  • 51. Data: 2012-06-17 03:50:20
    Temat: Re: OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> jreu4n$op3$...@i...gazeta.pl

    > Hmm, jak więc zwracać uwagę bez zwracania uwagi? Nie wydaje mi się, żeby moje
    > wytykanie przynosiło większą szkodę i bardziej zaśmiecało grupę niż dywanowe
    > naloty pustych i rozlazłych merytorycznie postów pana E.

    Czy Ty, pierdolony sługusie złodzieja Kopani i gnoja Ozorowskiego :)
    potrafisz przytoczyć jakiekolwiek argumentu swojego wodolejstwa
    i pustosłowia? Potrafisz powołać się na jakiekolwiek moje
    wodolejstwo? Potrafisz podeprzeć się jakimś konkretnym przykładem?

    Wątpię. :)

    Jak Goebels -- powtarzasz w kółko (i krzyżyk?) tę samą bzdurę,
    aby uczynić z niej prawdę.

    > Jeśli moj jeden post w ostatecznym rozrachunku spowoduje,
    > że pan E. napisze dwa niepotrzebne posty mniej to już mamy
    > skutecznie działającą ochronę antyspamową ;)

    Napisze ,,dwa'' więcej -- potrzebne ,,dwa''.
    Zapyta w nich o przykłady mego wodolejstwa.

    Na razie kłapiesz zębami (w przenośni -- bo tu jedynie wylewasz
    swoje myśli za pomocą liter, nie zaś kłapania dosłownego) bez
    jakiegokolwiek odnoszenia się do rzeczywiostości.

    > True. Przykro mi, ale powyższe stwierdzenie nie świadczy o najwyższym
    > poziomie Twojej inteligencji.

    A o czym świadczy? O czym ma świdczyć chęć życia w świecie,
    w którym człowiek odpowiada za swoje słowa i powołuje się
    w swoich wypowiedziach na fakty, nie zaś na zalecenia biskupów?

    Ty jesteś pierdołą -- nawet imienia swego nie masz!!!
    Nawet nie stać Cię na jakiś pseudonim, choć zarzucasz
    wodolejstwo mnie, czyli człowiekowi piszącemu otwarcie,
    odważnie, wprost i podpierającemu się FAKTAMI, nie zaś
    szumem w uszach odbieranym jako niezrozumiały głos Boga.

    > Rozumny człowiek zauważający nieprawidłowości
    > i odstępstwa od obowiązujących norm

    Obowiązującą tu (i nie tylko tu) normą jest podawanie swego
    imienia i swego nazwiska, czy choćby jednoznacznego, unikalnego
    pseudonimu. Ty zaś kryjesz się za parawanem bezwartościowego
    określenia z, az, anonim itp.

    Inną normą jest nienarzucane innym ludziom swoich poglądów,
    choćby i dobrych z pozoru -- Ty zaś chcesz, Aby inni ludzie
    myśleli i żyli tak, jak Ty uważasz, że powinni myśleć i żyć.

    > postara się przynajmniej to zasygnalizować i wytknąć. Jeśli
    > moje uwagi uznajesz za trolowanie to mnie "wyfiltruj",

    Jak ma to uczynić (i jak inni mają to uczynić?!) -- skoro Ty jesteś ANONIMEM?!

    > bo prowadząc miałką polemikę sam stajesz się przypieprzaczem.

    Miałką polemikę -- Ty starasz się prowadzić.
    Na razie jednak trafiasz na rozmówców twardych i konkretnych.

    Jak dotąd nie powołujesz się w swoich oskarżeniach na fakty,
    na cytaty, na rzeczywistość. Po prostu stwierdzasz, że ja
    leję wodę (leję -- z klimatyzatora) i żądasz od innych uznania
    Twoich racji. Na dodatek zauważasz, że w razie nieuznania tych
    racji (głupich -- co tu dożo gadać) niesubordynowani rozmówcy
    będą mieli kłopoty.

    Być może w tak zwanym realu jesteś ważną szychą (wątpię w to)
    jednak na tej grupie jesteś nikim -- nawet nie masz swego imienia
    czy pseudonimu. Nikt tu nie padnie przed Tobą na kolana, nikt nie
    będzie Ci tutaj kadził, nikt nie przejmie Twojego sposobu rozumowania
    tylko dlatego, że będzie się bał sprzeciwu wobec ,,władzy''... :)
    Pojmujesz? W domu być może jesteś wielki, być może w piaskownicy
    byłeś ważny, bo miałeś lepsze zabawki niż inne dzieciaki i wyjaśniałeś,
    że nie pożyczysz ciężarówy temu, kto nie uzna w Tobie nadludzkiej istoty...

