  • Data: 2012-08-30 10:30:19
    Temat: Re: Merytoryczny bubel ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:k1mf71$38j$1@node2.news.atman.pl...

    >gdy zakładałem swoje konto,
    > wiewiórki ostrzegły mnie, że później będzie to kosztowało,

    > O rezsz q...

    O-rzesz..qu bardziej mi pasuje do zamiany 3 rozdan karta
    na 3 stowkowe zagrania :/

    > -=-
    > Offtopicznie --> Gdzie dają dobre (tanie i bezproblemowo
    > pracujące na smartfonie) VoIPy?

    : NGT
    - sporadycznie uzywam 3CX ale TYLKO do wychodzacych
    glownie przez klony betamaxa, nie interesuje odbior voipa na mobilnym

    >Jak to dobrze, że jest Play...

    A dobrze, mloda wlasnie przytargała woreczek zakretek z coca-coli
    kazda ponoc daje 2zl doladowania, a czasu malo bo do 31.08 promocja

    EOT {NTG}