  • 41. Data: 2009-05-22 15:48:49
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    szczurwa napisal(a):

    > Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
    > ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
    > w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z
    > rzadka bywając widzę jednak spory ruch, ludzie zarowno starsi, jak i
    > zupełnie młodzi, zamożni i raczej kiepsko sytuowani. Nie mam pojęcia,
    > co oni widzą w tym ekstremalnie drogim banku. Markę, bezpieczeństwo,
    > sieć bankomatów ?

    zadałem nie tak dawno temu takie pytanie koledze - posiadaczowi konta.
    Odparł że ma bankomat przy bloku i to jest cena za wygodę.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 42. Data: 2009-05-22 15:48:50
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Robert Kois napisal(a):

    > No o tym mówie, nie ma żadnej podstawy by uznać, że to ta sama osoba.
    > Osobiście uważam, że to ta sama osoba. Ale jak już dementować to porządnie
    > :).

    tym bardziej że ciężko uwierzyć że pracownicy banku mają prawo do
    publicznych wypowiedzi w imieniu firmy. Tylko wiadomości z ust rzecznika
    prasowego są wiarygodne.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 43. Data: 2009-05-22 16:02:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Maj, 17:33, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
    > mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

    Za to bulisz za kartę maestro 3,99 miesięcznie. Za nieużywanie tejże
    też !

  • 44. Data: 2009-05-22 16:26:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Za to bulisz za kartę maestro 3,99 miesięcznie. Za nieużywanie tejże
    >też !

    karty nie brałem, mam darmową kredytówkę i darmową debetówkę w mbanku

  • 45. Data: 2009-05-22 18:22:20
    Od: m...@v...pl

    Bo jeszcze o tym nie wiesz. Inne banki chwilę po przejściu na SMS-y wprowadziły
    opłaty. Zresztą SMS-y są NIEBEZPIECZNE, nie są szyfrowane. A po drugie są
    niepewne , owszem gdyby mozna było wybierac jak chcesz zatwierdzac to byłoby
    uczciwe, zmuszanie do SMS-ów jest po prostu głupie.

  • 46. Data: 2009-05-22 18:27:36
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 22 Maj, 11:25, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które
    > nie zostały zdementowane.

    Churchill to mógł najwyżej mógł powtórzyć po jakichś 100 latach...

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Michai%C5%82_Gorczakow

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 47. Data: 2009-05-23 12:38:10
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    Jak ktoś już wspomniał jestem obecna na Forum mBanku jako MałgosiaK
    http://www.mbank.pl/forum/profile.html?idu=6330
    Jeśli są jakieś wątpliwości zawsze można potwierdzić to pisząc do mnie
    na adres służbowy.

    Co do terminu o który padło tutaj także pytanie - nie jest mi takowy
    znany. Nie słyszałam nawet by takowe przymiarki były czynione

    Małgorzata Kowalska
    mBank

    Jeden facet też zapewniał. I co z tego wyszło?
    http://www.youtube.com/watch?v=-0G5aYiLfVM

    azot

  • 48. Data: 2009-05-24 12:07:37
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Jeden facet też zapewniał. I co z tego wyszło?
    > http://www.youtube.com/watch?v=-0G5aYiLfVM

    I znów Prawo Godwina okazało się prawdziwe :)

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 49. Data: 2009-05-25 08:03:17
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    Końrad N.S. <n...@o...pl> napisał(a):
    > przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.

    Jak to co? Musieli tak to bolesnie odczuc ze natychmiast cichutko wycofali sie
    ze swojego pomyslu. To malo? To raczej swietny przyklad na to jak wlasna
    rzesza uzytkownikow potrafi wymusic czynami zmiany. Ja np. zmienilem po tym
    bank. I dopiero teraz wrocilem, bo korzystam z mbanku jako darmowego bankomatu...

  • 50. Data: 2009-05-25 10:36:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-25, Mariusz <m...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jak to co? Musieli tak to bolesnie odczuc ze natychmiast cichutko wycofali sie
    > ze swojego pomyslu.

    Nie przesadzałbym z tym "natychmiast" i "cichutko".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl