  • 41. Data: 2012-06-15 11:09:44
    Temat: Re: OT
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    TrzyLinie <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mnie wodolejstwo nie przeszkadza. Nie uważam twórczości wspomnianego
    > za wodolejstwo. Przeszkadza mi to, że ktoś zarzuca komuś coś, co sam
    > robi.

    Hmm, jak więc zwracać uwagę bez zwracania uwagi? Nie wydaje mi się, żeby moje
    wytykanie przynosiło większą szkodę i bardziej zaśmiecało grupę niż dywanowe
    naloty pustych i rozlazłych merytorycznie postów pana E.

    Jeśli moj jeden post w ostatecznym rozrachunku spowoduje, że pan E. napisze
    dwa niepotrzebne posty mniej to już mamy skutecznie działającą ochronę
    antyspamową ;)

    > Chciałbym, aby zarzucacze, oskarżacze i inni uzurpatorzy przestali
    > się przypieprzać do czegokolwiek. No tak bym chciał :) Wiem, gupi
    > jestem ;)

    True. Przykro mi, ale powyższe stwierdzenie nie świadczy o najwyższym poziomie
    Twojej inteligencji. Rozumny człowiek zauważający nieprawidłowości i
    odstępstwa od obowiązujących norm postara się przynajmniej to zasygnalizować i
    wytknąć. Jeśli moje uwagi uznajesz za trolowanie to mnie "wyfiltruj", bo
    prowadząc miałką polemikę sam stajesz się przypieprzaczem. Rozumiesz już
    absurd swoich postulatów?

  • 42. Data: 2012-06-15 12:16:07
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > żeby moje wytykanie przynosiło większą szkodę i bardziej zaśmiecało
    > grupę niż dywanowe naloty pustych i rozlazłych merytorycznie postów

    Jeżeli Ty czujesz przymus wytykania "Panu E.", to ja czuję przymus
    wytykania Tobie tego, że wytykasz. No tak mam.

    > Jeśli moj jeden post w ostatecznym rozrachunku spowoduje, że pan E. napisze
    > dwa niepotrzebne posty mniej to już mamy skutecznie działającą ochronę
    > antyspamową

    False. Twoje wytykanie w ostatecznym rozrachunku przyniesie nie
    ograniczenie postów "Pana E." lecz przeciwnie, spowoduje prawdopodobnie
    przyrost zarówno jego postów, jak i być może moich!

    > True. Przykro mi, ale powyższe stwierdzenie nie świadczy o najwyższym
    > poziomie Twojej inteligencji.

    Mnie nie jest przykro jak myślę o Twoim.

> [...]
    > uznajesz za trolowanie to mnie "wyfiltruj", bo prowadząc miałką polemikę
    > sam stajesz się przypieprzaczem. Rozumiesz już absurd swoich postulatów?

    Tak, rozumiem, przecież napisałem wcześniej. A czy Ty rozumiesz absurd
    swoich? "Jeżeli uznajesz uwagi X za trolowanie to wyfiltruj X" itd...

  • 43. Data: 2012-06-15 12:17:05
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To ja sobie już pójdę, nie dyskutuję z ludźmi dyskutującymi z faktami.

    Ja zostanę, cudza nieomylność mnie bawi ;)

  • 44. Data: 2012-06-15 12:25:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 15.06.2012 06:27, TrzyLinie pisze:
    > I znów nalał wody wytykając...

    No wez nie zartuj i nie porownuj nawet trollowania ELC z kimkolwiek
    innym, bo to nie przystoi i z nikim/niczym nie da sie tego porownac.

  • 45. Data: 2012-06-15 12:48:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrerfm$h88$...@i...gazeta.pl

    > Mnie wodolejstwo nie przeszkadza. Nie uważam twórczości wspomnianego
    > za wodolejstwo. Przeszkadza mi to, że ktoś zarzuca komuś coś, co sam
    > robi.

    Biblijna to prawda -- jaką miarą mierzysz, taka i Tobie odmierzą. :)
    A ,,świecka'' złota myśl głosi -- atak jest najlepszą formą obrony.

    BTW lania wody... Przybył kiedyś do naszej szkoły chłopak z zewnątrz,
    więc nie znał obyczajów u nas panujących... Któregoś razu pewien
    Janusz darł się, twierdżac, że ojciec mój wylewa zawartość szamba
    na ulicę... Nowy zapytał mnie, czy naprawdę mój ojciec wylewa...

    Po jakimś czasie ów nowy zobaczył, że ojciec owego Janusza
    leje wodę ze studzienki sprzed garażu... Dom owego Janusza
    położony był nieszczęsliwie tak, że woda podskórna zalewała
    piwnice i garaż... Co jakiś czas ojciec Janusza wstawiał do
    studzienki pływającą pompę i wypompowywał wodę, lejąc ją
    wprost na ulicę...

    Nowy, gdy to zobaczył (Mieczysław mu było na imię) nie mógł
    pojąć, o co tu chodzi... Dłuuuuugo i namiętnie wypytywał
    i mnie, i innych, dlaczego Janusz oskarża mego ojca o to,
    co robi ojciec tegoż Janusza...

