  • 1. Data: 2007-05-07 18:36:54
    Temat: mbank - dziwne klopoty z logowaniem
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Witam

    Próbowałem się zalogować na konto i dwukrotnie dostałem po zalogowaniu
    informacje tego typu:

    Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument
    in /home/www/5sek.info/WebRoot/inc/functions.inc.php on line 15

    powtórzone 5 razy, a potem Podaj 5 nieużywanych haseł jednorazowych z
    aktywnej listy w formacie :

    Screen poniżej.

    Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    http://rapidshare.com/files/30028647/mbank.JPG.html

    Szymon

  • 2. Data: 2007-05-07 18:50:33
    Temat: Re: mbank - dziwne klopoty z logowaniem
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Szymon napisał(a):
    > Screen poniżej.
    >
    > Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    no chyba widac, ze bledy na stronie mBanku, prawda?

    > http://rapidshare.com/files/30028647/mbank.JPG.html

    mogles prawde mowiac znalezc sensowniejszy portal do publikacji
    zdjecia..

    Sierp

  • 3. Data: 2007-05-07 18:53:38
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości
    > Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka
    > jest.
    Na forum mBanku tez jest taki przypadek opisywany:
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=8
    02076&t=802076&sr=dd&pn=1
    Bylo Inteligo, pora na mBank.

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-05-07 19:06:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.05.2007 Sierp <s...@n...net> napisał/a:

    > no chyba widac, ze bledy na stronie mBanku, prawda?

    ?!
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2007-05-07 19:21:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> writes:

> [...]
    >
    > Screen poniżej.
    >
    > Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    To jest próba kradzieży. Masz na komputerze wirusa/trojana czy jak mu
    tam. To nie jest strona mbanku.

    MJ

  • 6. Data: 2007-05-07 19:27:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> writes:

    > Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    A i jeszcze prośba - kliknij Plik/Właściwości/Certyfikaty i zrób
    zrzuty obrazków (Ogólne/Szczegóły/ścieżka certyfikacji) i pokaż.

    Dziękuję.

    MJ

  • 7. Data: 2007-05-07 20:08:02
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    yasiek napisał(a):

    > Bylo Inteligo, pora na mBank.

    mBank też już był.

    Akkon

  • 8. Data: 2007-05-07 20:24:41
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Szymon <vivacity@wytnij_epf.pl> wrote:

    > Co to za cudo? Oczywiście haseł nie podałem... strona mbankowa, kłódka jest.

    Żeby w dobie dostępu do Internetu i Google, ludzie byli tak bezmyślni...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2007-05-07 20:27:31
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby w dobie dostępu do Internetu i Google, ludzie byli tak bezmyślni...

    A w czym tu myślność czy bezmyślność? Po prostu nie mogę się połączyć z
    kontem i uprzedam, że coś takiego się pojawia. Nie wiem jak usunąć i pewnie
    bez reinstalki się nie obejdzie. Prawdopodobnie nadziałem się na to wchodząc
    na stronę www.szkola.zwierzno.of.pl

  • 10. Data: 2007-05-07 20:28:00
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > A i jeszcze prośba - kliknij Plik/Właściwości/Certyfikaty i zrób
    > zrzuty obrazków (Ogólne/Szczegóły/ścieżka certyfikacji) i pokaż.
    >
    > Dziękuję.
    >
    > MJ

    Tak jak opisano na forum mbanku certyfikat jest OK - wystawiony dla
    www.mbank.com.pl
    Pytanie za 100 punktów - czy ma ktoś pojęcie jak się tego pozbyć bez
    reinstalki?