  • 1. Data: 2010-08-11 20:14:43
    Temat: Maliszewski buhahahaha z pewna niesmiałością brałby krótkie
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    synek

    ja jestem na dużej krótkiej pozycji, bez żadnej niesmiałości

    jak zwykle maliszewski bredzi

  • 2. Data: 2010-08-11 20:30:54
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > synek
    >
    > ja jestem na du=BFej kr=F3tkiej pozycji, bez =BFadnej niesmia=B3o=B6ci
    >
    > jak zwykle maliszewski bredzi

    Pedałek, czarli, czy jak tam sie zwiesz,
    zeby miec jakomkolwiek pozycje, to trzeba poswiecic
    pewien kapital zeby wejsc w te faszystowskie gierki.
    Ty jako pedal bezkapitalowy nie masz takiej mozliwosci,
    takze, nie rob zamieszania. Jka już bedziesz chcial cos
    zainwestowac na rynku, zgromadzisz jakis malutki kapital, daj znac, na tej
    grupie napewno znajdą się ludzie, którzy ci dobrze poradzą.