  • 1. Data: 2007-03-15 13:03:37
    Temat: Maestro - MasterCard
    Od: tomeq <t...@n...pl>

    Czy ktoś może mi doradzić w jakim polski banku można zakupić on-line
    przez Internet kartę pre-paid MasterCard lub Maestro?
    Z góry dziękuję
    tomeq

  • 2. Data: 2007-03-15 20:25:56
    Temat: Re: Maestro - MasterCard
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy ktoś może mi doradzić w jakim polski banku można zakupić on-line
    > przez Internet kartę pre-paid MasterCard lub Maestro?
    > Z góry dziękuję
    > tomeq

    on-line w zadnym, karty przedplacone oferuje ING i BZ WBK, ale kupuje
    sie je w placowce banku

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-16 08:23:09
    Od: tomeq <t...@n...pl>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > on-line w zadnym, karty przedplacone oferuje ING i BZ WBK, ale kupuje
    > sie je w placowce banku

    dzięki. podobno kiedyś w ing można było zamawiać on-line.