  • 51. Data: 2009-05-25 14:36:03
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    news:slrnh1k0dv.a93.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-05-25, Mariusz <m...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie przesadzałbym z tym "natychmiast" i "cichutko".

    zdaje się ponad rok im zeszło
    bylem wtedy w volkswagenie, ale ten wprowadził wtedy opłatę 4zł/mc
    to wolałem wrócić do mbanku jeszcze płatne przelewy 50gr
    ale 8 przelewów żadko kiedy się zdarzało więc w mbanku jednak było lepiej

  • 52. Data: 2009-05-26 12:57:46
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się
    > zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
    > --
    > spider

    A da sie wrocic do hasel papierowych jak sie aktywowalo SMS,bo wydawalo mi sie
    ze nie ? Mam wrazenie ze chca po prostu wymusic uzywanie SMS aby nie bylo
    powrotu do papierowych a potem wprowadzic oplaty za SMS, z tego co czytalem juz
    teraz niektorych operacji nie da sie zatwierdzic kodem z papierowej listy. Ja
    tam robie przelewy rzadko i papierowa lista starcza mi na rok, wiec na pewno nie
    zbankrutowali na wysylce tej listy do mnie, jak ich to tak bardzo drogo
    kosztowalo to mogli dac jakis limit darmowych papierowych list do rozsadnej
    granicy, a nie zeby tak wymuszac przejscie na SMSy. Zreszta ten bank i tak
    zszedl na psy, oprocentowanie mizerne, juz wszystkie nadwyzki przenioslem do
    innego banku, karty kredytowe drogie, jak chcialem zeby mi anulowali oplaty to
    nie bylo takiej opcji, a bylo to jeszcze w czasie platnych przelewow. Karte
    zamknalem i otworzylem w Citi, przelewy mam za darmo a do tego punkty BP i
    darmowa karta na zawsze, widac roznice w obsludze, widac ze Citi zalezy na
    kliencie i nie chce zeby odchodzil do innego banku, a mBank olewa.

  • 53. Data: 2009-05-31 20:18:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 21 May 2009 22:02:07 +0200, u wrote:
    > "WAŻNE DLA KLIENTÓW mBANKU!!!
    > Potwierdzam, hasła smsowe płatne 20 gr

    Przy tego typu reklamach, to chyba byloby samobojstwo, przynajmniej akt
    masochizmu:
    http://images39.fotosik.pl/131/eacb06db0920c0df.jpg
    http://images41.fotosik.pl/131/4077ec4c87e88112.gif
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 54. Data: 2009-05-31 20:26:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> writes:

    > Przy tego typu reklamach, to chyba byloby samobojstwo, przynajmniej akt
    > masochizmu:
    > http://images39.fotosik.pl/131/eacb06db0920c0df.jpg
    > http://images41.fotosik.pl/131/4077ec4c87e88112.gif

    To akurat ma najmniejsze znaczenie. Pamiętam, że jeszcze po wprowadzeniu
    płatnych przelewów, mbank się reklamował jaki to on jest darmowy.
    KJ

    --
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 55. Data: 2009-05-31 20:50:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Kamil Jońca" news:87k53xqarr.fsf@alfa.kjonca

    > To akurat ma najmniejsze znaczenie. Pamiętam, że jeszcze po wprowadzeniu
    > płatnych przelewów, mbank się reklamował jaki to on jest darmowy.
    > KJ

    I dodajmy, że trochę czasu minęło zanim na powrót wrócili do darmowych
    przelewów.
    A co do samych haseł i opłaty za nie to wnioskuję, że jest to tylko plotka,
    która (chyba) została już zdementowana na forum mBanku - oby.