    Tu jednak będziesz (i jesteś) rozliczany tylko z tego jak piszesz
    (klarownie czy nie, po polsku czy po polskawemu) i co piszesz.

    A na razie nic ciekawego nie napisałeś pod tym pustym pseudonimem.

    > Rozumiesz już absurd swoich postulatów?

    Mówisz sam do siebie? :)

    -=-

    Jesteś zwykłym chamem obrażającym kogoś (na przykład mnie) tylko
    dlatego, ze nic Ci nie grozi, póki kryjesz się za pustym pseudonimem.
    Silisz się na wykształconego, ale naprawdę masz dziurki w swej głowie.
    I przypominasz mi Rydzykowatą cywilizację życia. Rydzyk kształci, uczy,
    ale jakoś boi się braku swej TV na masztach DVB-T, choć mając naprawdę
    wykształconych młodych (więc pełnych zapału i zdolnych do poświęceń)
    ludzi oraz wysokie wieże kościołów, mógłby zawojować światem i mieć
    (za przeproszeniem) w dupie Dworaka itp. ludzi... Mógłby dosłownie
    rzucić Tuska, Dworaka Komorowskiego itp., osoby na ich kolana przed
    sobą w obecności (za pośrednictwem kamer i telewizji oczywiście,
    nie za sprawą cudów, bilokacji itp. głupot urągających Bogu)
    całego świata! Mógłby kazać im klęczeć przed sobą czy leżeć
    krzyżem przed ołtarzem!!

    Mógłbym, gdyby istotnie miał wykształconych ludzi, nie zaś pustych
    pseudoinformatyków. :)

    -=-

    Nie twierdzę, że jesteś Rydzykowym agentem -- być może
    jesteś tylko głupim wykonawcą modłów Rydzykowatych agentów.

    W każdym razie -- pasujesz do Rydzykowatego świata.
    Nie do moherowych beretów -- bezrozumnych, zastraszonych,
    wierzących w Boga ze strachu przed potępieniem, nie zaś
    z miłości, nie z szacunku do prawdy czy do piękna...

    BTW -- plunąłbym na Boga, gdyby kazał mi bać się!!!
    Na szczęście ponoć Chrystus raz za razem powtarzał
    coś odwrotnego -- Nie lękaj się!!! Nawet tym, którzy
    chcą dobrowolnie lękać się swych popierdolonych (jak
    Ty) adwersarzy czy przeciwników w ogóle, Bóg obiecuje
    coś na kształt -- nie lękaj się, abym nie napełnił
    Cię prawdziwym lękiem!!!

    -=-

    Ja wysłałem na grupy dyskusyjne ponad 40 tysięcy postów.
    (około 41500) i jak na razie nie zraziły mnie pierdoły
    takie jak Ty -- bezimienne i puste.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2012-06-17 20:36:21
    Od: Gieniu <d...@i...eu>

    > Ja wysłałem na grupy dyskusyjne ponad 40 tysięcy postów.
    > (około 41500) i jak na razie nie zraziły mnie pierdoły
    > takie jak Ty -- bezimienne i puste.
    >
    > --
    >    .`'.-.         ._.                           .-.
    >    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    gratulacje... te liczby mówią same za siebie, aż nie chce mi się
    liczyc ile to pochłonęło czasu, godzin, dni czy miesięcy.... ale
    widomym jest szczęśliwi czasu nie liczą

  • 53. Data: 2012-06-18 00:06:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gieniu" 8...@e...goo
    glegroups.com

    : widomym jest szczęśliwi czasu nie liczą

    Jestem widomym, choć mam słaby wrok. :)

    Zastanawiałem się, skąd wziął się atak na moja osobę i przypomniałem
    sobie ,,wodolejstwo'' o agroturystycznych KANGurach, w którym zauważam,
    że KANGury nie płacą podatków, bo nie są działalnością gospodarczą. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jr5otr$rh3$...@i...gazeta.pl

    > SKOK-i miały do tej pory dość dobre warunki do szybkiego
    > rozwoju. Na przykład były zwolnione z podatku dochodowego.
    > Polski rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji, w sposób
    > zasadniczy zmieniający sytuację...

