    From: azot <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum, bank na korbkę. Szlag trafił pieniądze.
    Date: Sun, 06 Jan 2013 14:57:30 +0100

    W dniu 2013-01-05 09:20, wiatrak pisze:
    > Odbiło mi, żeby założyć lokaty w Meritum.

    > Pierwszym eliksirem pcham pieniądze do Meritum na dwie lokaty.
    > Mija środa. Nic.
    > Mija czwartek. Nic.
    > Mija piątek. Zero odzewu w postaci potwierdzenia założenia lokaty.

    Ja tez załozyłem w srode lokate w Meritum i nie dostalem do niedzieli
    potwierdzenia. Zadzwomilem wczoraj w sobote do banku. Konsultantka
    powiedziala mi ze na moja prosbe wyslą mi jeszcze raz potwierdzenie
    lokaty. Powiedzialem, ze nie przyjmuje do wiadomosci stwierdzenia, ze ja
    chce od nich jeszcze raz potwierdzenie, bo zeby bylo "jeszcze raz' ,to
    musailoby najpiewrw byc "pierwszy raz", a pierwszego razu nie było.

    Zapytalem kiedy dostane potwierdzenie to uslyszalem, ze termin
    realixacji zgloszenia jest 4 dni. Zapomnialem zapytac czy zwykłe czy
    robocze.
    Bo jezeli robocze to wynika ze potwierdzenie byc moze dostane, ale nie
    wczesniej niz 10-tego, a lokata załozona 2-giego.
    Jak ww ogóle dostane. Rzeczywiscie burdel z korbka. :)