  • 1. Data: 2010-08-11 18:25:10
    Temat: Polska zdewastowana pod rządami POkemonów. Za co spotyka nas ta kara boska ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://podatki.onet.pl/rybinski-podwyzka-vat-do-23-p
    roc-jak-pyralgina-dla,19923,3416738,1,prasa-detal

    czekajmy, tolerujmy POjebów , a wkrótce podatek kapitałowy wzrośnie do
    30%

  • 2. Data: 2010-08-11 18:36:44
    Temat: +1% VAT v. likwidacja 3 progu PIT
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
    > http://podatki.onet.pl/rybinski-podwyzka-vat-do-23-p
    roc-jak-pyralgina-dla,19923,3416738,1,prasa-detal

    > czekajmy, tolerujmy POjebów , a wkrótce podatek kapitałowy wzrośnie do 30%

    Czyli *TY* potępiasz niedawne zniesienie 3 progu podatowego i
    zastąpienie tegoż podwyżką VATu?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Podróż o długości tysiąca mil rozpoczyna się od pojedynczego kroku.

  • 3. Data: 2010-08-11 18:41:17
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > http://podatki.onet.pl/rybinski-podwyzka-vat-do-23-p
    roc-jak-pyralgina-dla,1=
    > 9923,3416738,1,prasa-detal
    >
    > czekajmy, tolerujmy POjeb=F3w , a wkr=F3tce podatek kapita=B3owy wzro=B6nie=
    > do
    > 30%
    Kurwa, frajerze, daj sobie już spokój,
    podatek kapitałowy nie tyczy takich dupków jak ty,
    więc to nie twój problem, a ci co muszą go płacić,
    dadzą sobie rade, nie przejmuj sie, problemem jest
    tylko to, zeby było od czego płacić podatek,
    a jak jest, to raczej powód do dumy nie do frustracjii,
    wierz na słowo.

  • 4. Data: 2010-08-11 19:12:47
    Temat: POpulisci
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-08-2010 o 20:36:44 Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> napisał(a):

    > Czyli *TY* potępiasz niedawne zniesienie 3 progu podatowego i
    > zastąpienie tegoż podwyżką VATu?

    a co ma jedno do drugiego? Zmiana progów została przegłosowana w 2006 roku.
    Utrzymanie progu prowadzi głównie do masowej ucieczki za granice albo w
    jakies interesy.

    PO straszliwie rozczarowała i traci poparcie.
    A Rybińskiego sobie cenie, choc nie zawsze sie zgadzam.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2010-08-11 19:22:05
    Temat: Re: POpulisci
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > PO straszliwie rozczarowała i traci poparcie.

    Tak straszliwie rozczarowała, ze jej przedstawiciel zabral etat tej jedynie w/g
    ciebie wspanialej partii?
    Ale jestescie chlopcy pojebani, nic a nic nie macie pojecia o ludziach,
    o ich myslach a co za tym idzie preferencjach. Nauka kosztuje, dlatego jako
    jebane prostactwo jestescie skazani na poczekalnie. Byc moze się doczekacie.

  • 6. Data: 2010-08-11 19:26:05
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 11-08-2010 o 21:22:05 ron <r...@g...pl> napisał(a):

    > Tak straszliwie rozczarowała, ze jej przedstawiciel zabral etat tej
    > jedynie w/g ciebie wspanialej partii?

    pieprzysz jakbym ci rodzine odebrał... to są fakty.
    EOT i PLONK

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2010-08-11 19:44:07
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > pieprzysz jakbym ci rodzine odebrał... to są fakty.
    > EOT i PLONK

    Fakty,
    tygodnik fakty?, ty fakty?
    Jestes za cienki zeby mi rodzine odebrac, ale powiedz mi
    dlaczego pieprze? Dlatego, ze mowie prawde, a ty nie masz
    slowa zeby logicznie sie przeciwstawic?
    Jakies tam plonki i tak cie nie usprawiedliwią,
    jestes kolego cieniutki w rozmowie,
    ale,
    chuj z tobą, mysle ze to takie dobre zyczenie.

  • 8. Data: 2010-08-11 20:08:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " ron" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak straszliwie rozczarowała, ze jej przedstawiciel zabral etat tej
    > jedynie w/g
    > ciebie wspanialej partii?

    Na bezrybiu i rak ryba... Ktoś musiał wygrać ale żeby z wygranego robić
    WYGRANEGO to przesada :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-08-11 20:16:37
    Od: " ron" <r...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Na bezrybiu i rak ryba... Ktoś musiał wygrać ale żeby z wygranego robić
    > WYGRANEGO to przesada :)

    Jasne,
    gówno bez przeszkody płynie i o nic nie pyta,
    więc dlaczego nie zatrzymać?
    A czy to gowno, czy tylko bieg wydarzeń, kto by się tym przejmował/
    Wazne, zeby zaczepic i zaistniec, reszta bez znaczenia.

  • 10. Data: 2010-08-11 20:43:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Jasne,
    > gówno bez przeszkody płynie i o nic nie pyta,
    > więc dlaczego nie zatrzymać?
    > A czy to gowno, czy tylko bieg wydarzeń, kto by się tym przejmował/

    Przejmuj się i zatrzymuj - może młody jesteś i Ci się jeszcze chce...

    > Wazne, zeby zaczepic i zaistniec, reszta bez znaczenia.

    Upraszczasz... ale pewnie wiesz o tym bo własnie to robisz :)

    --
    marfi