  • 21. Data: 2002-02-01 12:20:51
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 12:02:03PM +0000, Marcin Sawicki wrote:

    > Troszke nie rozumiem. Moglbys to jakos rozwinac.

    Dlaczego karty (wydanie + obsluga) kosztuja? Bo kosztuje ich
    prowadzenie tych karty przez euronet. Kazdej karty.

    Nie wiem jak jest, ale moze hosting kont robi rowniez bgb z ktorym
    rozliczenia jakos musza byc prowadzone - moze wlasnie na zasadzie 10zl
    miesiecznie za konto? Kwota z kosmosu.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-02-01 12:27:24
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Slawomir Tobis pisze:
    >Tabelę opłat i prowizji (patrz:
    >www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html).

    Wypłata na żądanie odsetek z Lokaty Forteca Każda transakcja 1,49 PLN

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 23. Data: 2002-02-01 12:37:21
    Od: Marcin Sawicki <m...@e...lublin.pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Dlaczego karty (wydanie + obsluga) kosztuja? Bo kosztuje ich
    > prowadzenie tych karty przez euronet. Kazdej karty.

    To jasne.

    > Nie wiem jak jest, ale moze hosting kont robi rowniez bgb z ktorym
    > rozliczenia jakos musza byc prowadzone - moze wlasnie na zasadzie 10zl
    > miesiecznie za konto? Kwota z kosmosu.

    Teraz rozumiem o co Ci chodzilo. Fakt, to ciekawe kto komu placi. Czy BGB
    Inteligo za blizej nie okreslone cuda-wianki, czy Inteligo BGB za hosting i
    prowadzenie rozliczen.

    --
    pozdrowionka
    marcin@home

  • 24. Data: 2002-02-01 12:56:11
    Od: t...@p...com (Toudi)

    Zastanawiam sie gdzie jest nasza rada tj. Rada Klientow ?
    Wyslalem do nich maila :

    Gdzie jestes Rado Klientow ?
    Widzisz zmiany i nie "grzmisz" !

    Mam takie pytanie :
    Inteligo wprowadza zmiany oplat i prowizji z dniem 15.02.2002 podajac
    te informacje w dniu 01.02.2002.
    Co zrobic, gdy ze zmianami tymi sie nie zgadzam (a glownie z kontem
    firmowym) i chcialbym rozwiazac umowe ? Zgodnie z regulaminem musze to
    zrobic z wyprzedzeniem 30 dni, ale tych 30 dni nie ma, wiec prowizja
    za prowadzenie konta (za pozostale 15 dni aktywnosci konta) zostanie
    pobrana ?
    Ktos jest chyba nieuczciwy w stosunku do swoich klientow ?

    Bank ma prawo wprowadzac zmiany w "cenniku", ale powinien to robic ze
    sporym wyprzedzeniem, a nie stawiac klientow pod sciana, bo nawet jak
    sie im nie podoba, to nie zdaza rozwiazac umowy.

  • 25. Data: 2002-02-01 13:38:45
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    pioter wrote:

    > no dobra, ale po co robic takie glupie i kosztowne promocje w celu
    > zakladania duzej ilosci kont (krag przyjaciol).

    Pewnie mieli jakiegos geniusza od marketingu ;-)))

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 26. Data: 2002-02-01 14:32:44
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    W momencie zlozenia dyspozycji zamkniecia rachunku blokuja ci do niego
    dostep. Poczytaj nowy regulamin.
    Kamil
    c...@h...pl

  • 27. Data: 2002-02-01 15:21:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Uzytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisal w wiadomosci

    > W momencie zlozenia dyspozycji zamkniecia rachunku blokuja ci do niego
    > dostep. Poczytaj nowy regulamin.

    Ale rachunek bedzie, i beda pobierane oplaty zgodnie z cennikiem - np. za
    prowadzenie.
    Jedynie zablokowany bedzie do niego dostep.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 28. Data: 2002-02-01 17:09:58
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Marcin Sawicki" <m...@e...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:a3e011

    pewnie sie ich pozbeda - ale jest male ale :-)) ktore zreszta zamierzam
    przetestowac - co zrobia z kontem o zerowym wsadzie :-))
    mam takowe pod opieka i wlasnie go dzis wyzerowalem
    :-)

  • 29. Data: 2002-02-01 20:49:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Feb 2002 11:34:21 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Czy ktoś ma tego PDFa? Zdjęli już :-)))

    Jak zdjęli, jak go w tej chwili ściągnąłem?

    http://www.inteligo.pl/_download/download.php/toip_o
    d_2002-02-15.pdf

    >Bardzo proszę na k...@b...pl

    nie ma sprawy