  • 1. Data: 2009-08-18 14:17:13
    Temat: Meritum bank-lokata-jak szybko potwierdzenie?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Jak dlugo trzeba czekac na potwierdzenie otwarcia lokaty? Wplaty dokonalem
    I-sesja elixir z innego banku. Otworza lokate z data dzisiejsza czy
    sztucznie przetrzymaja do jutra?

  • 2. Data: 2009-08-18 17:13:51
    Temat: Re: Meritum bank-lokata-jak szybko potwierdzenie?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Sie, 16:17, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak dlugo trzeba czekac na potwierdzenie otwarcia lokaty? Wplaty dokonalem
    > I-sesja elixir z innego banku. Otworza lokate z data dzisiejsza czy
    > sztucznie przetrzymaja do jutra?

    Z tego co się dowiedziałem to zakładają z datą wpływu środków, więc
    ok. Tylko że mają problem z potwierdzeniami bo to robią ludzie i się
    nie wyrabiają. Ja czekam od wczoraj i cisza, znajomy czekał 2 dni, ale
    dołączają do potwierdzenia od razu przeprosiny. Ja czekam na ileś tych
    potwierdzeń i już mnie to denerwuje, ale co zrobić...

  • 3. Data: 2009-08-18 17:22:09
    Od: cp <cp@_pl._pl>

    Czekalem 4 dni.

  • 4. Data: 2009-08-18 18:17:33
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Jak dlugo trzeba czekac na potwierdzenie otwarcia lokaty? Wplaty dokonalem
    > I-sesja elixir z innego banku. Otworza lokate z data dzisiejsza czy
    > sztucznie przetrzymaja do jutra?

    Potwierdzenia dostalem dzisiaj o 11:05 i jest tam data wplyniecia kasiory i
    rozpoczecia lokaty 14.08.2009 :)
    Przelewy zrobilem 13.08 po poludniu.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 5. Data: 2009-08-18 18:27:31
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek Z." news:h6ercc$jsl$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Potwierdzenia dostalem dzisiaj o 11:05 i jest tam data wplyniecia kasiory
    > rozpoczecia lokaty 14.08.2009 :)
    > Przelewy zrobilem 13.08 po poludniu.

    Krzysiu!
    A masz podgląd onlie do tych lokat bo chyba ostatnio coś takiego meritum
    wprowadził...

  • 6. Data: 2009-08-18 19:18:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > "Krzysiek Z." news:h6ercc$jsl$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Krzysiu!
    > A masz podgląd onlie do tych lokat bo chyba ostatnio coś takiego meritum
    > wprowadził...

    Na razie to nie mam nawet potwierdzen do tych lokat. A o podgladzie nic nie
    wiem i nie pamietam, zeby cos takiego widnialo na ich stronie. Jak lokata
    jest z opcja nieodnawiania to praktycznie zaden podglad nie jest mi
    potrzebny.

  • 7. Data: 2009-08-18 19:52:25
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h6euqv$2qqo$1@news2.ipartners.pl

    > A o podgladzie nic nie wiem i nie pamietam, zeby cos takiego widnialo na
    ich stronie.

    No to może ktoś mi powie co to za ustrojstwo z miejscem na login i hasło
    widnieje na poniższej stronie?
    https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontend/login.jsf

  • 8. Data: 2009-08-18 20:23:08
    Od: cp <cp@_pl._pl>