  • 21. Data: 2023-01-03 20:31:40
    Temat: Re: Media Expert -- OT
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 19:52:52 +0100, cef wrote:

    > I szukać bankomatu z którego wypłacę
    > kilka tysięcy? Albo stać w kolejce w oddziale?
    > I nosić potem tyle papierów?

    Jak ci sie nie podoba taka wysoka prowizja, to nosisz :-)

    Moze sie przydac.

    J.

  • 22. Data: 2023-01-03 20:34:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Jan 2023 19:47:54 +0100, cef wrote:

    > No ale nie przez notariusza.
    > On nie podpisze jak kasy nie ma.

    Przezorny :-)

    Co w zasadzie pomysl przelania po podpisaniu wyklucza, chyba ze sie
    chcecie z drugą stroną fatygowac drugi raz po odbior aktu z powodu 30
    zl :-)

    J.

  • 23. Data: 2023-01-03 22:23:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Emmanuel Ty to masz życie. Prawie jak Animka ;-)

  • 24. Data: 2023-01-04 12:14:55
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 19:49, cef pisze:

    > Można, ale to było modne kiedyś jak nie było ekspreseliksira.
    > Trzeba by założyć konto w tym samym banku jak się nie ma, potem zamykać -
    > jak się nie potrzebuje itd. Lepiej zapłacic te kilka złotych i mieć spokój.

    Są bezpłatne (u mnie jeden z pierwszych był i kosztowny, i zyskowny
    zarazem) BLIKi na telefon. Zlecam tak często -- często też zmieniając
    przypisanie numeru do banku... Szybko, tanio, ale z ograniczeniami
    kwotowymi i nie tylko kwotowymi -- czasami bywają trudności...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2023-01-04 12:21:11
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 22:23, _Master_ pisze:

    > Emmanuel Ty to masz życie. Prawie jak Animka ;-)

    Prawie? -- raczej takie same, gdyż żyjemy w tym samym
    zasięgu Media Expert i Terg SA...

    Także w Twoim zasięgu -- kogoś, kto ma trudności
    z poprawną pisownią mego imienia...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 26. Data: 2023-01-04 13:59:24
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 3 sty 2023 o 20:14, Dawid Rutkowski pisze:

    > Jak bardzo inny?

    Nie wiem.

    > Ja wymontowałem rzaem ze sterownikiem.

    Czyli z czym?

    Może nie on podejmował tę ważną decyzję życiową? ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2023-01-04 16:15:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 4 stycznia 2023 o 13:59:27 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie wiem.

    To może w ogóle nie jest inny?

    > Czyli z czym?

    Ze wszystkim co do tego silnika było podłączone od strony elektryczno-elektronicznej
    - czyli
    z tym wszystkim, co było pod pulpitem sterowniczym (łącznie z pulpitem sterowniczym)
    i nawet chyba z kablem zasilającym zakończonym wtyczką.
    Hmm, trochę teraz żałuję, że nie wymontowałem elektrozaworów od wody.

    Od strony mechanicznej za bardzo nie było czego wymontowywać - tylko pasek klinowy
    i koło pasowe, które się nie trzymało na bębnie z powodu urwania się łba śruby.
    Jako że pozostała "szpilka" była mocno wkręcona w gwintowany otwór,
    uszkodzenie eliminowało pralkę (a taki byłem dumny, że to koło pasowe założyłem i na
    nie
    pasek klinowy bez uszkadzania sobie palców - tylko że to koło po kilku obrotach bębna
    znów spadło),
    zaś sytuacja krytyczna pt. niemowlak wymagała natychmiastowego zakupu nowej
    (znalazłem w "drugim gatunku", nową, ale podobno z wgłębieniem na prawej stronie - u
    mnie
    to jest od ściany, więc nie przeszkadzało - a ja w ogóle tego wgłębienia nie
    zauważyłem - niestety
    po jakimś czasie zaczęła rdzewieć klapa - na razie zastosowałem metodę "co z oczu to
    z serca"
    i zakleiłem to białą taśmą izolacyjną - prawie nie widać, co ciekawe, żona
    zaakceptowała,
    no pewnie m.in. z tego powodu jest moją żoną - ale mam świadomość, że ta klapa
    się kiedyś może urwać - szkoda, że nie wymontowałem klapy z poprzedniej, ta sama
    firma,
    więc może by pasowała, choć tamta nie rdzewiała - serwis wycenił wymianę klapy
    na 2/3 ceny nowej pralki - teraz niestety zaczyna rdzewieć też widoczny bok...).
    Choć może trzeba było to koło i pasek zostawić - przecież czymś się trzeba
    mechanicznie
    do tego silnika dopasować.

