  • 31. Data: 2012-03-25 21:01:29
    Temat: Re: mleczno-dietetycznie ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jknp6n$qrc$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiem, że masz co najmniej dwie córki i aktywną żonę oraz to,
    > że mieszkając na południu Polski i kupując mleko z Mlekovity
    > w Biedronce, uważałeś, że kupujesz podlaskie... ;)

    Hmm... nie przypominam sobie abym tak uwazal
    /co do podlaskiego/ mleko pije glownie moja zona i corka
    [ druga czasowo na wygnaniu ] - ja mleka prawie nie pije
    co podkreslalem kilkukrotnie ;)

    >a Ty tymczasem drwisz z tego, co ja piszę. :)
    Czyz na drwine nie jest najlepsza drwina ?
    chyba ciut niepowaznym jest abym ci oddal swoja cnotliwa corke
    - bez wzgledu na grubosc portfela :)

    > Ja nie tworzę rzeczywistości pisząc. Opisuję fakty.

    No to moze wyjasnij w koncu o co biega z ta firma "koscielna"
    ja sie pogubilem - zagubione dusze ponoc trafiaja do piekla
    moze wiec czas na nawrocenie ?

  • 32. Data: 2012-03-25 23:06:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jknq29$o4n$...@n...news.atman.pl

    > chyba ciut niepowaznym jest abym ci oddal swoja cnotliwa corke
    > - bez wzgledu na grubosc portfela :)

    Nie ubiegam sie o nią. Napisałem nawet, że nie masz takowej na stanie.

> [...]

    > No to moze wyjasnij w koncu o co biega z ta firma "koscielna"
    > ja sie pogubilem - zagubione dusze ponoc trafiaja do piekla

    Wyspowiadaj się, duchowy synu, daj na tacę mojego Jednoosobowego
    Kościoła Katolickiego, złóż ofiarę finansową na ten Kościół,
    wesprzyj ubogich tego Kościoła, wspomóż biednych z tego Kościoła,
    nakarm pieniędzmi głodnych wiernych tego Kościoła -- wówczas może
    porozmawiamy i o nawróceniu Twojej grzesznej duszy.

    Jak sam pisałeś -- zdrowy duch jest w zdrowym ciele.
    Chcesz mieć zdrową duszę, zadbaj i o ciało. A że nie
    lepszej drogi zadbania o swe ciało niż dbanie o ciało
    bliźniego -- wpłać mi na mój Kościół...

    [na razie nakłaniam dobrym słowem, dopiero później
    będę przeklinał, o ile nie da mi szmalu lekką ręką!!!]

    -=-

    Ja jestem informatykiem i mogę być fotografem-amatorem -- firma
    Kościelna nie interesuje mnie. Nie zawierałem żadnych umów ani
    z Kościołem, ani z urzędnikami w sprawie mego oddania się
    sprawie finansowania Kościoła rzymskokatolickiego.

    Na potrzeby swojej firmy własnej powołałem do życia
    firmę swojej matki -- biuro rachunkowe. Kościelni
    przyssali się do mnie jak pijawki -- zatem muszę
    prosić Boga o zdemontowanie tego Kościoła.

    -=-

    Byłem pilnym uczniem religii -- stąd wiem, że rzymski katolik
    może zmienić wyznanie wiary na inne bez narażania się Bogu
    i duchownym KRK. Wiem też, że oficjalnie KRK uznaje ogólnie
    wszelkie Kościoły (poza satanistycznymi) za równie dobre.
    Zatem nie zgrzeszę przeciwko ludziom, Bogu i [nadludziom?]
    kapłanom KRK, jeśli zmienię wyznanie wiary na moje własne.

    Nauki te (o równości wszelkich religii) przekazywał mi
    mój katecheta, ówczesny proboszcz ówczesnej mojej parafii,
    ksiądz Alojzy Chojnowski. Jeśli mylę nazwisko (może powinno
    być -- Chojnacki lub jakoś podobnie) to przepraszam.

    -=-

    O firmie rodzinnej czy kościelnej napisałem zbyt wiele,
    aby to kolejny raz powtarzać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Przed wykonaniem wyroku śmierci na zbrodniarzu nazistowskim
    zapytano o ostatnie życzenie. Skazaniec obwieścił, iż chce
    przejść na judaizm. Gdy go zapytano o powód, odparł, że
    dzięki temu kolejny żyd straci życie.

    A piszę to w kontekście dzisiejszego przyjęcia biskupów
    anglikańskich. pod skrzydła Kościoła rzymskokatolickiego
    Biskupi wprawdzie trzymają się dziarsko, ale do młodzianów
    już nie należą. Sam zaś Benedykt XVI raczej nie wygląda na
    zdrowego...

  • 33. Data: 2012-03-25 23:57:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jko1d9$5mc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nakarm pieniędzmi głodnych wiernych tego Kościoła -- wówczas może
    > porozmawiamy i o nawróceniu Twojej grzesznej duszy.

    Przemysle to, wszak Wielkanoc niebawem
    na ma hojnosc pieniezna raczej nie licz,
    wszak czyz samym chelebem czlowiek zyje? (i mlekiem)
    - aczkolwiek zawszem gotow wesprzec slowem
    i dobra rada - rusz wiec szynke do Baski, orzeszki czekaja :D

    > lepszej drogi zadbania o swe ciało niż dbanie o ciało
    > bliźniego -- wpłać mi na mój Kościół...

