 minut słuchając melodyjek:
tu facet był jeszcze szybszy, nawet nie chciał wysłuchać problemu, od razu
stwierdził że to problem wymagający zastrzeżenia kart - kurwa, nawet nie
zdążyłem powiedzieć do końca, a on już wiedział, że mam zastrzegać kartę! nawet
nie zdążyłem mu podać numeru umowy kredytowej, ani mojego PESEL, a on już
przełączył dalej!
3. konsultant od zastrzegania kart:
to nie jest problem do nich. mam czekać. karty są tłoczone nawet do 30 dni, więc
mam czekać 30 dni plus czas na pocztę i kurierów i oddziały i jeszcze coś. mam
czekać, już nie tydzień (jak twierdzą w oddziale), ale nawet powyżej 30 dni od
podpisania. on zresztą nic nie wie, nie ma dostępu do informacji na jakim etapie
jest karta. a numeru umowy mam mu w ogóle nie podawać, bo on z tym nic nie
zrobi!
4. szukam adresu e-mail na stronie:
jestem tEMpy, ale nie ma. skarżę się więc w rubrykach, gdzie składa się wnioski
o kartę: chciałem kartę, z papierami ok, oddzwoniliście, ale kart nie ma.
dzwoni do mnie mille-pani i pyta w czym problem - do cholery, przecież jej
napisałem, czy ona nie czyta na ekranie w jakiej sprawie ma dzwonić do klienta?
wyłuszczam więc: oddział nie wie, infolinia zlewa, infolinia-zastrzeganie
opowiada o 30 dniach, i co mam zrobić?
pani mnie przeprasza, ubolewa, ale... też nic nie poradzi, bo nie ma do tego
dostępu. podać pani PESEL albo numer umowy kredytowej? nie, ona nic z tym nie
może zrobić. może pani przekazać dalej? - nie , najlepiej żebym czekał.
###
szanowny MILLENNIUM! mam w nosie twoje karty. to jest jakiś koszmar.
jeszcze nie udało mi się rozpocząć współpracy z bankiem MILLENNIUM, a już mi się
nie chce:
MILLE-mistrzowie MILLE-spychologii i MILLE-olewania, MILLE-odpychania i
MILLE-zasłaniania się MILLE-niewiedzą i MILLE-brakiem dostępu. i w szybkości
przełączania rozmów dalej, do byle kogo, byle dalej od siebie, byle tylko ręce i
nogi nie miały roboty.
czy ktoś z tego banku czytuje pl.biznes.banki?
jak się skontaktować z bankiem, żeby trafić na kogoś, kto będzie wiedział
cokolwiek o kartach dla mnie?
jest w tym banku ktoś, kto nie będzie opowiadał bajek o 7, 30 albo nie wiadomo
ilu dniach czekania na karty, które inni grupowicze otrzymują w ciągu 3
(TRZECH!) dni?
do kogo się z tym zwrócić?
K>N>S>
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.08 11:23 RobertS
- 24.04.08 16:34 pwz
- 28.04.08 00:28 kashmiri
- 28.04.08 00:35 MarekZ
- 01.05.08 21:35 kashmiri
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...