  • 21. Data: 2009-05-22 09:11:17
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 22 Maj, 09:10, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Taaa. A pamiętacie jak wprowadzili opłaty za przelewy a "zapomnieli"
    > zmienić reklamy na www? Albo hasło, że "zawsze bezpłatny"?
    > Ech, gdzie te czasy, jak mBank do "siódemek" zapraszał...
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    a ja bym chętnie poznała tego podobno pracownika mBanku
    Wczoraj dementowałam te informację na onecie jak również na Forum
    mBanku
    Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

    Małgorzata Kowalska
    mBank

  • 22. Data: 2009-05-22 09:25:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 May 2009 02:11:17 -0700, MałgosiaK napisał(a):

    > a ja bym chętnie poznała tego podobno pracownika mBanku Wczoraj
    > dementowałam te informację na onecie jak również na Forum mBanku
    > Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

    Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które
    nie zostały zdementowane.
    Witamy na grupie :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 23. Data: 2009-05-22 09:33:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 09:25:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które
    > nie zostały zdementowane.
    > Witamy na grupie :-)

    Ale dementowanie z adresu gmailowego i z eranet słabo świadczy o
    wiarygodności osoby która to robi. Patrząc z boku to nie ma dowodu by
    którekolwiek było pracownikiem Banku :).

    --
    Kojer

  • 24. Data: 2009-05-22 09:42:44
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

    Małgorzata Kowalska
    mBank

    A od kiedy wprowadzacie?

  • 25. Data: 2009-05-22 10:12:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 22 May 2009 11:33:02 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Ale dementowanie z adresu gmailowego i z eranet słabo świadczy o
    > wiarygodności osoby która to robi. Patrząc z boku to nie ma dowodu by
    > którekolwiek było pracownikiem Banku

    Nie, MałgosiaK działa także na forum mBanku. No chyba że ktoś by już
    robił aż taki cyrk z podszywaniem się.

  • 26. Data: 2009-05-22 10:37:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@o...pl writes:

    > M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
    > Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
    > jakichkolwiek opłat niż na wysokość oprocentowania.

    Powiedzmy sobie szczerze - niezaleznie od oficjalnej reklamy, mBank jest
    cokolwiek ubogi w porownaniu do innych bankow (takich "z marmurami",
    w ktorych mozna porozmawiac normalnie z zywa osoba, zalatwic nietypowe
    sprawy, albo np. wplacic lub wyplacic gotowke w dowolnych ilosciach).

    Juz teraz depozyty w mBanku sa gorsze niz gdzie indziej. Jesli dodatkowo
    koszty uzywania uslug mBanku mialyby byc wyzsze, albo chocby rowne, tym
    w innych bankach, to po prostu nie ma zadnego uzasadnienia do
    korzystania z tych uslug, ani do trzymania tam resztek depozytow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2009-05-22 10:59:20
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 22 Maj, 11:33, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Fri, 22 May 2009 09:25:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
    Kojer myślę że lepiej tak niż w ogóle :)
    Dziękuję za powitanie

    Jak ktoś już wspomniał jestem obecna na Forum mBanku jako MałgosiaK
    http://www.mbank.pl/forum/profile.html?idu=6330
    Jeśli są jakieś wątpliwości zawsze można potwierdzić to pisząc do mnie
    na adres służbowy.

    Co do terminu o który padło tutaj także pytanie - nie jest mi takowy
    znany. Nie słyszałam nawet by takowe przymiarki były czynione

    Małgorzata Kowalska
    mBank

  • 28. Data: 2009-05-22 11:03:14
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 22 Maj, 11:25, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które
> [...]

    Olgierd co do tego zdania postaram się zapamiętać :)

    Pozdrawiam
    Małgorzata Kowalska

  • 29. Data: 2009-05-22 11:06:32
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    Co do terminu o który padło tutaj także pytanie - nie jest mi takowy
    znany. Nie słyszałam nawet by takowe przymiarki były czynione

    Nie chciałbym być złośliwy, ale pamiętam jak dziś, identyczne zapewnienia
    nie dalej niż miesiąc przed wprowadzeniem płatnych przelewów.

    Zresztą nie rozmiem trochę ani tego wątku ani nadmiernego podniecania się
    tematem. Jak dla mnie może sobie mBank wprowadzić SMS po 5 PLN nawet :)

    W.

  • 30. Data: 2009-05-22 12:29:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 22 May 2009 10:12:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Nie, MałgosiaK działa także na forum mBanku. No chyba że ktoś by już
    > robił aż taki cyrk z podszywaniem się.

    No o tym mówie, nie ma żadnej podstawy by uznać, że to ta sama osoba.
    Osobiście uważam, że to ta sama osoba. Ale jak już dementować to porządnie
    :).

    --
    Kojer