  • 1. Data: 2010-12-01 16:43:10
    Temat: Metas - spis.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Czy natrafił ktoś na spis formuł w Metasie coś na wzór Amibroker'owskiego:.

    AFL Function Reference
    http://www.amibroker.com/guide/afl/afl_index.php?m=1

    Szukałem gdzies tutaj
    http://www.meta-formula.com/metastock-reference-func
    tion.html

    ale nie widzę czegoś takiego .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-12-02 10:10:17
    Temat: Re: Metas - spis.
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Może coś takiego
    http://trader.online.pl/MSZ/e-0-tytulowa-a.html

  • 3. Data: 2010-12-02 18:06:12
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Może coś takiego
    > http://trader.online.pl/MSZ/e-0-tytulowa-a.html

    Wielkie dzięki :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-12-02 18:16:01
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Wielkie dzięki :).

    Ups.. chyba za wcześnie pochwaliłem widzę. Mnie nie chodzi o spis
    indicator'ów, a o spis funkcji. Nie interesuje mnie jak tworzy się MACD, ADX
    itp. tylko jaką funkcję w kodzie poszczególnych indicator'ów spełniaja
    funkcje typu:

    Mov, Cum, PREV itp...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-12-02 19:02:59
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

> [...]
    > ADX itp. tylko jaką funkcję w kodzie poszczególnych indicator'ów spełniaja

    Dobra chyba wiem...

    Spis funkcji
    Indicator Builder/ New/ Formula / Functions/ dojdziemy do spisu funkcji.

    A jak już mamy funkcje to Help i Wyszukaj.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-12-02 21:05:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ADX itp. tylko jaką funkcję w kodzie poszczególnych indicator'ów spełniaja

    ciekawe funkcje, zgadzam się

  • 7. Data: 2010-12-22 08:28:35
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > ciekawe funkcje, zgadzam się

    A znasz ich odpowiedniki w Ami ? ( jeszcze się and nimi nie zastanawiałem -
    tak pytam z czystego lenistwa - może ktos wie i zaoszczędzi mi trudów
    myślenia :) ).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-12-22 10:14:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A znasz ich odpowiedniki w Ami ? ( jeszcze się and nimi nie
    > zastanawiałem - tak pytam z czystego lenistwa - może ktos wie i
    > zaoszczędzi mi trudów myślenia :) ).

    Ami mnie tak zmęczył rysowaniem AT ponzej krytyki, że go nie uzywam.
    Metki zresztą tez nie.
    Sam sobie robie narzedzia więc ci nie pomogę.

    Mój komentarz był pewnego rodzaju dowcipem.