    Później chyba Mieczysław pojął, że odkażenie jest doskonałą
    formą krótkotrwałej obrony, zaś kłamstwo staje się prawdą,
    gdy jest powtarzane 1000 razy...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2012-06-15 12:59:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jrf3ud$246$...@i...gazeta.pl

    > Później chyba Mieczysław pojął, że odkażenie jest doskonałą

    + Później chyba Mieczysław pojął, że oskarżenie jest doskonałą
    > formą krótkotrwałej obrony, zaś kłamstwo staje się prawdą,
    > gdy jest powtarzane 1000 razy...

    Teolog Leszek Struk nakazał kiedyś oskarżanie mnie tak cwane,
    że zanim jakieś oskarżenie uznane zostanie powszechnie za
    niesłuszne, ma być gotowe inne, kolejne oskarżenie...

    A wodę leję -- choćby z klimatyzatora do butelek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2012-06-15 13:03:41
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No wez nie zartuj i nie porownuj nawet trollowania ELC z kimkolwiek
    > innym, bo to nie przystoi i z nikim/niczym nie da sie tego porownac.

    Oj tam, oj tam, mam inne zdanie. Uważam jego posty za swego rodzaju
    "dobro narodowe", które należy pielęgnować i chronić - sam tego nie
    robię, bo jest wiele osób, które mając okazję milczeć zawsze
    odpowiedzą...

    Jako przykład przytoczę z pamięci jego myśl o tym, że banki aktualnie,
    w obecnym kryzysie, testują na swoich użytkownikach swoje systemy
    elektroniczne; a gdy nadejdzie prosperity po dzisiejszym kryzysie
    - będą miały super przygotowane systemy po to, by udzielać kredytów
    i zarzucać wędkę na łatwy zarobek na kredyto-jeleniach. Taką myśl
    odczytałem i uważam, że jest światła!

    Niestety, uważam też, że ta myśl nie zrodziła się w głowach bankowców
    - oni będą mieli swoje systemy przetestowane przez przypadek, można
    powiedzieć by design... Natomiast ELC to zauważył! Gratuluję! Niestety
    nie zapamiętałem tematu wątku i zgubiłem go...

  • 48. Data: 2012-06-15 23:20:18
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jredmv$a41$...@i...gazeta.pl

    > Z wykopalisk.

    Więc mam olać Germańca?! Zamknąć konto? Wypowiedzieć mu
    umowę? Czekać na 11% i modem oraz głośnik i słuchawki?...

    Chyba nie warto -- teraz już wieżyczki ciągną muzę z kompów po WiFi...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2012-06-15 23:33:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrf4qd$7f8$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > powiedzieć by design... Natomiast ELC to zauważył! Gratuluję! Niestety
    > nie zapamiętałem tematu wątku i zgubiłem go...

    Przyglądając się polityce DTuska, odnoszę (ciekawe dokąd) wrażenie,
    że nasz premier też ma ciekawe rozwiązania, których wcale nie
    planował zbyt szczegółowo...

    Zaś mieszając premiera z bankami...

    Mille daje nam na Dobre 5 dych miesięcznie, robiąc bezlitosnego
    Portugalczyka na szaro. Ten zaś, zwalając straty na ogólnodostępny
    kryzys polityczno-gospodarczy, żąda dofinansowania, które dostaje
    od swego rządu czerpiącego pełnymi garściami z Unii Europejskiej,
    której nasz premier hojnie ,,pożycza'' nasze podatki...

    -=-

    Ja zazwyczaj planuję swoje posunięcia, dlatego sądziłem, że
    banki też coś planują i potrzebują testantnów/testerów oraz
    sprawnych systemów bankowych przygotowanych do solidnego
    obciążenia... Być może jednak w istocie bankom przyświecały
    zupełnie inne myśli, gdy wprowadzały orzeszkobicie...

    -=-

    Czekając dziś w kolejce Millenijnej i przysłuchując się
    rozmowom tam prowadzonym, doszedłem do wniosku, że Polacy
    sprzedali swe dobra narodowe potentatom -- Portugalczykom,
    Włochom, Hiszpanom... Szkoda, że nie Grekom i Irlandczykom,
    ale pola greckiemu bankowi ustąpiliśmy na polskiej ziemi. :)

    No -- pół pola. ;)

    A BTW żalu ,,lokatora'' millenijnego -- merytorycznie dostaje
    się szmal na dzień przed końcem lokaty. Jeśli zatem komuś się
    aż tak mocno śpieszy, niech zakłada lokaty merytorycznie, nie
    zaś millenijnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2012-06-16 13:50:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrf217$k6b$...@i...gazeta.pl

    > Tak, rozumiem, przecież napisałem wcześniej. A czy Ty rozumiesz absurd
    > swoich? "Jeżeli uznajesz uwagi X za trolowanie to wyfiltruj X" itd...

    A że imię Eneuel pojawia się w każdym moim poście i jest
    unikalne -- łatwo mnie odfiltrować. Jeśli zatem ktoś
    marudzi, zamiast filtrować, najprawdopodobniej ma
    jakieś ukryte (schowane przed światem) marzenia. ;)

    Dla przykładu -- nie czytam postów neoniusza i nie marudzę,
    nie narzucam mu swoich poglądów, nie zarzucam mu wodolejstwa,
    nie wyzywam go (na pojedynki?), nie umawiam się z nim na randki
    (zwane privami) itd...

    Od czasu do czasu przeczytam coś neoniuszowego (bo na
    przykład znajdę to coś w cudzym poście jako cytat)
    i zauważam, że jednak nie warto czytać neoniusza.

    Ale to mój pogląd, którego nikomu nie narzucam. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'