  • 31. Data: 2009-09-19 20:14:48
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: pwz <d...@d...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Kilka razy miałem taką sytuację. Mój komfort polegał na tym, że osoba
    > siedząca/stojąca na przeciw mnie miała na klapie plakietkę/identyfikator z
    > imieniem i nazwiskiem.
    > Moja reakcja na zwracanie się do mnie w stylu: "Panie Waldku/Waldemarze..."
    > wyglądała: "Panie Marcinie (przykładowe imię) chyba nasza znajomość jest
    > zbyt młoda by tak się spoufalać" - zawsze pomagało :)

    O, to kupuję. Bardzo dobry tzw. "tekst" - grzeczny, a zarazem zamykający
    usta. Nawet jeżeli nie ma plakietki, można go zastosować.
    pwz

  • 32. Data: 2009-09-19 20:21:07
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 22:08, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > Użytkownik <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:58f118ec-b856-45c7-a244-07291b206f6a@
    k26g2000vbp.googlegroups.com...

    >     Popracuj nad swoim językiem mówionym, gdyż napisałeś całkiem co innego,
    > w skrócie:
    >
    >     Przeważnie płeć z podaną na karcie się zgadza, więc jeden współmałżonek
    > może długo korzystać z karty drugiego, nie wiedząc, że jest to nielegalne.

    a moze popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem i cytowaniem, a nie
    wyrywaj zdan z kontekstu?

    "Przy kartach na podpis obsluga odwraca karte i patrzy na
    wzor, nie widzac juz danych personalnych. Samo odczytywanie paska
    sprowadza sie do tego, ze pracownik trzyma karte za czesc z danymi
    przesowajac ja w terminalu. Tak wiec kontrola danych personalnych
    (imie
    meskie, zenskie) musialaby sie odbywac bardziej swiadomie, poprzez
    celowe odczytanie danych. Poniewaz przewaznie plec osoby sie zgadza"

  • 33. Data: 2009-09-19 20:25:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "pwz" news:h93e3o$p1i$1@inews.gazeta.pl

    > O, to kupuję. Bardzo dobry tzw. "tekst" - grzeczny, a zarazem zamykający
    > usta. Nawet jeżeli nie ma plakietki, można go zastosować.
    > pwz

    :) Stosuję taką zasadę - ktoś rozmawia ze mną grzecznie to i ja się staram
    :)
    Inaczej natomiast wyglądała moja rozmowa z jednym z pracowników PLAY'a
    (początki działalności sieci), kiedy to przymierzałem się do nich.
    Chłopaczek na starcie zaczął do mnie zwracać się "per ty" :O
    Nie ukrywam, że byłem lekko zszokowany takim podejściem. W końcu nie
    wytrzymałem i zapytałem się jego, w podobnym stylu w jakim się on ze mną
    komunikował, czy razem wódkę ze mną pił? :) - potem już rozmowa przebiegała
    wg. polskich standardów :)

  • 34. Data: 2009-09-19 20:26:34
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Wasilewski" news:h93do2$rv7$1@news.task.gda.pl

    > Przeważnie płeć z podaną na karcie się zgadza, więc jeden
    współmałżonek
    > może długo korzystać z karty drugiego, nie wiedząc, że jest to nielegalne.

    A co w przypadku par homoseksualnych (bo raczej tego normalnym małżeństwem,
    mimo ewentualnego legalizacji nazwać nie można)? ;)

  • 35. Data: 2009-09-19 20:29:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    .googlegroups.com

    > "Przy kartach na podpis obsluga odwraca karte i patrzy na
    > wzor, nie widzac juz danych personalnych."

    Dodajmy tutaj, że teoria swoje, życie swoje... - odnośnie tego odwracania
    karty i patrzenia na wzór podpisu.

  • 36. Data: 2009-09-19 20:37:31
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    4...@3...googlegroups.com

    > Dodajmy tutaj, że teoria swoje, życie swoje... - odnośnie tego odwracania
    > karty i patrzenia na wzór podpisu.

    Zalozylem swiadomego sprzedawce, ktory weryfikuje karte.
    Zreszta mam wrazenie, ze ostatnio czesciej bywa sprawdzana zgodnosc
    podpisow, chociaz przewaznie po pelnym zatwierdzeniu transakcji.

  • 37. Data: 2009-09-19 21:05:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <k...@w...pl>
    k.googlegroups.com

    > Zalozylem swiadomego sprzedawce, ktory weryfikuje karte.

    :) No chyba, że tak.

    > Zreszta mam wrazenie, ze ostatnio czesciej bywa sprawdzana zgodnosc
    > podpisow, chociaz przewaznie po pelnym zatwierdzeniu transakcji.

    Nie jest to podyktowane tym, że coraz więcej kart jest na PIN - to tylko
    takie moje gdybanie i luźne wnioski po obserwowaniu ludzi stojących w
    kolejce dziś i wczoraj* (* - kilka/kilkanaście miesięcy wstecz).

  • 38. Data: 2009-09-19 21:07:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 19 Sep 2009 20:19:24 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    >I polska policja w tym przoduje :)
    A tak, chyba masz racje, ale mam raczej zero kontaktow z nimi ;)

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 39. Data: 2009-09-19 21:38:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "WAM" news:3vhab5lbskda1sjgusorpuapo64v6l338g@4ax.com

    > A tak, chyba masz racje, ale mam raczej zero kontaktow z nimi ;)

    A ja coraz częściej :) - ehh ta polska drogówka...

  • 40. Data: 2009-09-19 21:39:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:h93gbb$mta$1@news.interia.pl

    > Nie jest to podyktowane tym, że coraz więcej kart jest na PIN - to tylko
    > takie moje gdybanie i luźne wnioski po obserwowaniu ludzi stojących w
    > kolejce dziś i wczoraj* (* - kilka/kilkanaście miesięcy wstecz).

    Na końcu wypowiedzi miał być "?", ale jak widać gdzieś go posiałem.

    Dobranoc.