  • Data: 2004-09-24 10:55:55
    Temat: Re: Mbank nie realizuje dyspozycji
    Od: "Bob" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czuję się lepszy ani gorszy. Jestem solidnym klientem i wymagam
    solidengo
    > mnie traktowania. Nie wydaje mi się aby moje oczekiwania były jakieś
    > szczególne - realizacja przyjętych dyspozycji to noszenie w lektyce?

    przeczytalem ten wątek i mam taką uwagę, jeżeli masz naprawdę
    ponad przeciętne wpływy na rachunek i chcesz byc traktowany
    jak VIP to najlepiej załóż sobie tego typu rachunek w "marmurkowym
    banku", zaplacisz 20 zeta za prowadzenie rachunku i bedzie wszystko
    gralo jak nalezy....

    a odnosnie obslugi w mBanku niestety, ale sie pogarsza,
    wielu to zauwazylo, im wiecej maja klientow tym gorzej,
    po prostu nie moga sobie poradzic z duza iloscia
    skladanych dyspozycji,

    na koniec dodam, ze pracownik banku nie powinien mowic klientowi,
    ze cos zgineło lub po prostu "nie wiem", po to jest aby wiedziec
    i w sytuacji kryzysowej pomoc, nie koniecznie od razu, ale zawsze
    mozna kogos zapytac i oddzwonic

    pozdrawiam
    Robert