  • 1. Data: 2010-12-02 23:34:52
    Temat: Meritum - przelewy przyszłe z Silnie Zarabiającego
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Właśnie udało mi się zlecić przelew z datą przyszłą z konta Silnie
    Zarabiającego. W poniedziałek zobaczę, czy przelewy wewnętrzne wykonają
    się przed zewnętrznymi.

  • 2. Data: 2010-12-03 08:33:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:id9af0$ijr$1@news.onet.pl...
    > Właśnie udało mi się zlecić przelew z datą przyszłą z konta Silnie
    > Zarabiającego. W poniedziałek zobaczę, czy przelewy wewnętrzne wykonają
    > się przed zewnętrznymi.

    naprzod wykonuje jednak przelewy zewnetrzne z konta osobistego, a potem
    dopiero wewnetrzne, sprawdzone doswiadczalnie. Jak nie masz srodkow to
    przelew zewnetrzny bedzie w odrzuconych. Meritum jest i tak w pelni on-line,
    bo mozna np. zaraz po 24:00 przerzucic sobie z oszczednosciowych i to sie
    wykona od razu i zaraz potem zlecic zewnetrzny.

  • 3. Data: 2010-12-04 15:12:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > on-line, bo mozna np. zaraz po 24:00 przerzucic sobie z
    > oszczednosciowych i to sie wykona od razu i zaraz potem zlecic zewnetrzny.

    Można nawet i o 22:00 - i tak zaksięguje się z datą jutrzejszą (choć
    wykona się od razu). Nie wiem od której system zaczyna księgować z
    przyszłą datą, ale po 20:00 to już na pewno, bo wielokrotnie sprawdzałem.

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-12-04 16:50:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> wrote in message

    > Można nawet i o 22:00 - i tak zaksięguje się z datą jutrzejszą (choć
    > wykona się od razu). Nie wiem od której system zaczyna księgować z
    > przyszłą datą, ale po 20:00 to już na pewno, bo wielokrotnie sprawdzałem.

    chyba wtedy robi to z data na nastepny dzien, jak zaczyna pokazywac odsetki,
    ktore powinny pojawic sie dnia nastepnego. Tak jak piszesz, nie wiem
    dokladnie od ktorej godziny to sie dzieje ale logicznie jak saldo dostepne
    powiekszy sie o odsetki nalezne nastepnego dnia.

  • 5. Data: 2010-12-04 17:58:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Krzysztof pisze:

> [...]
    > wiem dokladnie od ktorej godziny to sie dzieje ale logicznie jak saldo
    > dostepne powiekszy sie o odsetki nalezne nastepnego dnia.

    Zapewne. Fakt dodania odsetek widać wtedy w historii rachunku z datą
    przyszłą. :-)

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-12-04 18:27:27
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.12.2010 18:58, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Zapewne. Fakt dodania odsetek widać wtedy w historii rachunku z datą
    > przyszłą. :-)

    Hmm. Wczoraj (pt) zleciłem przelew z ROR na oszczędnościowe o 19.30.
    Saldo na rachunku docelowym zmieniło się ok. 22, pojawiły się również
    odsetki za piątek, ale policzone dla salda be uwzględnienia tego
    przelewu z 19.30. Wpisy w historii (naliczenie odsetek i przelew)
    ukazały się po północy.
    Nigdy dotychczas nie widziałem naliczenia odsetek przed północą, choć
    kilka razy byłem zalogowany gdy mijała północ -- zawsze pojawiały się
    niemal niemal równo o 24.00.
    Myślę, że w piątek system przechodzi w stan spoczynku wcześniej niż w
    inne dni tygodnia.