  • 11. Data: 2015-10-27 13:27:05
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.10.2015 Glaukon <r...@g...com> napisał/a:

    > To pewna wiadomosc?

    Taka pewna, jak i zapewnienia konsultantów na dezinfolinii.
    Jak pisałem, "podstawy prawnej" nie podał.

    Tu:

    https://www.aliorbank.pl/dodatkowe-informacje/o-bank
    u/fuzja-z-meritum-bankiem/informacje-ogolne.html
    jest tylko w tabelce:

    numery rachunków kont osobistych i firmowych:
    - działać będą zarówno dotychczasowe numery, jak i nowe

    Koniec grudnia b.r. jest jedynie wspomniany jako koniec
    egzystencji starego systemu Meritum (read only),
    co poniekąd ciut uprawdopodobnia słowa pana z oddziału ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2015-10-27 13:31:43
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.10.2015 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Koniec grudnia b.r. jest jedynie wspomniany jako koniec
    > egzystencji starego systemu Meritum (read only),
    > co poniekąd ciut uprawdopodobnia słowa pana z oddziału ;-)

    Tu:
    http://www.cashless.pl/konta/538-klienci-meritum-dos
    tana-nowe-numery-rachunkow-i-straca-aplikacje

    jest ciut więcej, ale też bez konkretów.

    Mam nadzieję, że info ogłoszą wcześniej, ale skoro
    i tak wcześniej czy później to nastąpi, to lepiej
    pozmieniać już i mieć z głowy.

  • 13. Data: 2015-10-27 17:47:16
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 27.10.15 o 07:44, Dominik & Co pisze:

    > A tymczasem dostęp działający, odbiorcy przeniesieni, przelew do
    > TMUB poszedł online (czego się spodziewałem), system transakcyjny
    > dość przyjemny- damy mu szansę.

    A czemu zdziwka? Tak było i będzie zawsze. Waluty też, bezpłatnie i
    Alior Kantor tak samo.

    Przy okazji słówko o połączeniu systemów BGŻ i BNP. Wszystko po staremu,
    oddzielnie, przelewy Elixirem, W oddziale BGŻ dwa okienka wydzielone dla
    klientów Paribasa. Oczywiście bez żadnej informacji. Postałem w obydwu
    kolejkach to zapamiętałem. Każdy klient co najmniej kilka minut przy
    okienku.

  • 14. Data: 2015-10-27 17:53:51
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 27.10.15 o 06:27, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Iść możesz, tyle że raczej niewiele załatwisz. Radzę wziąć ze sobą wypowiedzenie na
    piśmie wraz z kopią.

    Ja twierdzę, że załatwi, teraz jest klientem Aliora. Mam teraz stare
    Rachunki Bez Opłat bez karty (bezpłatne bo wpływa pensja) i nowe Wyższej
    Jakości z kartą (bezpłatne przy wpływie 2500). Pierwsze chciałbym
    upgrade-ować (ale nie za 150), a drugie zamknąć. Zobaczymy.
    Największa wada to przypadkowe nr rachunków, w Meritum na każdym
    kolejnym tylko ostatnia cyfra rosła o 1.

  • 15. Data: 2015-10-27 22:01:31
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.10.2015 mx <m...@o...pl.pl> napisał/a:

    > A czemu zdziwka? Tak było i będzie zawsze. Waluty też, bezpłatnie i

    Jaka zdziwka? Przeciez napisałem, że tego
    się wła§nie spodziewałem.

  • 16. Data: 2015-10-28 23:16:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator Konfabulatorski" d...@g...co

    : Iść możesz, tyle że raczej niewiele załatwisz.

    Chcę wypowiedzieć umowę.

    : Radzę wziąć ze sobą wypowiedzenie na piśmie wraz z kopią.

    A nie samą kopię?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-10-28 23:35:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 562fac1e$0$648$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Zobaczymy.
    > Największa wada to przypadkowe nr rachunków, w Meritum na każdym kolejnym tylko

    Wyżyny mam w zasięgu nóg. Merytorycznie było strasznie, bo w Centrum,
    gdzie nie ma parkingów... A nie ma -- aby Zespoły dające Karty
    Parkingowe mogły brać łapówki.

    Zbudowano galerię w samym centrum -- pod galerią są parkingi.
    Ale nijak nie można tak zbudować parkingów poza galerią?...
    W centrum brak parkingów...

    -=-

    BTW -- byłem w nowej galerii i twierdzę, że jest makabrycznie zła.
    Jedyna łyżka miodu w ogromnej beczce dziegciu -- marmurek Millego.

