  • 1. Data: 2007-08-20 12:16:12
    Temat: MS Money, Quicken, GnuCash etc
    Od: Maciej <m...@g...com>

    Czesc!

    Zastanawia mnie jedna rzecz, skoro wiele popularnych programow do
    zarzadzania malym budzetem (jak chocby te wymienione w tytule) pozwala
    na import wyciagow w standardzie OFX, i specyfikacja tego standardu
    jest darmowa i ogolnie dostepna, to dlaczego tak malo bankow w Polsce
    "wypluwa" wyciagi w tym standardzie ?

    Czy to jest kwestia pieniedzy przy adaptowaniu witryny e-banku ????
    Czy poziomu trudnosci przy tworzeniu takiego programu wykorzystujacego
    OFX ???

    W Polsce obsluguje go tylko jeden sposrod 15 bankow
    najpopularniejszych w obsludze elektronicznej :((

    Pozdrawiam,

    Maciej

  • 2. Data: 2007-08-20 12:40:14
    Temat: Re: MS Money, Quicken, GnuCash etc
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Maciej" <m...@g...com> wrote in message
    s.com...
> [...]
    > OFX ???
    >
    > W Polsce obsluguje go tylko jeden sposrod 15 bankow
    > najpopularniejszych w obsludze elektronicznej :((

    Dzwoniłem do kilku banków.
    Odpowiedź zawsze taka sama. Nie planujemy.

  • 3. Data: 2007-08-20 12:57:02
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 20 Sie, 14:40, "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Dzwoni em do kilku banków.
    > Odpowied zawsze taka sama. Nie planujemy.

    No w a nie -- te z tak odpowiedzi si spotyka em. Pytanie --
    dlaczego ?
    Nie ma op acalnego zapotrzebowania w ród klientów fizycznych ?

    Maciej

  • 4. Data: 2007-08-20 13:03:46
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Maciej" <m...@g...com> wrote in message
    s.com...

    >No w a nie -- te z tak odpowiedzi si spotyka em. Pytanie --
    >dlaczego ?
    >Nie ma op acalnego zapotrzebowania w ród klientów fizycznych ?

    Nie ma.

  • 5. Data: 2007-08-20 15:23:50
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    witek napisał(a):

    > "Maciej" <m...@g...com> wrote in message
    s.com...

    > Nie ma.

    Takich "dziwnych" klientów (jak my) jest niedużo.
    Jak bank coś wprowadza to musi odpalić cały młyn nowej usługi
    i gdzieś po drodze pada magiczne "a po co?"
    Jeżeli jeden bank TO wprowadzi i zacznie zyskiwać klientów to może inne
    też tak zrobią. Ale banki znają bezwładność klientów ...

    Przypuszczam, że po wprowadzeniu takiej możliwości wyląduje ona w
    pakiecie "premium" dla szczególnie dojonych klientów :-)

    Rafał

  • 6. Data: 2007-08-20 19:10:24
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 20 Sie, 17:23, Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    wrote:

    > Takich "dziwnych" klientów (jak my) jest niedu o.
    > Jak bank co wprowadza to musi odpali ca y m yn nowej us ugi
    > i gdzie po drodze pada magiczne "a po co?"
    > Je eli jeden bank TO wprowadzi i zacznie zyskiwa klientów to mo e inne
    > te tak zrobi . Ale banki znaj bezw adno klientów ...

    W jakim sensie bezw adno ?

    A propos tego banku-pioniera, CitiBank oferuje juz wyciagi w
    standardzie OFX, zaden inny z pierwszej 15 -- nie.

    > Przypuszczam, e po wprowadzeniu takiej mo liwo ci wyl duje ona w
    > pakiecie "premium" dla szczególnie dojonych klientów :-)

    CitiBank ma to w standardzie dla zwyklych smiertelnikow, klientow
    indywidualnych.

    Maciej

  • 7. Data: 2007-08-20 21:36:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 19:10:24 -0000, Maciej napisał(a):

> [...]

    Stary!

    Ustaw sobie w czytniku:
    charset="iso-8859-2";
    bo można się wściec próbując czytać te Twoje posty.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2007-09-07 13:01:13
    Od: Maciej <m...@g...com>

    On 20 Sie, 23:36, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
    > Stary!
    >
    > Ustaw sobie w czytniku:
    > charset="iso-8859-2";
    > bo mo na si w ciec próbuj c czyta te Twoje posty.

    Rozumiem. A jak to zrobi w Google Grupy Dyskusyjne ?

    Maciej

  • 9. Data: 2007-09-07 18:11:25
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 07 Sep 2007 13:01:13 -0000, Maciej napisał(a):

    > Rozumiem. A jak to zrobi w Google Grupy Dyskusyjne ?

    Nie wiem.
    Najprościej zacząć korzystać z Outlook Expressa.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2007-09-08 15:38:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 7 Sep 2007 20:11:25 +0200, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >Nie wiem.
    >Najprościej zacząć korzystać z Outlook Expressa.

    Najprościej dla tych, którzy lubia byc opieprzani przez innych.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356