  • Data: 2009-10-12 18:24:26
    Temat: Mbank - karta kredytowa
    Od: DFpawel <0...@S...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Posiadam Mbank od ok. roku, dziś przyszła do mnie przesyłka z tego
    banku. Po otwarciu widze "Umowa o korzystanie z karty kredytowej mBanku"
    nr ....
    I tu czegoś nie rozumiem bo ja nie zamawiałem karty kredytowej. Dodam że
    nie posiadam żadnej karty od Nich bo nie potrzebuje.

    Ja rozumiem że chcą sobie klientów nowych pozyskać, ale chyba tańsze
    byłoby gdyby zapytali telefonicznie lub wysłali maila. A nie przysyłać
    stos papierów które mogą mieć ukryte "haczyki".

    Jak oglądam te papiery to rozumiem że mam odesłać "Oświadczenie o
    odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej"? Czy po prostu do
    niszczarki wrzucić i mieć spokój?

    Pytam, bo nie znam się na tym za dobrze i nie mam czasu na dokładniejsze
    analizowanie umowy.

    Pozdrawiam Paweł