-
1. Data: 2007-01-02 20:52:20
Temat: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
Kiedyś bardzo dawno temu jak jeszcze PKO BP nie kupiło Inteligo ( a
wszystkie banki oferowały bankowość elektroniczną tylko nie PKO BP)
wprowadzono usługę skrzynki internetowej (nadal jest).
Zakładało się w PKO BP skrzynkę internetową, podpisywało się umowę,
dostawało się login i hasło z pieczątka banku podpisami itp. i od tego
momentu wyciągi przychodziły również w formie elektronicznej na konto
w domenie pkobp. Dla ułatwienia dodam, że usługa jest płatna.
I w połowie grudnia Bank postanowił "uszczęśliwić" klientów.
Beż żadnego aneksu do umowy rozesłał e-mail do klientów, że zmienia
nazwę konta (login), hasło do logowania i informację, że
na skrzynkę o parametrach z umowy nie będzie już wysyłał wyciągów.
Oczywiście nowy login i sposób zmiany hasła z hasła "z klucza" na
użytkownika -przyszło nie szyfrowanym e-mailem.
Hasło z klucza miało strasznie trudną do złamania budowę
"W polu [Aktualne hasło] należy wpisać hasło inicjalne: 5101xxxx
zastępując "xxxx" ostatnimi czterema cyframi własnego numeru PESEL.
W przypadku kont wspólnych - numeru PESEL pierwszego właściciela
konta.
"
Zastanawiam się jak się mają do tego procedury bezpieczeństwa w banku
?
Jak się ma do tego umowa założenia skrzynki internetowej do której
załącznikiem był login i hasło inicjalne dla klienta ?
Nie wspomnę już, że trzeba było zainicjować nową skrzynkę zgodnie z
wymaganiami banku, zmienić parametry programu pocztowego (strata
czasu).
Wszystko to w imię bliżej nie sprecyzowanych udogodnień (ach ten
marketing) (choć przepraszam, wyciągi przychodzą podpisane cyfrowo z
innego konta co spowodowało konieczność zmiany reguł wiadomości)
wszystko to kosztem straty czasu klientów w imię prostoty migracji
danych z jednego systemu do drugiego.
No i puenta. Nadal w wyciągach SA błędy. Podany numer kontaktu do
reklamacji jest błędny (7 cyfrowy - brak prefiksu międzymiastowego)
A może jest to jedyna metoda by odciąć się od wkurzonych klientów ?
A wszystko w imię "udogodnień" dla klienta
A może się czepiam ?
-
2. Data: 2007-01-02 21:26:29
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: RobertS <r...@x...pl>
> A wszystko w imię "udogodnień" dla klienta
> A może się czepiam ?
>
>
a moze po prostu zmien bank i nie bedziesz mial juz takich problemow...
pozdr.
RobertS
-
3. Data: 2007-01-03 07:21:30
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:459ac607$1@news.home.net.pl...
> Kiedyś bardzo dawno temu jak jeszcze PKO BP nie kupiło Inteligo ( a
> I w połowie grudnia Bank postanowił "uszczęśliwić" klientów.
> Beż żadnego aneksu do umowy rozesłał e-mail do klientów, że zmienia
> nazwę konta (login), hasło do logowania i informację, że
> na skrzynkę o parametrach z umowy nie będzie już wysyłał wyciągów.
> Oczywiście nowy login i sposób zmiany hasła z hasła "z klucza" na
> użytkownika -przyszło nie szyfrowanym e-mailem.
> Hasło z klucza miało strasznie trudną do złamania budowę
Też mam konto i nie miało to miejsca. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Serwis
internetowy jest OK
Pozdrawiam
Waldek
-
4. Data: 2007-01-03 08:09:16
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: RobertS <r...@x...pl>
> Też mam konto i nie miało to miejsca. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Serwis
> internetowy jest OK
>
> Pozdrawiam
> Waldek
>
i prosze, a jednak ten bank niektorym odpowiada ;-))
--
pozdrawiam
RobertS
-
5. Data: 2007-01-03 08:20:58
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>
"RobertS" wrote in message
> i prosze, a jednak ten bank niektorym odpowiada ;-))
bywa że nie mają wyboru ;)
--
pozdrawiam - Mirek
http://kredytbankowy.com
http://kredytbankowy.money2money.pl
-
6. Data: 2007-01-03 08:33:11
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: RobertS <r...@x...pl>
> bywa że nie mają wyboru ;)
>
kiedys nie mielismy wyboru, bo bank byl tylko jeden, a teraz jest
(na szczescie) inaczej
--
pozdrawiam
RobertS
-
7. Data: 2007-01-03 19:28:21
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
> a moze po prostu zmien bank i nie bedziesz mial juz takich
problemow...
>
Ale czy to chodzi o zmianę banku ?
Czy klient za swoje pieniądze (nie robią tego za darmo) nie ma prawa
wymagać obsługi na jakimś poziomie ?
Najprościej jest zmienić bank.
A może procedurami bezpieczeństwa należałoby zainteresować Nadzór
Bankowy ?
-
8. Data: 2007-01-04 00:59:09
Temat: Re: PKO BP "udogodnienia" dla klientów
Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>
On 2007-01-02 21:52, Dariusz Młyński wrote:
> A może się czepiam ?
Nieee... Zamiast pozbyć się czegoś niewygodnego, po prostu musisz to
mieć, żeby pojęczeć.
Pozdr.
piwar.