  • 1. Data: 2006-01-18 09:44:05
    Temat: MS Money - kredyt hipoteczny
    Od: "piotr" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie do uzytkownikow ms money. Mam nadzieje ze znajda sie tutaj
    tacy.
    Zaczynam wlasnie zabawe z tym programem. Do tej pory uzywalem Skarbnika -
    jednak mialem kilka zastrzezen do dzialania a niestety Insert nie kwapil sie
    z odpowiedziami.
    W kazdym razie natknalem sie na nastepujacy problem :
    Chcialem zalozyc konto kredytu hipotecznego (mortgage). Wyglada na to ze
    niestety w ms money nie mozna ustawic kredytu hipotecznego z ratami
    malejacymi. Podejzewam ze w stanach wiekszosc kredytow hipotecznych jes ze
    stalymi ratami.
    Czy ktos ma pomysl jak to zrobic ? Na razie jedyny pomysl to zalozenie konta
    jako zwyklej pozyczki. Ale moze jest jakis inny sposob.

    Dziekuje
    Piotrek