  • 11. Data: 2013-01-06 11:16:45
    Temat: Re: Meritum, bank na korbke. Szlag trafil pieniadze.
    Od: c...@g...com

    To ja też się dołączę.
    Wniosek o założenie konta składałem internetowo, żeby zminimalizować czas spędzony w
    placówce, ale po przbybyciu na miejsce, pan stwierdził że nie ma mojego wniosku ale
    nie ma problemu bo wypisze wszystko jeszce

  • 12. Data: 2013-01-06 11:27:05
    Od: c...@g...com

    To ja też się dołączę.
    Wniosek o założenie konta składałem internetowo, żeby zminimalizować czas spędzony w
    placówce, ale po przbybyciu na miejsce, pan stwierdził że podobno nie ma mojego
    wniosku ale nie ma problemu bo wypisze wszystko jeszcze raz z palucha. No i wypisał.
    Następnie wniosek ten został odrzucony, ponieważ w systemie funkcjonował już "mój"
    złożony w internecie.
    burdello bumbum

  • 13. Data: 2013-01-06 12:29:13
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > To ja też się dołączę.

    I ja też się dołączę. 2 konta, 2 razy się trzeba było upomnieć.
    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2013-01-06 12:36:57
    Temat: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-01-05 09:20, wiatrak pisze:
    > Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.
    >
    > 30 grudnia.
    > Składam wniosek. Przychodzi mail, że ze względu na niezgodność danych
    > wniosek mój nie został zatwierdzony i wymaga uzgodnień
    telefonicznych...............................

    Dziś na próbę złożyłęm kolejny wniosek. Przyszedł mail:

    "Oczekiwanie na potwierdzenie złożenia dyspozycji WWW27xxxx

    Informujemy, że złożona dyspozycja otwarcia lokaty oczekuje na
    potwierdzenie, gdyż podczas realizacji zlecenia okazało się, że dane
    znajdujące się w złożonej przez Państwa dyspozycji różnią się od danych
    podanych we wcześniej złożonym oświadczeniu. W najbliższym czasie
    skontaktuje się z Państwem pracownik Banku w celu weryfikacji
    rozbieżnych danych."

    Ciekawy jestem co tym razem się nie będzie zgadzało. Stawiam na kod
    pocztowy.

  • 15. Data: 2013-01-06 13:06:49
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:kcaj5j$rg8$1@node2.news.atman.pl...

    > "wiatrak" kc9bsv$l7i$...@n...news.atman.pl

    > IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

    Ja dostałem bez proszenia.

  • 16. Data: 2013-01-06 14:57:30
    Od: azot <z...@g...pl>

    W dniu 2013-01-05 09:20, wiatrak pisze:
    > Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.

    > Pierwszym eliksirem pcham pieniądze do Meritum na dwie lokaty.
    > Mija środa. Nic.
    > Mija czwartek. Nic.
    > Mija piątek. Zero odzewu w postaci potwierdzenia założenia lokaty.

    Ja tez załozyłem w srode lokate w Meritum i nie dostalem do niedzieli
    potwierdzenia. Zadzwomilem wczoraj w sobote do banku. Konsultantka
    powiedziala mi ze na moja prosbe wyslą mi jeszcze raz potwierdzenie
    lokaty. Powiedzialem, ze nie przyjmuje do wiadomosci stwierdzenia, ze ja
    chce od nich jeszcze raz potwierdzenie, bo zeby bylo "jeszcze raz' ,to
    musailoby najpiewrw byc "pierwszy raz", a pierwszego razu nie było.

    Zapytalem kiedy dostane potwierdzenie to uslyszalem, ze termin
    realixacji zgloszenia jest 4 dni. Zapomnialem zapytac czy zwykłe czy
    robocze.
    Bo jezeli robocze to wynika ze potwierdzenie byc moze dostane, ale nie
    wczesniej niz 10-tego, a lokata załozona 2-giego.
    Jak ww ogóle dostane. Rzeczywiscie burdel z korbka. :)

    Już nigdy...........................

  • 17. Data: 2013-01-06 16:28:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 10:19:13 -0800, Konfabulator napisał(a):

    > Kolejny bank o obsłudze na poziomie mBanku, czyli trzy różne odpowiedzi
    > na to samo pytanie, tylko że żadna nie jest prawdą...

    Ja chciałem otworzyć konto 100+30. U mnie wtedy jeszcze oddziału nie było
    ale akurat byłem dłuższy czas w stolicy. Idę z rana i na trasie ustawiłem
    sobie oddział, żeby załatwić sprawy. Poczekałem pod drzwiami, bo niby od
    9.00 otwarte ale praktyka w tym dniu stanowiła inaczej ;) W końcu się
    dostałem Pani szukała, szukała w mailu ale nic nie znalazła. Ja już czasu
    nie miałem to Pani wzięła nr telefonu i że oddzwoni. Będzie już dobre z
    pół roku jak czekam na jej telefon ;) ale z tego co czytam to chyba nawet
    lepiej i te 130 nie jest tego warte he he.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2013-01-06 19:17:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ludwik" e...@g...co

    > IMO nikomu nie wypłacili bez otrzymania reklamacji.

    : Mnie wypłacili 30 zł premii za otwarcie konta w placówce,
    : choć nie brałem udziału w tej promocji.
    : Konto otwierałem wiele wiele miesięcy wcześniej.
    : Widać, że równowaga w przyrodzie musi być :-)

    Nikomu z tej promocji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-01-06 19:20:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <c...@g...com> 4...@g...co

    : Wniosek o założenie konta składałem internetowo, żeby zminimalizować czas
    : spędzony w placówce, ale po przbybyciu na miejsce, pan stwierdził że podobno
[...]

    A 3 dych nie dali z uwagi na nadmiarowe (nieprzewidziane) wiązanie uwagi pracownika?

    U mnie nie zapłacili 3 dych, bo niepotrzebnie/nadmiarowo wiązałem uwagę pracownika.
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-01-06 19:20:41