  • 1. Data: 2010-06-23 18:49:51
    Temat: MeritumKonto Silnie Zarabiające
    Od: " alfred" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Meritum udostępniło nowe konto z kapitalizacją dzienną.
    Wydaje się chyba całkiem spoko

    Ciekawe że można otworzyć dowolną ilość kont. Nie boją się 'wariatów' którzy
    nacykają im po 100 kont i zapchają serwery? ;)

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/meri
    tumkonto_silnie_zarabiajace

    pozdr
    Alfred

  • 2. Data: 2010-06-23 20:26:47
    Temat: Re: MeritumKonto Silnie Zarabiające
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " alfred" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > którzy
    > nacykają im po 100 kont i zapchają serwery? ;)

    Jest tylko jedna wyplata w miesiacu, ale mozna obejsc zakladajac wiecej
    kont. Oprocentowanie-4.5% ponizej EB(4.55%) i jeszcze trzeba pamietac o tej
    jednej wyplacie. W EB mozna odsetki dzienne stalym zleceniem przenosic na
    ror przez co mamy optymalizacje zaokraglania odsetek.
    Ichni ROR po opodatkowaniu daje 4.455% czyli za mala roznica, zeby sie
    'bawic' z dodatkowym kontem.
    Jakis mysliciel z Meritum slabo to policzyl i mysli, ze trafi na tych z
    trudnosciami matematycznymi.
    Czekam na takie konto, ale z oprocentowaniem powyzej EB, powiedzmy dla 5%
    moze bym sie skusil, poczekam na promocyjne oprocentowanie na tym koncie.
    Skoro ING potrafi robic promocje na 5%(dostajemy mniej bo placimy podatek,
    ale bank wykosztowuje sie na 5%) to Meritum- niszowy bank, tez moze
    wyskoczyc z jakac promocja.

  • 3. Data: 2010-06-23 21:15:16
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > trzeba pamietac o tej jednej wyplacie. W EB mozna odsetki
    > dzienne stalym zleceniem przenosic na ror przez co mamy

    Mam konto w EB ale bez tokena o co jakiś czas ręcznie meczę się z
    ta optymalizacją. Czy nie mając tam tokena można jakoś zrobić te
    zlecenie stałe ?

    Damian

  • 4. Data: 2010-06-23 21:24:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mam konto w EB ale bez tokena o co jakiś czas ręcznie meczę się z ta
    > optymalizacją. Czy nie mając tam tokena można jakoś zrobić te zlecenie

    Tak mozna, ale jako zaufanego odbiorce musisz miec zdefiniowany twoj ror
    podstawowy w EB (wizyta w placowce).
    Jak to juz masz to robisz zlecenie z danego k. oszcz. na ten zdefiniowany
    EB-ROR z wykonaniem co 1 dzien i w kwocie naliczanych odsetek. Kwote danego
    konta oszcz ustawiasz tak, zeby odsetki konczyly sie np. 2.485 (maksymalnie
    dla danego konta) czyli 2.49 i taka kwote ustalasz jako zlecenie stale z
    oszczednosciowego.

  • 5. Data: 2010-06-23 21:36:41
    Temat: EB
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zeby odsetki konczyly sie np. 2.485 (maksymalnie dla danego
    > konta) czyli 2.49 i taka kwote ustalasz jako zlecenie stale z
    OK
    A czy w oddziale nie będą się dziwić że jako zaufany chcę zrobić
    swój rachunek.
    Tak dużo tam nie trzymam tylko 15 x 40,11 więc przelewy robię tak
    co 10 dni :)

    Damian

  • 6. Data: 2010-06-23 22:24:08
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 23.06.2010 22:26, Krzysztof wrote:

> [...]
    > placimy podatek, ale bank wykosztowuje sie na 5%) to Meritum- niszowy
    > bank, tez moze wyskoczyc z jakac promocja.

    No ale można dokonać tej superoptymalizacji na 9,42% i założyć sobie
    tyle kont, żeby na każdym było 40,56. Gorzej tylko z przelewem z
    powrotem na ROR. Wtedy chyba najłatwiej wypowiedzieć umowę z bankiem :).

  • 7. Data: 2010-06-23 22:58:29
    Od: g...@o...pl

    > Czekam na takie konto, ale z oprocentowaniem powyzej EB, powiedzmy dla 5%
    > moze bym sie skusil, poczekam na promocyjne oprocentowanie na tym koncie.

    Ja bym trochę wpłacił nawet przy 4,75. Poniżej tego nie chce mi się przenosic z
    EB. Meritum nie jest zbyt znanym bankiem, jeśli chodzi o zwykłych kilentów
    detalicznych, więc powinien się trochę bardziej postarac. Te lokaty z dzienną na
    5,75 czy ile były w porządku :)

  • 8. Data: 2010-06-23 23:15:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 00:24:08 +0200, XYZ napisał(a):

    > No ale można dokonać tej superoptymalizacji na 9,42% i założyć sobie
    > tyle kont, żeby na każdym było 40,56. Gorzej tylko z przelewem z
    > powrotem na ROR. Wtedy chyba najłatwiej wypowiedzieć umowę z bankiem :).

    A oni Ci wtedy zrobią psikusa a'la mBank i zmienią oprocentowanie. I weź
    tu zmieniaj kilkaset kont... ;)

    Choć do takiej zabawy to już warto sobie skrypty napisać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-06-23 23:21:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" hvu1ii$1d6$...@n...onet.pl

    > No ale można dokonać tej superoptymalizacji na 9,42% i założyć sobie tyle kont,
    żeby na każdym było 40,56. Gorzej tylko z
    > przelewem z powrotem na ROR. Wtedy chyba najłatwiej wypowiedzieć umowę z bankiem
    :).

    Ja szukam miejsca dla swoich niemal 30 tałzenów. :) Po 40.56 złotych to
    700 (trochę zostałoby w EB na 14 oszczędnych półgroszowo i na jednym
    oszczędnym trochę na drobne wydatki bieżące) rachunków... :) Ale procent
    (9,42%) kusi... :) Ze 235 złotych miesięcznie na samych odsetkach... Po
    odliczeniu podatków to dwa tankowania do pełna, czyli ponad tysiąc km...

    -=-

    Boże -- jaki ten Belka jest kochany!!! :)
    Podwoił nasze oszczędności!!! :)

    Zabiorę notebook nad jeziorko z WiFi i będę lał... :)
    Zlanie na 700 rachunków trochę trwa... :)

    Gdyby tak jeszcze Komorowski wyszukał jakiegoś innego mądrego,
    który by nasze oszczędności przemnożył dodatkowo...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-06-23 23:23:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 17dm7ngcv35sn.1sf96v5h7e670$....@4...net

    > Choć do takiej zabawy to już warto sobie skrypty napisać.

    Kiedyś próbowałeś ze skryptami w banku? :)

    IMO zażądają jakiegoś potwierdzenia -- SMS na przykład...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'