  • 1. Data: 2012-04-04 20:27:08
    Temat: MasterCard World w mBanku i Multibanku
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    MasterCard World w ofercie detalu BRE:
    http://www.mbank.pl/karty/kredytowe/world-mastercard
    /

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/w
    orld_mastercard_aquarius

    W mBanku zastepuje MC Gold, a w Multi jest zamiast MC Aquarius.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2012-04-05 10:08:05
    Temat: Re: MasterCard World w mBanku i Multibanku
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > W mBanku zastepuje MC Gold, a w Multi jest zamiast MC Aquarius.

    W Citi sa o ponad połowe tańsze.

  • 3. Data: 2012-04-05 19:39:22
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Apr 5, 10:08 am, "Jacek" <J...@b...pl> wrote:

    > W Citi sa o ponad połowe tańsze.

    Nie wiem jak w Citi, ale MC Aquarius wystarczy zaplacic tylko raz w
    miesiacu by karta byla za darmo.

    Stiwi

  • 4. Data: 2012-04-06 08:30:14
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2012-04-05 19:39, Stiwi pisze:

    > Nie wiem jak w Citi, ale MC Aquarius wystarczy zaplacic tylko raz w
    > miesiacu by karta byla za darmo.

    W MC Aquarius tak ale juz jej nie wydaja. Nowa karta MC Aquarius World z
    Multi trzeba wykonac w poprzedzajacym roku co najmniej 120 transakcji
    (mozna tez na sume 24 000 PLN) zeby karta byla za darmo.

    http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/world
    _mastercard_aquarius/oplaty_i_oprocentowanie

    Nowa nie za bardzo nadaje sie na karte zapasowa, rzadko uzywana...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2012-04-13 22:17:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012 10:08:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > W Citi sa o ponad połowe tańsze.
    to jest ten sam program lojalnosciowy ("world") czy tylko zbieznosc nazw?