  • 31. Data: 2002-02-01 21:14:33
    Temat: Re: Mail z Inteligo
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Uzytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:a3ebpc$csc$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisal w wiadomosci

    > Ale rachunek bedzie, i beda pobierane oplaty zgodnie z cennikiem - np. za
    > prowadzenie.
    > Jedynie zablokowany bedzie do niego dostep.

    Mozna wyzerowac rachunek i dopiero wtedy zlozyc dyspozycje zamkniecia ;)

    Pozdrawiam
    m...@f...net

    BTW i tak BZWBK rulez ;)

  • 32. Data: 2002-02-01 23:43:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@f...net> napisał w wiadomości

    za

    > Mozna wyzerowac rachunek i dopiero wtedy zlozyc dyspozycje zamkniecia ;)

    Co więcej - nawet zostanie skasowana opłata za serwis SMS i VE, chyba, że
    wcześniej zdeaktywuje się je ręcznie.

    A wydaje mi się, że wtedy zrobi się debet. A może go troszkę się zrobić:
    1 zł - karta
    5 zł - serwisy SMS
    4,5 - prowadzenie

    Ciekawe jest to, że w momencie likwiadacji konta, należałoby zostawić tam
    minimum 100 złotych, bo inaczej zostanie pobrana opłata za prowadzenie [mowa
    o indywidualnych].

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 33. Data: 2002-02-02 06:41:12
    Od: januszek <j...@k...spamerom.mowi.nie>

    Toudi wrote:

    > Bank ma prawo wprowadzac zmiany w "cenniku", ale powinien to robic ze
    > sporym wyprzedzeniem, a nie stawiac klientow pod sciana, bo nawet jak
    > sie im nie podoba, to nie zdaza rozwiazac umowy.

    Mnie nie podoba sie ze okres wypowiedzenia to 30 dni a informacja o
    zmianie warunkow umowy dostaje z wyprzedzeniem 12 dni. Tak czy inaczej
    wlasnie poprosilem o przeslanie mi formularza i koncze wspolprace z
    inteligo.

    januszek

  • 34. Data: 2002-02-02 09:50:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@k...spamerom.mowi.nie> napisał w
    wiadomości news:3C5B8A08.27BC3F60@ktory.spamerom.mowi.nie...

> [...]
    > zmianie warunkow umowy dostaje z wyprzedzeniem 12 dni. Tak czy inaczej
    > wlasnie poprosilem o przeslanie mi formularza i koncze wspolprace z

    Do 14 dni od otrzymania informacji masz prawo nie zaakceptować zmian
    regulaminu i nie będą Cię one dotyczyć...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 35. Data: 2002-02-02 09:52:02
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3f96t$lhp$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe jest to, że w momencie likwiadacji konta, należałoby zostawić tam
    > minimum 100 złotych, bo inaczej zostanie pobrana opłata za prowadzenie
    [mowa
    > o indywidualnych].

    I dodam jeszcze dla jasności, że mówiłem o sytaucji, że nowa TOiP już
    obowiązuje - nie o zmianie.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 36. Data: 2002-02-02 11:30:16
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Marcin Sawicki wrote:
    > //...//
    > Przy _srednim_saldzie_. IMHO jak ktos ma srednie saldo poniżej 100
    > złotych to mu bank niepotrzebny ;-]]]
    > Jest to chyba racjonalna decyzja mająca na celu pozbycie się martwych
    > rachunków. Zwróccie uwagę, że jesli ktos ma choć _odrobinę_ pieniędzy
    > na koncie, to dalej ma bezpłatnie, więc nie uderza to w nikogo kto
    > rzeczywiscie używa tego konta.

    A jeśli ktoś potrzebuje tego konta kilka razy w roku i wtedy trzyma tam nawet
    sporo kasy, to taki rachunek przecież nie jest martwy.

  • 37. Data: 2002-02-02 11:40:42
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > A jeśli ktoś potrzebuje tego konta kilka razy w roku i wtedy trzyma tam
    nawet
    > sporo kasy, to taki rachunek przecież nie jest martwy.

    Bank ma prawo. Co nie znaczy, że ma obowiązek. Pewnie duże konta pozostawią.
    Co innego, jak ktoś będzie trzymał 100 złotych...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 38. Data: 2002-02-02 11:55:48
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Fri, 1 Feb 2002 09:48:00 +0000 (UTC), Marcin Sawicki
    <m...@e...lublin.pl> napisał(-a):

    >A w .pdf'ie do sciagniecia sprytnie zamaskowana oplata od prowadzenia rachunku
    (przy obrotach
    >ponizej 99,99 PLN) i za korzystanie z karty...... w centrali BGB pilnie
    >chyba pieniedzy potrzeba.

    przeraziło ich chyba 110 tys. rachunków i uznali, że warto zmniejszyć
    ich liczbę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 39. Data: 2002-02-02 13:30:46
    Temat: Re: już wiem jak zamknąć rachunek [było Re: Mail z Inteligo ]
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Fri, 1 Feb 2002 12:51:57 +0100, "Piotr Orzechowski"
    <news@usun_spam.piotrorzechowski.com> napisał(-a):

    >:) właśnie testowałem jak zamknąć rachunek
    >trzeba u nich zamówić formularz - przyślą pocztą - nie ma go na WWW

    eee, bez przesady. IMHO wystarczy napisać, że wypowiadasz umowę,
    wysłać pocztą i tyle...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 40. Data: 2002-02-02 13:47:37
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski (Jaroslaw Andrzejewski)"
    <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > przeraziło ich chyba 110 tys. rachunków i uznali, że warto zmniejszyć
    > ich liczbę.

    Potrzebuja okazji do imprezy :). PONOWNIE przekroczylismy liczbe stu tysiecy
    kont :).

    mz