  • 1. Data: 2007-05-07 13:27:25
    Temat: Mbank <- inwestycje.
    Od: "Chandler" <c...@b...org>

    Czy w Mbanku można zakupić funusz DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek ? W
    demo banku on-line jest bardzo mały wybór, natomiast na stronie
    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/ już o wiele wiele więcej. Co
    sądzicie o zainwstowaniu na początek ok 5000 zł w fundusz DWS (ten który
    wcześniej wymieniłem).

    Dzięki za info

    Chandler

  • 2. Data: 2007-05-07 13:33:26
    Temat: Re: Mbank <- inwestycje.
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Chandler wrote:
    > Czy w Mbanku można zakupić funusz DWS Polska FIO Top 25 Małych Spółek ?
    > W demo banku on-line jest bardzo mały wybór, natomiast na stronie
    > http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/ już o wiele wiele więcej.

    Jest na liście, ale kupić już nie można bo nie przyjmują wpłat. PZU MISS
    całkiem nieźle idzie ostatnio.

    > Co sądzicie o zainwstowaniu na początek ok 5000 zł w fundusz DWS (ten
    > który wcześniej wymieniłem).

    To zależy na ile chcesz inwestować, więc może na początek trochę
    poczytaj tu i ówdzie ( http://fundi.pl/index.php?action=strona&id=1 ).
    Generalnie dla zmniejszenia ryzyka możesz zainwetować w kilka FI i w
    miarę jak obeznasz temat będziesz działał dalej ;)

  • 3. Data: 2007-05-07 13:33:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 May 2007 15:27:25 +0200,
    osoba podpisana: Chandler <c...@b...org>
    napisała:
> [...]
    > sądzicie o zainwstowaniu na początek ok 5000 zł w fundusz DWS (ten który

    Sądzimy, że nie przeszukałeś archiwum grupy, bo inaczej wiedziałbyś, że
    tego funduszu nie da się kupić.

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 4. Data: 2007-05-07 13:35:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Chandler" <c...@b...org> napisał(a):
> [...]
    >
    > sądzicie o zainwstowaniu na początek ok 5000 zł w fundusz DWS (ten który

    mozna tam kupic FI DWS, ale czy przypadkiem sprzedaz jednostek tego
    funduszu nie zostala zawieszona?
    (przekroczenie max. wartosci aktywow)

    taka inwestycja ok, ale na jak dlugo chcesz kase wplacic?
    ten fundusz jest zwiazany ze sporym ryzykiem i krotkoterminowo moze to byc
    ogromne ryzyko!

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-07 14:27:44
    Od: "Chandler" <c...@b...org>

    > taka inwestycja ok, ale na jak dlugo chcesz kase wplacic?
    > ten fundusz jest zwiazany ze sporym ryzykiem i krotkoterminowo moze to byc
    > ogromne ryzyko!

    Myślałem o przedziale 12 do 24 miesięcy. Jaki inny (który można jeszcze
    kupić) fundusz akcyjny możecie polecić?

    Dziękuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 6. Data: 2007-05-07 14:47:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Myślałem o przedziale 12 do 24 miesięcy. Jaki inny (który można jeszcze
    > kupić) fundusz akcyjny możecie polecić?

    jak na fundusz akcyjny to dosc krotko, ale jezeli nie boisz sie ryzyka
    to proponuje Legg Mason Akcji i AIG Subfundusz Akcji ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-05-07 19:22:46
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 7 May 2007 16:27:44 +0200, Chandler napisał(a):

    > Myślałem o przedziale 12 do 24 miesięcy. Jaki inny (który można jeszcze
    > kupić) fundusz akcyjny możecie polecić?
    Mam AIG Akcji i Fortis Akcji - oba idą dobrze :)

  • 8. Data: 2007-05-08 08:30:20
    Od: pieknylolo83 <p...@t...pl>

    On 7 Maj, 16:27, "Chandler" <c...@b...org> wrote:

    > Myślałem o przedziale 12 do 24 miesięcy. Jaki inny (który można jeszcze
> [...]

    Wejdz na strone mBanku i porownaj sobie wyniki funduszy, wybierz ten
    ktory bedzie Ci najbardziej odpowiadał. Mozesz takze na money.pl w
    "zakladce" fundusze. Latwo i szybko porownasz wyniki historyczne
    funduszy.
    Ja mam UniKorona Akcje, Leeg Mason Akcji, BPH Dynamicznych spółek.
    O DWS juz ktos napisal wiec nie bede sie powtarzał.