    > Może nie on podejmował tę ważną decyzję życiową? ;)

    Ale on ją sprowokował zajmując w cholerę pamięci.
    Koniec świata, 2GB nie wystarcza żeby działała przeglądarka...
    I to tylko w celu wpisanie paru literek na newsach.
    Pewnie gdy powstał usenet, to łączna pamięć komputerów na całym świecie nie
    przekraczała tych 2GB...
    Była taka książka "101 gier w BASICu" - wydana w 1973, sprzedała się w 10k kopii -
    kilka
    razy więcej niż wtedy było na świecie komputerów...

  • 28. Data: 2023-01-05 09:11:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 4 sty 2023 o 16:15, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    sterowniczym)
    > i nawet chyba z kablem zasilającym zakończonym wtyczką.

    Wszystkiego bym nie przełożył z pralki do innej pralki.

> [...]

    > i koło pasowe, które się nie trzymało na bębnie z powodu urwania się łba śruby.

    Zabrakło odpowiedniej śruby -- wkręcono podobną? ;)

    Jakaś kobieta jadąca przede mną, parkując, wstrzymała uliczny
    ruch, ktoś uderzył mnie z tyłu, choć zaczął hamowanie...
    Pieszy z chodnika wskazał ręką i powiedział do kierowcy
    jadącego za mną:
    - Tutaj leży cały zacisk wyrwany z pana samochodu...
    Zabrakło stosownych śrub (zaciski wymagają twardszych
    niż zwykłe) więc zacisk zamocowano zwykłymi...

    Imperialiści mają ,,podobne'' wymiary do metrycznych.
    Czasami komuś zabraknie imperialnych narzędzi, więc
    użyje metrycznych -- szlifując łby śrub...

    Z samolotu wyrwało się okno -- magazynowe zapiski wykazały,
    że do montażu okna podczas remontu zastosowano ,,podobne''
    śruby -- zamiast odpowiednich... Na oko niemal identyczne,
    ale nieco inne, nieco cieńsze... Mechanikiem był jakiś
    ,,nietamtejszy''... Odpowiednie śruby w magazynie były,
    ale fachman prawdopodobnie dobrał na oko...

    > Jako że pozostała "szpilka" była mocno wkręcona w gwintowany otwór,
    > uszkodzenie eliminowało pralkę (a taki byłem dumny, że to koło pasowe założyłem i
    na nie

    Rozumiem, że nie zmieniłeś śruby na ,,lepszą'' -- dobrze rozumiem?

    > pasek klinowy bez uszkadzania sobie palców - tylko że to koło po kilku obrotach
    bębna znów spadło),

    Dlaczego zakładanie paska miałoby uszkadzać palce?

> [...]
    u mnie
    > to jest od ściany, więc nie przeszkadzało - a ja w ogóle tego wgłębienia nie

    Wgłębienie to mały pikuś, ale zwykle zwiastuje coś dużego...

    > po jakimś czasie zaczęła rdzewieć

    Obydwie moje stare pralki nie rdzewiały. Aż szkoda. :)

    > klapa - na razie zastosowałem metodę "co z oczu to z serca"
    > i zakleiłem to białą taśmą izolacyjną - prawie nie widać, co ciekawe, żona
    zaakceptowała,

    Jeśli oczyściłeś i ładnie zakleiłeś -- w czym problem?
    Mogłeś nakleić ładną naklejkę, cieszącą oczy. ;)
    Jak elegancka łata na łokciu czy kolanie... ;)

    Gorzej, gdy zbyt mocno koroduje konstrukcyjny element -- jak ww. łeb.

> [...]
    > na 2/3 ceny nowej pralki - teraz niestety zaczyna rdzewieć też widoczny bok...).

    Komuś zabrakło odpowiedniej blachy -- wykonał z podobnej... ;)

> [...]

    > Ale on ją sprowokował zajmując w cholerę pamięci.
    > Koniec świata, 2GB nie wystarcza żeby działała przeglądarka...

    2 GB na FF czy 2 GB na cały smartfon z Androidem?

> [...]
    kilka
    > razy więcej niż wtedy było na świecie komputerów...

    Do czytania książek nie jest potrzebny komputer... ;)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 29. Data: 2023-01-06 02:21:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.01.2023 o 22:23, _Master_ pisze:
    > Emmanuel Ty to masz życie. Prawie jak Animka ;-)

    Obejrzyj sie w lustrze i okaże się jaki złamas jesteś, a ode mnie to wara!

    --
    animka

  • 30. Data: 2023-01-06 13:23:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, jakiej weryfikacji będzie wymagał przelew na przykładowo 600 kpln.
    Bo można czekać w kancelarii na telefon weryfikacyjny od białka i się nie doczekać.

    -----