  • 1. Data: 2004-01-29 09:39:14
    Temat: Mbankowym zalobnikom tren na odejscie
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Wielkieś uczyniła pustki w koncie moim
    moja droga mbanko podrożeniem swoim.
    Pełno nas a jakoby nikogo nie było,
    jedną małą prowizją wszystkich wypłoszyło.
    Tyś za darmo zbierała, za darmo przelała,
    za darmo kartę dała, teraz nas olała.
    To tego, to owego TOiPem omamiając,
    i gromady golasów do się przyciągając.
    Teraz wszystko umilkło, nie masz sprzedać się nikomu,
    z każdego konta pustka sroga wylatuje
    a ja do innego banku się ewakuuję...

    (... łudząc się, że inny bank jest instytucją charytatywną i da na zawsze za
    darmo, to co kosztuje)

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -