  • Data: 2012-08-30 01:24:27
    Temat: Merytoryczny bubel ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba wspominałem tu, że postanowiłem umerytorycznić żonkę
    obdarowując ją gruponowym kuponem,
    jednakże wystapił drobny zonk przy próbie złożenia wniosku...

    Dość późno, aczkolwiek przed czasem wygasniecia promocji
    merytoryczni rzutem na taśme zareagowali na złożoną reklamacje
    w której to czytamy....
    (..)

    W odpowiedzi na poniższą korespondencję, uprzejmie informuję, iż Bank
    dokonał analizy Pana zgłoszenia.

    Wyjaśniam, że z przyczyn niezależnych od Banku, kupon "Groupon" o numerze
    x/xxxx, zawierał niewłaściwie sparametryzowany kod.

    Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności, proszę przyjąć
    przeprosiny.

    Nadmienię, iż obecnie w systemie informatycznym Meritum Banku ICB S.A.
    dokonano modyfikacji, mającej na celu umożliwienie akceptacji
    sześcioznakowych kodów groupona przez Bank, w tym kodu nr x/xxxx zakupionego
    przez Pana kuponu "Groupon".

    (..)

    No cóż, najbardziej mnie rozbawiły te przyczyny niezalezne od Banku ;)