  • 41. Data: 2009-07-01 08:16:08
    Temat: Re: [OT] Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> writes:

    [...]
    Możecie się obaj przenieść z tą fascynujacą dyskuksją na priv?
    KJ (a ktoś miał nie odpowiadać na napastliwe zaczepki)
    --
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by

  • 42. Data: 2009-07-01 08:59:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bogusław Faja <zymen_out_@_out_zymen.net> writes:
    >
    > [...]
    > Możecie się obaj przenieść z tą fascynujacą dyskuksją na priv?
    > KJ (a ktoś miał nie odpowiadać na napastliwe zaczepki)

    no właśnie podałem mu gg, poniekąd jest OT ;p

  • 43. Data: 2009-07-07 14:58:59
    Temat: Re: Mała gotóweczka bez Belki - jak?
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    Karol Y pisze:

    > Można, dwoma kliknieciami. Masz e-getin i nie zaglądałeś do zakładki
    > "lokaty"?

    Mam już e-getin i jakoś nie widzę możliwości założenia lokaty
    codziennej, nie ma jej na liście :(

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2009-07-07 16:04:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin P." news:h2vodq$pb$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Mam już e-getin i jakoś nie widzę możliwości założenia lokaty
    > codziennej, nie ma jej na liście :(

    Bo można ją już założyć tylko i wyłącznie w oddziale... Ktoś po prostu się w
    tym banku z osłem na mózgi pozamieniał bo inaczej tego wytłumaczyć nie
    potrafię.