  • 11. Data: 2023-01-03 18:13:05
    Temat: Re: Media Expert -- OT
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-03 o 18:11, cef pisze:

    > Nie ma problemu zrobić to dzień przed albo błyskawicznym
    > w trakcie posiedzenia stron.

    Nie sądzę, żeby notariusz wydał akt jak nie dostanie opłat i PCC,
    więc nie wiem co to za ryzyko?

  • 12. Data: 2023-01-03 19:01:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 17:29, J.F pisze:

    > Aaa, tak sie urządziles.
    > Bylo z niej wymontowac silnik przed oddaniem :-P

    Co bym z nim uczynił? -- był inny niż spalony...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 13. Data: 2023-01-03 19:04:37
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 17:33, cef pisze:

    > Mogli zaproponować dodatkowe opłaty.
    > Ostatnio u notariusza się okazało, że można zapłacić
    > kartą ale  doliczają prowizję banku 0,59%.

    Przed 12 laty dostałbym chyba 3% opusty, gdybym zapłacił
    plastykiem EuroBanku.

    > W sumie jak notariusz ma być pośrednikiem w opłacie PCC,
    > to go rozumiem, ale mógłby się dogadać na jakieś ludzkie
    > prowizje z terminala (albo PCC osobnym terminalem pobierać)

    My, ;) wisienkobiorcy, bierzemy wisienki wraz z terminalem...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

  • 14. Data: 2023-01-03 19:22:11
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 18:11, cef pisze:

    > Nie ma problemu zrobić to dzień przed albo błyskawicznym

    Nie można zlecić wewnątrz tego samego banku?...

  • 15. Data: 2023-01-03 19:40:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 18:13:05 +0100, cef wrote:

    > Nie sądzę, żeby notariusz wydał akt jak nie dostanie opłat i PCC,
    > więc nie wiem co to za ryzyko?

    No np obiecam ze przeleję, i mam nawet ochote to zrobic,
    ale ataku serca dostanę umrę zaraz po wyjsciu.
    Albo jeszcze przed wyjsciem ...

    A Akt podpisany.

    J.

  • 16. Data: 2023-01-03 19:43:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 18:11:20 +0100, cef wrote:

    > Niby tak, ale to już mogliby sobie te 20-30zł
    > w taksie uwzględnić.

    Mozesz zaplacic gotówką :-)

    > No bo przy PCC notariusz jest pośrednikiem,
    > więc musiałby dopłacać ze swoich.
    > A osobny terminal dla kancelarii mógłby być
    > teoretycznie bezprowizyjny - z jakąś opcją, że tylko PCC
    > z tego konta można zapłacić tak przykładowo.

    Ale to by banki i polcardy doplacaly, a tego zdecydowanie nie chca :-)

    W zasadzie tak.
    No to trzeba bylo tak zrobic :-)

    J.

  • 17. Data: 2023-01-03 19:47:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-03 o 19:40, J.F pisze:

    > No np obiecam ze przeleję, i mam nawet ochote to zrobic,
    > ale ataku serca dostanę umrę zaraz po wyjsciu.
    > Albo jeszcze przed wyjsciem ...
    >
    > A Akt podpisany.

    No ale nie przez notariusza.
    On nie podpisze jak kasy nie ma.

  • 18. Data: 2023-01-03 19:49:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie można zlecić wewnątrz tego samego banku?...

    Można, ale to było modne kiedyś jak nie było ekspreseliksira.
    Trzeba by założyć konto w tym samym banku jak się nie ma, potem zamykać -
    jak się nie potrzebuje itd. Lepiej zapłacic te kilka złotych i mieć spokój.

  • 19. Data: 2023-01-03 19:52:52
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-01-03 o 19:43, J.F pisze:

    > Mozesz zaplacic gotówką :-)

    I szukać bankomatu z którego wypłacę
    kilka tysięcy? Albo stać w kolejce w oddziale?
    I nosić potem tyle papierów?

    > Ale to by banki i polcardy doplacaly, a tego zdecydowanie nie chca :-)

    > W zasadzie tak.
    > No to trzeba bylo tak zrobic :-)

    No i tak będzie zrobione.
    Informuję tylko, że są jeszcze takie miejsca gdzie mozna
    zapłacić i ostrzegają o dodatkowej prowizji.

  • 20. Data: 2023-01-03 20:14:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 3 stycznia 2023 o 19:01:55 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Co bym z nim uczynił? -- był inny niż spalony...

    Jak bardzo inny?
    Ja wymontowałem rzaem ze sterownikiem.
    Napisałem więcej, ale debilny androidowy firefox postanowił sobie umrzeć :(
    Jak ktoś jest ciekawy to napiszę, jak zrobić z tego napęd samochodziku.