-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
s.mixmin.net!aioe.org!ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.46.165.242.91.POSTED!not-for-
mail
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Media Expert -- OT
Date: Tue, 3 Jan 2023 13:44:05 +0100
Organization: N 53°06'48", E 23°08'38"; Pueruania 1992
Message-ID: <tp17ul$1nf7$1@gioia.aioe.org>
Reply-To: e...@g...com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="56807";
posting-host="ycDQmCeAcWqxJJhHxgqXKw.user.gioia.aioe.org";
mail-complaints-to="a...@a...org";
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.6.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:666090
[ ukryj nagłówki ]Ku przestrodze przed Media Expert i Terg S. A., ukazując sposób
budowania dobrego wizerunku fałszywymi opiniami, zamieszczam tam,
gdzie mogę kopię m@ila wysłaną na @dresy:
p...@d...pl, b...@u...gov.pl
====================================================
==========================================
Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com>
13:33 (0 minut temu)
do porady, biuro prasowe
Dzień dobry.
Nazywam się Leszek Ciszewski i jestem oszukanym klientem Media Expert a
nawiązuję do internetowej strony:
http://www.bialystok.wiih.gov.pl/kary-za-falszywe-op
inie-w-internecie-decyzje-prezesa-uokik
opisującej nieuczciwe praktyki.
Moja opinia:
Zakup internetowy. Urządzenie przybyło do mnie 22 grudnia 2022 roku
i tegoż dnia został zgłoszony problem.
Pralko-suszarka została nieprawidłowo (co wykazałem fotografiami)
spakowana (prawdopodobnie przez producenta) i jest (najwyraźniej
w efekcie tego spakowania) uszkodzona. Ww. nieprawidłowości nie
można było stwierdzić przed rozpakowaniem urządzenia.
(nieprawidłowo zostały założone blokady bębna)
Sklep nie kwestionuje problemu -- zgadza się na wymianę
pralko-suszarki,
ale najwyraźniej nie chce tego problemu rozwiązać. Odległy o
kilkaset
metrów serwis może przybyć za 2 tygodnie -- niczego nie wskóra,
gdyż te
pralki nie są naprawialne z uwagi na budowę; pralko-suszarki na
wymianę
nie ma, choć nową można kupić w interenetowym sklepie MediaExpert...
Rozmowa ze sklepem prowadzi donikąd, czas ucieka, nie mam czym
prać...
została odrzucona:
Szanowny Kliencie,
serdecznie dziękujemy za czas poświęcony na podzielenie się z nami
swoją opinią. Niestety ze względu na niezgodność jej treści z
Regulaminem
dodawania opinii nie możemy jej opublikować. Tym niemniej
zachęcamy Cię
do ponownego podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i
doświadczeniami po
ponownym zapoznaniu ze wspomnianym Regulaminem.
https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin-opinii?utm_so
urce=Mail-odrzucenie_opinii&utm_medium=e-mail&utm_ca
mpaign=pozostale
przez Media Expert. Trudno mi zgadnąć, czy regulamin nie ulega zmianom...
Zamieściłem opinię na Opine.pl -- wywołując reakcję Media Expert:
2023-01-02 08:24
Witam, serdecznie przepraszamy za sytuacje. Kontaktujemy się z
działem reklamacji
w celu zaproponowania możliwych rozwiązań sprawy.
skwitowaną moją odpowiedzią:
2023-01-02 10:16
12 dzień nie mam sprawnej pralki. 30 grudnia zaproponowałem
sprzedawcy odstąpienie
od umowy -- na które nie otrzymałem odpowiedzi.
Śladu serwisu także nie widzę. Zapłaciłem za pralko-suszarkę --
otrzymałem problem.
na którą do tej pory (do godziny 13:33, 03 stycznia) nie widzę reakcji
sklepu.
Jest 03 stycznia -- u mnie nie ma śladu serwisu, nie mam sprawnej pralki
itd...
(najbliższy autoryzowany serwis Candy jest niecały kilometr od tej
pralki; docierają
do mnie: SMS, m@ile, telefoniczne połączenia -- łatwo ze mną nawiązać
kontakt)
Skorelowany z obrotową szybkością bębna turkot towarzyszący wirowaniu
pustego bębna można usłyszeć
w całym mieszkaniu. Pralko-suszarka oczywiście stabilnie stoi pionowo,
co sprawdziłem poziomicą i nie jest
to moja pierwsza pralka w moim życiu. (co najmniej siódma -- taki turkot
zwykle jest powodowany
uszkodzeniem łożyska bębna; zgodnie z moją wiedzą ewentualna naprawa nie
jest opłacalna z uwagi
na budowę tego konkretnego urządzenia)
Widząc mataczenie sklepu, 28 grudnia zgłosiłem problem do banku -- w
ramach usługi chargeback oraz 02 stycznia do
Miejskiego Rzecznika Konsumentów, gdyż wg banku regulamin sklepu może
wyznaczyć sposób (wymiana, naprawa itd.)
usunięcia problemu a wg mnie do konsumenta należy decyzja. Tak czy
inaczej -- sklep nie rozwiązuje wiadomego
problemu w żaden sposób. (choć reaguje na moje opinie)
Proszę o pomoc -- dosłownie proszę o ukaranie sklepu Media Expert (lub
Terg S. A. -- właściciela Media Expert)
gdyż ten sklep destabilizuje moje życie i (budując w internecie fikcyjny
wizerunek selekcjonowaniem opinii)
wprowadza kolejnych ludzi w błąd oraz utrudnia funkcjonowanie
konkurencji -- być może uczciwszej...
Jestem alergikiem, dlatego muszę często prać ubrania. Zapłaciłem za
pralko-suszarkę, oddałem do zutylizowania
starą (nadającą się jeszcze do użytku) pralkę i nie mogę prać w swoim
mieszkaniu, dlatego piorę u rodziców, ale
noszenie prania jest problemem z uwagi na uszkodzony kręgosłup oraz
uszkodzone kolana. (przed kilkunastu laty
rodzinny lekarz zaproponował mi skierowanie do stosownego lekarza w celu
wymiany jednego z mych stawów
kolanowych -- z czego nie skorzystałem) Od kilku tygodni jedno z kolan
wspomagam medyczną ortezą -- także
w tej chwili.
Na żądanie chętnie dostarczę lub udostępnię: fotografie, fakturę,
numery, daty, wyjaśnienia, korespondencję
i bardzo chętnie udzielę wszelkiej pomocy w ukaraniu nieuczciwego
sklepu. Kupując -- oparłem się o opinie,
które (jak widać) są fałszywe.
Za uszkodzenia sprzedawanego konsumentom towaru odpowiada sprzedawca --
nie konsument.
Leszek Ciszewski
nr tel.: 665 363835
m@il: e...@g...com
15-345 Białystok
ul. Kręta 12 m. 38
====================================================
==========================================
Niezupełnie OT? -- jest mowa o chargebacku. :)
Moja odezwa -- płaćcie kartami a w razie czego zgłaszajcie problem swym
bankom...
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.23 15:29 r...@k...pl
- 03.01.23 17:08 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.01.23 17:09 cef
- 03.01.23 17:22 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.01.23 17:29 J.F
- 03.01.23 17:33 cef
- 03.01.23 17:45 cef
- 03.01.23 17:51 J.F
- 03.01.23 18:11 cef
- 03.01.23 18:13 cef
- 03.01.23 19:01 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.01.23 19:04 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.01.23 19:22 Eneuel Leszek Ciszewski
- 03.01.23 19:40 J.F
- 03.01.23 19:43 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...