  • 1. Data: 2007-01-02 20:28:20
    Temat: Mastercard Irlandia/Dublin
    Od: "Pako" <j...@n...pl>

    Czy jakaś dobra duszyczka doradzi mi?
    Zastanawiam sie nad http://dlaciebie.bzwbk.pl/11102
    kartą wlautowa mastercard, zeby nie wozić Euro do Dublina i w ogole moze sie
    przydać :)

    Moje pytanie brzmi, czy ktoś ma jakieś własne doswiadczenia z wypłatami
    kartą mastercard w Irlandii/Dublinie? Mnie znajomi straszą, że tam strasznie
    dominuje Visa i z Mastercard może być problem kiedy będe chciał wypłacić w
    bankomacie...

    Pozdr

  • 2. Data: 2007-01-02 22:37:06
    Temat: Re: Mastercard Irlandia/Dublin
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Pako" <j...@n...pl> writes:

> [...]
    > dominuje Visa i z Mastercard może być problem kiedy będe chciał wypłacić w

    W bankomatach? W Dublinie bylem pare lat temu, ale nie bylo zadnych
    problemow. Moze i byly jakies tylko-VISA, ale bez przesady.
    --
    Krzysztof Halasa