    Parkingi ciasne (nie to co w Alfie, gdzie można spokojnie zaparkować
    nie tylko dużym osobowym, ale nawet dużą furgonetką) a wjazd tak szeroki,
    że na ścianie (w trzecim dniu pracy galerii) są liczne ślady po samochodach...

    Ja nie szorowałem po ścianie, ale patrzyłem z niepokojem i w lusterko
    (lewy tylny róg) i przed maskę (prawy przedni róg) i na ,,pomalowane''
    ściany... Wyjeżdżając tak rozbestwiłem się, że lekko otarłem oponą
    o krawężnik... Taka szerokość wyjazdu... Człowieka aż nosi po tym
    ścisku, który zastał na wjeździe...

    -=-

    Przemierzałem nową galerię wszerz i wzdłuż ;) i na boki, szukając
    czynnej... Tej... No... Tej na s... Sr?... A! Sanitarnej części...
    Sanitariatu?... Nowy budynek -- na nosa niewiele można wyszukać... ;)
    Chciałem się wy... Znaczy -- chciałem wymyć ręce. No i się od...
    Odświeżyć się chciałem... -- poprawić makijaż...

    Widać na pierwszy rzut oka, że galeria z czasów Truskolaskiego...
    Ciekawe, jak długo utrzyma się Truskolaski po upadku Kopacz...

    Jak mówił wielki (przynajmniej dla wielu -- wielki) papież -- Bogu
    dziękujcie, ale ducha nie gaście! Dziękuję Bogu za przegraną PO,
    ale nie gaszę ducha walki -- upadek PO to dopiero wstęp, to przygrywka...

    Teraz czas na wyzwolenie samorządów spod władzy Platformy Oprawców.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-10-29 15:10:54
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > "Dominik & Co" n0kjq9$626$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli miałem konto merytoryczne -- mogę iść
    > do dowolnego Aliora, aby zamknąć to konto?

    Żonka udała się do Aliora. Merytoryczo-Aliorowe konto przekształciła od
    ręki w techniczne (bezpłatne).
    Nie zamknęła całkiem, bo Merytoryczne lokaty jeszcze się nie skończyły.

    Pozdro

  • 19. Data: 2015-10-30 00:32:07
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 11:26:05 +0100, peter napisał(a):

    > Migracja była rzeczywiście fatalna
    > Ja miałem informację " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku"
    ale nic
    > nie było. Otrzymałem sms z tym samym i też nic.

    Myślę że instrukcja była, bo była u mnie i u mojej żony, tyle ze
    wprowadzała w błąd.
    Po zalogowaniu się do Merituma wyświetlała się komunikat, że do Aliora
    należy zalogować się tym samym loginem oraz hasłem co do Merituma, a co
    okazało się nieprawdą.

    > Przypomniałem sobie, ze po otwarciu Aliora miałem tam konto przez 1/2roku i potem
    je
    > zamknąłem. Jakimś cudem w swoich archiwaliach znalazłem CIF i pas. 22.10 próbowałem
    się
    > zalogować do Aliora tymi danymi. Próba nieudana. Otrzymałem jednak email i sms o
    nieudanej
    > próbie logowania. Wniosek CIF dobry, a Alior trzymał moje dane osobowe przez 4
    lata mimo
    > zamknięcia konta. Skandal!.

    Po nieudanej próbie zalogowania zadzwoniliśmy na infolinię Aliora.
    Okazało się, że ponieważ kiedyś mieliśmy już konta w Aliorze (które
    zlikwidowaliśmy po wprowadzeniu opłat), to logować się musimy nie
    loginem z Merituma, tylko tym samym CIF-em, który kiedyś mieliśmy w
    Aliorze. Wynika to z tego, że numer CIF jest jakoś wyliczany z numeru
    PESEL.
    Przeszliśmy procedurę ustalania nowego hasła, a reszta już poszła
    gładko.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2015-11-03 16:25:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n0rj08$hlr$...@n...news.atman.pl

    > Wyżyny mam w zasięgu nóg. Merytorycznie było strasznie, bo w Centrum,
    > gdzie nie ma parkingów... A nie ma -- aby Zespoły dające Karty
    > Parkingowe mogły brać łapówki.

    Wyższość powitała mnie m@ilem jako swego Klienta, zatem IMO mogę
    iść do Wyższej, w celu złożenia wypowiedzenia. Nawet merytorycznie
    zgromadzone środki nie przepadły... Są to grosze, ale któż z nas
    [poza Budzikiem i ZUSem] ma miliony? [dokładniej -- są to 3 grosze]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'