    From: "Ar" <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Date: Fri, 24 Sep 2004 08:08:48 +0000 (UTC)

    Witam

    Kiedyś byłem zadowolonym posiadaczem konta w mBanku. Jednak ostanio
    zwątpiłem. Sposób w jaki zostałem potraktowany na mlini przy ostanich
    dwóch dyspozycjach pokazał całkowitą ignorację i olewanie klienta przez
    bank.
    Posiadam w mBnaku KK o dość wysokim limicie. Z racji ubiegania się o kredyt
    mieszkaniowy w innym banku KK obniżało znacznie moją zdolność kredytową.
    Postanowiłem zmniejszyć jej limit. Sprawa była dla mnie bardzo pilna -
    blokowało mi to możliwość złożenia wniosku. Złożyłem stosowną dyspozycję 3
    września. Poprosiłem również o przesłanie mi pocztą potwierdzenia przez bank
    mojego limitu po obniżce. Poinformowano mnie, że dyspozycja zostanie
    zrealizowana w ciągu kilku dni.
    10 września zniecierpliwiony brakiem zmiany limitu zadzwoniłem ponownie na
    mlinię i okazało się ze moje dyspozycje wyparowały. Nikt nie wie dlaczego nie
    zostały zrealizowane. Rozmowy z ekspertem nic nie pomogły. Doroadzono mi abym
    złożył ponownie !!! dyspozycję która zostanie zrealizowana w trybie pilnym
    tego samego dnia. Tak też zrobiłem. Ale na niewiele to się zdało - limit bez
    zmian. 13 wrzesnia zadzwoniłem ponownie - znów nie wiadomo co się dzieje z
    dyspozycją. Ręce mi opadły, Jednak tym razem moja interwencja po 15 minutach
    wiszenia na mlini przyniosła skutek - limit został zmniejszony.
    Jednocześnie 13 września złozyłem ponownie dyspozycję przygotowania dla mnie
    dokumentu potwierdzającego aktualny limit. Mbank zdziera za taki świstek 15
    PLN, no cóż mówi się trudno potrzebny. Miał zostać wysłany do mnie w ciągu
    7 dni kalendarzowych. Dziś mamy 24 września. Ponowiłem właśnie dziś tę
    dyzpozycję bo oczywiście po tej z 13 września nie ma śladu. I nikt nie potrafi
    mi wyjaśnić dlaczego.
    Przecież to żenada - czy tam nikt za nic nie odpowiada ?
    Moja irytacja sięgła zenitu. Co mogę zrobić w tej sprawie? Ktoś ewidentnie nie
    wykonuje swoich obowiążków. Tak być dalej nie może. Gdzie i komu mogę złożyć
    zażalenie ?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Arek

    PS. Konto w mBanku mam od kilku lat w zasadzie od samego ich początku. Moje
    regularne miesięczne wpływy na konto znacznie przekraczają średnią krajową - a
    mbank ma mnie w .....