  • 1. Data: 2010-12-20 18:35:38
    Temat: Mastercard Electronic i transakcje przez internet
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Cytat z regulaminu doladowan play, ktory wyklucza niektore karty:

    ...w zaleznosci od banku wystawcy karty, równiez przy uzyciu kart VISA
    Electron. Transakcje nie moga byc realizowane z uzyciem kart
    elektronicznych: VISA Electron banków, które nie wydaly zgody na tego typu
    transakcje, wszystkich kart Maestro, MasterCard Electronic oraz POLCARD BIS,

    Jednak transakcje doladowania telefonu spokojnie przechodza karta Mastercard
    Electronic- plaska wydana przez BGZ.

    Czy w takim razie rodzaj karty determinuje przyjecie platnosci, czy to bank
    ma wplyw na autoryzacje?

  • 2. Data: 2010-12-20 19:17:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 19:35:38 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > Mastercard Electronic- plaska wydana przez BGZ.
    >
    > Czy w takim razie rodzaj karty determinuje przyjecie platnosci, czy to

    Wydaje mi się że to zależy głównie od banku.

    Xenocide