eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP "udogodnienia" dla klientów
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2007-01-02 20:52:20
    Temat: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    Kiedyś bardzo dawno temu jak jeszcze PKO BP nie kupiło Inteligo ( a
    wszystkie banki oferowały bankowość elektroniczną tylko nie PKO BP)
    wprowadzono usługę skrzynki internetowej (nadal jest).
    Zakładało się w PKO BP skrzynkę internetową, podpisywało się umowę,
    dostawało się login i hasło z pieczątka banku podpisami itp. i od tego
    momentu wyciągi przychodziły również w formie elektronicznej na konto
    w domenie pkobp. Dla ułatwienia dodam, że usługa jest płatna.

    I w połowie grudnia Bank postanowił "uszczęśliwić" klientów.
    Beż żadnego aneksu do umowy rozesłał e-mail do klientów, że zmienia
    nazwę konta (login), hasło do logowania i informację, że
    na skrzynkę o parametrach z umowy nie będzie już wysyłał wyciągów.
    Oczywiście nowy login i sposób zmiany hasła z hasła "z klucza" na
    użytkownika -przyszło nie szyfrowanym e-mailem.
    Hasło z klucza miało strasznie trudną do złamania budowę

    "W polu [Aktualne hasło] należy wpisać hasło inicjalne: 5101xxxx
    zastępując "xxxx" ostatnimi czterema cyframi własnego numeru PESEL.
    W przypadku kont wspólnych - numeru PESEL pierwszego właściciela
    konta.
    "

    Zastanawiam się jak się mają do tego procedury bezpieczeństwa w banku
    ?
    Jak się ma do tego umowa założenia skrzynki internetowej do której
    załącznikiem był login i hasło inicjalne dla klienta ?

    Nie wspomnę już, że trzeba było zainicjować nową skrzynkę zgodnie z
    wymaganiami banku, zmienić parametry programu pocztowego (strata
    czasu).
    Wszystko to w imię bliżej nie sprecyzowanych udogodnień (ach ten
    marketing) (choć przepraszam, wyciągi przychodzą podpisane cyfrowo z
    innego konta co spowodowało konieczność zmiany reguł wiadomości)
    wszystko to kosztem straty czasu klientów w imię prostoty migracji
    danych z jednego systemu do drugiego.

    No i puenta. Nadal w wyciągach SA błędy. Podany numer kontaktu do
    reklamacji jest błędny (7 cyfrowy - brak prefiksu międzymiastowego)
    A może jest to jedyna metoda by odciąć się od wkurzonych klientów ?

    A wszystko w imię "udogodnień" dla klienta
    A może się czepiam ?



  • 2. Data: 2007-01-02 21:26:29
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl>


    > A wszystko w imię "udogodnień" dla klienta
    > A może się czepiam ?
    >
    >
    a moze po prostu zmien bank i nie bedziesz mial juz takich problemow...

    pozdr.
    RobertS


  • 3. Data: 2007-01-03 07:21:30
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>


    Użytkownik "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:459ac607$1@news.home.net.pl...
    > Kiedyś bardzo dawno temu jak jeszcze PKO BP nie kupiło Inteligo ( a
    > I w połowie grudnia Bank postanowił "uszczęśliwić" klientów.
    > Beż żadnego aneksu do umowy rozesłał e-mail do klientów, że zmienia
    > nazwę konta (login), hasło do logowania i informację, że
    > na skrzynkę o parametrach z umowy nie będzie już wysyłał wyciągów.
    > Oczywiście nowy login i sposób zmiany hasła z hasła "z klucza" na
    > użytkownika -przyszło nie szyfrowanym e-mailem.
    > Hasło z klucza miało strasznie trudną do złamania budowę

    Też mam konto i nie miało to miejsca. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Serwis
    internetowy jest OK

    Pozdrawiam
    Waldek



  • 4. Data: 2007-01-03 08:09:16
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl>


    > Też mam konto i nie miało to miejsca. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Serwis
    > internetowy jest OK
    >
    > Pozdrawiam
    > Waldek
    >
    i prosze, a jednak ten bank niektorym odpowiada ;-))


    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 5. Data: 2007-01-03 08:20:58
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>


    "RobertS" wrote in message

    > i prosze, a jednak ten bank niektorym odpowiada ;-))

    bywa że nie mają wyboru ;)

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com
    http://kredytbankowy.money2money.pl


  • 6. Data: 2007-01-03 08:33:11
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl>


    > bywa że nie mają wyboru ;)
    >
    kiedys nie mielismy wyboru, bo bank byl tylko jeden, a teraz jest
    (na szczescie) inaczej


    --
    pozdrawiam
    RobertS


  • 7. Data: 2007-01-03 19:28:21
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > a moze po prostu zmien bank i nie bedziesz mial juz takich
    problemow...
    >
    Ale czy to chodzi o zmianę banku ?
    Czy klient za swoje pieniądze (nie robią tego za darmo) nie ma prawa
    wymagać obsługi na jakimś poziomie ?
    Najprościej jest zmienić bank.
    A może procedurami bezpieczeństwa należałoby zainteresować Nadzór
    Bankowy ?



  • 8. Data: 2007-01-04 00:59:09
    Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2007-01-02 21:52, Dariusz Młyński wrote:

    > A może się czepiam ?

    Nieee... Zamiast pozbyć się czegoś niewygodnego, po prostu musisz to
    mieć, żeby pojęczeć.

    Pozdr.
    piwar.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1