  • 1. Data: 2015-10-26 08:13:13
    Temat: Meritum->Alior
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    No i spier... migrację.
    Przy próbie pierwszego logowania "kanał dostępu nieaktywny".
    Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".

    A pręt im w okrężnicę- przejdę się do oddziału,
    jak nie wyjdę z działającym dostępem do rachunku,
    to z potwierdzeniem złożenia wypowiedzenia.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2015-10-26 09:41:42
    Temat: Re: Meritum->Alior
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.10.2015 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".

    Update: na dezinfolinii i tak info, że trzeba z buta
    do oddziału (chamstwo i drobnomieszczańtwo- ale cóż).

    Zatem jeśli ktoś miał Alior Kantor + byłe Meritum,
    to czeka go spacerek.

    Miałem nosa, żeby większość kasy odlać wcześniej :-)

  • 3. Data: 2015-10-26 11:26:05
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    Dominik & Co pisze:
    > No i spier... migrację.
    > Przy próbie pierwszego logowania "kanał dostępu nieaktywny".
    > Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".

    Migracja była rzeczywiście fatalna
    Ja miałem informację " czeka na Pana instrukcja logowania do systemu Alior Banku" ale
    nic
    nie było. Otrzymałem sms z tym samym i też nic.
    Przypomniałem sobie, ze po otwarciu Aliora miałem tam konto przez 1/2roku i potem je
    zamknąłem. Jakimś cudem w swoich archiwaliach znalazłem CIF i pas. 22.10 próbowałem
    się
    zalogować do Aliora tymi danymi. Próba nieudana. Otrzymałem jednak email i sms o
    nieudanej
    próbie logowania. Wniosek CIF dobry, a Alior trzymał moje dane osobowe przez 4 lata
    mimo
    zamknięcia konta. Skandal!. A drugi skandal to to, że Meritum kazało szukać danych z
    Aliora sprzed wielu lat lub truchtać do oddziału.

    Dzisiaj się zalogowałem. Totalne zaskoczenie. Numery rachunków są zupełnie inne!!.
    Dzisiaj
    ma przyjść automatyczny przelew na numer byłego Meritum. Ciekawie czy dotrze na
    miejsce.
    Interfejs oczywiście zupełnie inny niż w Meritum. Trzeba się znów uczyć się, gdzie co

    jest. Numery rachunków nie da się skopiować na liście z rachunkami. Należy wejść do
    szczegółów. Trzeba będzie we wszystkich przelewach ( np pensji) zmodyfikować numery
    kont.
    Dawne konto z gwarancją nazywa się Konto Wyższej Jakości, a konta oszczędnościowe
    teraz -
    Konto Oszczędnościowe Meritum ( 0.97% żałosne)
    Wszystko znaki na niebie i ziemi wskazują, że po raz drugi wyprowadzę się z Aliora

    --
    Peter

  • 4. Data: 2015-10-26 12:37:41
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.10.2015 peter <T...@n...nie.wiem> napisał/a:

> [...]
    Dzisiaj
    > ma przyjść automatyczny przelew na numer byłego Meritum. Ciekawie czy dotrze na

    Szczęściarz. U mnie nie ma zmiłuj, przy CIF z Alior Kantor
    nie można aktywować dostępu bez drałowania do oddziału
    (AK jako taki działa, można się logować).

    Rzekomo stare nr rachunków mają działać... tylko nie wiadomo,
    jak długo.

    Jeśli pozostanę, to trzeba będzie raczej "na wszelki" pozmieniać.

  • 5. Data: 2015-10-26 13:04:35
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie wypowiedziałeś umowy ramowej to i dostęp via net Ci zostawili. Mam tak samo.
    Tyle, że ja dzień przed połączeniem rzuciłem im sprzeciw przed migracją i o dziwo nie
    mam żadnych rachunków w Aliorze.

  • 6. Data: 2015-10-26 18:20:09
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    Dominik & Co pisze:

    > Rzekomo stare nr rachunków mają działać... tylko nie wiadomo,
    > jak długo.

    Potwierdzam. Na razie stare numery działają. Przelew, na który czekałem, dotarł.

    PS. Od rana zmieniła się liczba znaków pas. Rano było 8 - teraz 10!. Na szczęście
    moje
    stare hasło ma 12 znaków

    --
    Peter

  • 7. Data: 2015-10-26 23:42:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dominik & Co" n0kjq9$626$...@n...news.atman.pl

    > No i spier... migrację.
    > Przy próbie pierwszego logowania "kanał dostępu nieaktywny".
    > Na dezinfolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".

    > A pręt im w okrężnicę- przejdę się do oddziału,

    Jeśli miałem konto merytoryczne -- mogę iść
    do dowolnego Aliora, aby zamknąć to konto?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-10-27 06:27:50
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Iść możesz, tyle że raczej niewiele załatwisz. Radzę wziąć ze sobą wypowiedzenie na
    piśmie wraz z kopią.

  • 9. Data: 2015-10-27 07:44:15
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.10.2015 Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    W uzupełnieniu:

    > Rzekomo stare nr rachunków mają działać... tylko nie wiadomo,
    > jak długo.

    Miły pan w oddziale stwierdził, że stare Meritumowe nr rachunku
    będą aktywne do końca roku. "Podstawy prawnej" nie podał :-)

    Czyli stwierdzenie:

    > Jeśli pozostanę, to trzeba będzie raczej "na wszelki" pozmieniać.

    pozostaje aktualne.

    A tymczasem dostęp działający, odbiorcy przeniesieni, przelew do
    TMUB poszedł online (czego się spodziewałem), system transakcyjny
    dość przyjemny- damy mu szansę.

  • 10. Data: 2015-10-27 11:36:46
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Miły pan w oddziale stwierdził, że stare Meritumowe nr rachunku
    > będą aktywne do końca roku.

    To pewna wiadomosc?