  • 11. Data: 2007-09-08 20:09:03
    Temat: Re: MS Money, Quicken, GnuCash etc
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 08 Sep 2007 17:38:13 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Najprościej dla tych, którzy lubia byc opieprzani przez innych.

    Na pewno lepiej korzystać z OE, niż z Google Groups!
    Zwróć uwagę, że właśnie ze względu na Google Groups w usenecie ponownie
    zapanowała plaga postów posiadających niewłaściwe kodowanie, znacznie
    poważniejsza niż ta z przed 10 lat.
    Wejdź sobie na alt.pl.allegro, tam połowy postów nie da się czytać.
    A w nowych wersjach IE większość błędów już jest poprawiona, więc z
    braku czegoś lepszego zawsze można go użyć.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2007-09-11 17:40:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 8 Sep 2007 22:09:03 +0200, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    wrote:

    >Na pewno lepiej korzystać z OE, niż z Google Groups!

    Na pewno nie.

    >Zwróć uwagę, że właśnie ze względu na Google Groups w usenecie ponownie
    >zapanowała plaga postów posiadających niewłaściwe kodowanie, znacznie
    >poważniejsza niż ta z przed 10 lat.

    Raczej przez to, że userzy dalej sa ciemną, outlookową masą.

    >A w nowych wersjach IE większość błędów już jest poprawiona, więc z
    >braku czegoś lepszego zawsze można go użyć.

    W nowych wersjach dalej nie ma podstawowej funkcjonalności jaką jest
    pokazywanie kompletnych wątków w których sa nowe wiadomości.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 13. Data: 2007-09-11 19:13:45
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Na pewno lepiej korzysta z OE, ni z Google Groups!

    Byc moze, ale ja calkowicie zrezygnowalem juz z jakichkolwiek klientow
    poczty czy newsow - z tego wzgledu, ze pracuje regularnie na kilku
    roznych komputerach, z czego tylko na jednym moge cokolwiek instalowac
    (na pozostalych albo nie mam uprawnien albo naleza one do kogos
    innego).
    Ma ktos jakis patent na google groups? Jeszcze jakis czas temu nie
    bylo tego problemu!

    Pozdrowienia,

  • 14. Data: 2007-09-11 19:27:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Sep 2007 12:13:45 -0700,
    osoba podpisana: Quental <a...@g...com>
    napisała:
    [...]

    > Ma ktos jakis patent na google groups? Jeszcze jakis czas temu nie
    > bylo tego problemu!

    Chyba dlatego, że GG nie było wpuszczane na polskie serwery :)
    A jakieś niusy.onet.pl czy usenet.gazeta.pl Ci nie wystraczy ?
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 15. Data: 2007-09-12 16:21:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 11 Sep 2007 12:13:45 -0700, Quental <a...@g...com>
    wrote:

    >Ma ktos jakis patent na google groups? Jeszcze jakis czas temu nie
    >bylo tego problemu!

    Ustawić sobie w profilu właściwa lokalizację.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 16. Data: 2007-09-12 17:34:29
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Ustawić sobie w profilu właściwa lokalizację.

    Ja tam wolę zachować angielski interfejs. Ale ustawiłem kodowanie na
    UTF8 i wiadomości mają prawidłowe nagłówki.

    Rafał