eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMbank raz jeszcze [troche długie]Mbank raz jeszcze [troche długie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "kroul" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mbank raz jeszcze [troche długie]
    Date: Thu, 18 Mar 2004 10:01:54 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <c3bolh$mfc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: rh.tsi.net.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1079600626 23020 195.117.70.1 (18 Mar 2004 09:03:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Mar 2004 09:03:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290817
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak czytam te Wasze opinie o Mbanku to i ja sie dolacze ze smieszna sprawa
    :)
    Mianowicie zgubil mi sie moj identyfikator do mbanku, ten do logowania w
    internecie przez telefon. Wiec dzwonie do nich zeby go odzyskac, wiec
    wszystko spoko, konsultantka musi mi tylko zadac kilka pytan i zaraz mi go
    poda.
    Wiec lecimy z pytaniami:

    - imie
    - nazwisko
    - pesel
    - nr. dowodu
    - adres
    - nazwisko panienskie matki
    - telefon
    - mail
    chyba cos jeszcze tam bylo i nagle zonk:
    - telefon sluzbowy
    Wiec podaje szybciutko, :( nie ten, wiec podaje drugi ktory moglem podac,
    tez zle, podaje po koleji jeszcze 3 ktore sa podejrzane i okazuje sie ze tez
    nie te. Wiec pani mi mowi zebym sie zastanowil i jeszcze raz do nich
    zadzwonil jak juz sobie przypomne. Mowie ze juz wymienilem wszystkie jakie
    mogly byc, i nie ma juz zadnego innego. Konsultantka stwierdzila ze w
    zwiazku z tym nie moze mi podac i tyle. Spytalem jaka jest inna mozliwosc
    zeby dostac identyfikator, stwierdzila ze nie ma. Zebym sobie ewentualnie na
    umowie sprawdził jaki podałem numer. A konto zakładałem juz chyba ze 2 lata
    temu i umowy nie ma szans zebym odnalazł.
    Na nic się zdały prośby o wymyslenie jakiegos sposobu na odzyskanie
    identyfikatora. Nie pomoże mail, list z xerami dokumentów. Nie maja
    oddziałów gdzie z dowodem mozna podejs. po prostu slepa uliczka.
    Po 15 minutach jałowej rozmowy poprosiłem z kierownikiem przełozonym lub
    kims takim, "nie ma takiej mozliwości".
    tak sie wscieklem ze w koncu mowie babce, to prosze mi to konto zlikwidowac.
    A ona mi na to , do tego potrzebuje identyfikatora :(
    Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!! To mowie, prosze mi dac adres, wysle list z
    prosba o likwidacje konta. Niestety jedyną mozliwościa jest zgoloszenie
    telefoniczne u konsultanata chec likwidacji konta. Wiec czy to nie jest
    paranoja?
    I teraz mi powiedzcie co o tym myslicie. Bo ja w te pedy od nich zmykam. Jak
    sobie klenta szanują, tyle ich mają :)

    Pozdrawiam
    Croul


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1