    Toz to balwochwalstwo prowadzace do bankructwa
    - dosc ze duchowego to jeszcze materialnego :)

    > [na razie nakłaniam dobrym słowem, dopiero później
    > będę przeklinał, o ile nie da mi szmalu lekką ręką!!!]

    Chociazbym chodzil ciemna dolina, zla sie nie ulekne ;P

    > O firmie rodzinnej czy kościelnej napisałem zbyt wiele,
    > aby to kolejny raz powtarzać.

    OK

    > Biskupi wprawdzie trzymają się dziarsko, ale do młodzianów
    > już nie należą. Sam zaś Benedykt XVI raczej nie wygląda na
    > zdrowego...

    Widzialem go dzis w TV w sombrero na glowie
    - wygladal dosc zdrowo. Watpie aby na Kubie zapalil cygaro ;)

    Pozdro

  • 34. Data: 2012-03-26 00:59:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jko4cl$3sh$...@n...news.atman.pl

    > na ma hojnosc pieniezna raczej nie licz,

    Więc i nie licz na zbawienie Twej grzesznej duszy!!!

    > wszak czyz samym chelebem czlowiek zyje? (i mlekiem)
    > - aczkolwiek zawszem gotow wesprzec slowem
    > i dobra rada - rusz wiec szynke do Baski, orzeszki czekaja :D

    Może jutro pójdę. :)

    > Toz to balwochwalstwo prowadzace do bankructwa
    > - dosc ze duchowego to jeszcze materialnego :)

    Bóg Ci wynagrodzi tysiąckrotnie.

    > Chociazbym chodzil ciemna dolina, zla sie nie ulekne ;P

    A dlaczego? Bo dasz na mój kościół i ja będę chronił cię przed szatanem!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-03-26 01:36:14
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jko7vs$4rl$1@inews.gazeta.pl...

    > Bóg Ci wynagrodzi tysiąckrotnie.

    Tylko tyle ?
    ==
    Icek do PB :
    - PB, ile to jest dla ciebie wiecznosc ?
    - jedna chwilka
    - PB, a ile to jest dla ciebie milion $
    - phii, jeden grosik
    - PB, to.... daj mi grosik
    - poczekaj chwilke

    > A dlaczego? Bo dasz na mój kościół i ja będę chronił cię przed szatanem!!!

    Hmm... 13:16-18

  • 36. Data: 2012-03-26 04:08:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkoa5f$9ko$...@n...news.atman.pl

    Jak chcesz -- pamiętaj jednak, że będziesz potępiony za swój
    brutalny atak na mój Kościół!! I pamiętaj, że nie dla siebie
    chcę te pieniądze, ale dla ubogich, którym swoją odmową
    zabierasz cyfryzację życia ukrytego i duchowego!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=kAo1bF-vJw4&feature=r
    elated

    A to opowieść o pewnym... Sam obejrzyj. ;)

    -=-

    Moje ZOO chyba splajtuje -- nie mam ziemi, nie mam dolców.
    mam zwierzaki i dziewczynę do pomocy... Przychody marne, bo
    mało gości, a wymagania ich są straszne!! Żądają zwierząt!!!

    -=-

    Wiesz, czym oglądać OMCFy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-03-26 09:11:09
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkoj3v$olg$1@inews.gazeta.pl...

    > Moje ZOO chyba splajtuje -- nie mam ziemi, nie mam dolców.
    > mam zwierzaki i dziewczynę do pomocy... Przychody marne, bo
    > mało gości, a wymagania ich są straszne!! Żądają zwierząt!!!

    ZOO podobnych w Bialymstoku na peczki
    to na Warszawskiej powinno miec szczegolne wziecie ?
    Moze to sprawa kiepskiej reklamy
    - zobacz jaki TUW sobie banerek strzelil
    w razie bidy - blisko masz na kurs zmiany fahu - 1 pietro ;)

    > -=-
    >
    > Wiesz, czym oglądać OMCFy?

    Takie zagadki zaraz z rana ? - jeszcze kawa nie zaczela dzialac
    - czy o to chodzi ?
    http://www.fileinfo.com/extension/omf

  • 38. Data: 2012-03-26 15:02:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Tu babę ciachnę w lepszym miejscu.

    "Waldek" jkp4qe$2na$...@n...news.atman.pl

  • 39. Data: 2012-03-26 15:15:32
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jkppnq$qed$1@inews.gazeta.pl...

    Nie uzywam opery,
    stream transport przechwytuje i zapisuje jako flv

  • 40. Data: 2012-03-26 23:22:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jkpq5g$q7j$...@n...news.atman.pl

    > Nie uzywam opery,
    > stream transport przechwytuje i zapisuje jako flv

    Zaraz może Ci podeślę OMCF -- niestety to zajmuje ze 300 MB.
    Posłać kawałek czy masz lepsze pomysły?

    Opera też potrafi to ciągnąć jako FLV, ale OMCF daje
    ładniejsze efekty. Do oglądania FLV mam masę programów
    (i tak wszystkie robią to samo i z tego samego korzystają)
    natomiast nie mam nic do OMCF poza przeglądarką.

    Po odpaleniu OGL (jak mniemam -- może jednak źle podejrzewam)
    na karcie graficznej i wrzuceniu najnowszej Opery, mogę mieć
    OMCF w wypadku niektórych filmów.

    Próba oglądania na Chromej i ułomnej kończy się fatalnie.
    IE i FF nie sprawdzałem -- Opera ciągnę filmy dobrze.
    Jeno do ZOO nie nadaje się.

    Mam w ZOO już prawie 10 tysięcy dolców -- jeszcze ze 290 tysięcy i będę mógł kupić
    ziemię.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'