    Prawda kole w oczy Rydzyka? -- chciał zbijać majątki kosztem ludzi
    najuboższych i najbiedniejszych, na dodatek nie płacąc podatków
    państwu... Ale zły Tusk (Tusk I Zły?) zadłużył Polskę (państwo,
    instytucję) w komercyjnych bankach nijak powiązanych z Lux
    Veritatis (BTW LV -- piękna nazwa, krzewiąca język polski
    i polską kulturę czy polskość w ogóle -- nieprawdaż?) czy
    Rydzykiem, nie zaś w KANGurach Stefczykowych, a teraz chyba
    zabiera się za normowanie podatkowe tychże KANGurów?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2012-06-18 12:27:42
    Od: " az.anonim" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):
> [...]
    > i pustosłowia? Potrafisz powołać się na jakiekolwiek moje
    > wodolejstwo? Potrafisz podeprzeć się jakimś konkretnym przykładem?

    Oho, po takim ostrym tonie wypowiedzi widzę że "walnąłem w miekkie" ;)

    Dwa pierwsze cytaty jakie znalazłem, zajęło mi to 3 minuty:

    "To rocznie 600 -- z tego wszystkiego chyba kupię jeszcze odwilżacz.
    Klimatyzator przenośny, odsączający wodę już mam, ale IMO lepsze efekty
    uzyskam, wrzucając do łazienki odwilżacz ciągnący 180 watów... W Leroju taki
    jest za niespełna 450 złotych. :) "

    "W ciągu godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni z oknem zewnętrznym, wyposażonej w kuchenkę gazową 50 m^3/h
    w łazience + 30 m^3/h w wydzielonym WC + 15 m^3/h w garderobie suma to
    70m^3/h+50m^3/h+30m^3/h+15m^3/h=165m^3/h; kubatura to 2.5m*65m^2==162,5m^3
    Tymczasem kominy nie tylko nie ciągną, ale potrafią wdmuchiwać smród do
    mieszkania. :) źródło to PN-83/B-03430; ciśnienie na wywiewnikach (oknach)
    ma wynieść 10 Pa"

    Zresztą, po co ja dostarczam dowodów, skoro "koń jaki jest, każdy widzi" ;)

> [...]
    > imienia i swego nazwiska, czy choćby jednoznacznego, unikalnego
    > pseudonimu. Ty zaś kryjesz się za parawanem bezwartościowego

    Od kilku lat uzywam nicka az.anonim, głównie udzielając się na forum gazety,
    więc nie zarzucaj mi zmienności w tej kwestii. To, że nie podpisuje się z
    imienia i nazwiska jest raczej wyrazem zdrowego rozsądku. Nie chcialbym, żeby
    taki Eneuel zaślepiony nienawiścią odstrzelił mi rodzinę. Wystarczy, że
    zasypujesz mnie inwektywami mimo, że ani na to nie zasluzylem ani sam tego nie
    robię. Taki wyraz słabości w skrajnych przypadkach może się przerodzić w coś
    groźniejszego i nieobliczalnego.

    > BTW -- plunąłbym na Boga, gdyby kazał mi bać się!!!

    Ok, a teraz zastanów się jak bardzo odpłynąłeś od rzeczywistości. Gdzieś w
    swoim zapienieniu przporządkowałeś mnie do Rydzykowców po czym popędziłeś tak
    daleko, że taranem przebiłeś absurd. I to jest właśnie niebezpieczne.

    Wszystkie ad personam puszczam bokiem i dalszej polemiki nie podejmuję, bo 1)
    nie mam na to czasu, 2) jaki jest sens dyskutować z silnie zaspergerowanym
    człowiekiem żyjącym we własnym świecie.

    Widzę, że neoniusz (być może nie on jedyny) juz jakiś czas temu próbował
    zasugerować to samo co ja, niestety najwyraźniej nie dotarło to do ciebie. Nie
    dociera też i teraz, co wskazuje na poważny stan kliniczny w jakim się
    znajdujesz. Sugeruje więc skontaktowanie się z lekarzem lub farmaceutą.

    > Ja wysłałem na grupy dyskusyjne ponad 40 tysięcy postów.

    A znasz taką nierówność? ILOŚĆ != JAKOŚĆ. W twoim przypadku raczej można
    byłoby ułożyć proporcję: ILOŚĆ/MIAŁKOŚĆ=1, inaczej mowiąc wraz z ilością
    proporcjonalnie wzrasta miałkość. Co potwierdzają ostatnie twoje posty i co
    było do udowodnienia.

    Nie sądze, żeby mimo otagowania wątku jako OT inni chcieli pobierać cały
    łańcuszek tego typu postów więc proponuję go zakończyć. Ty też na pewno masz
    znacznie ciekawsze zajęcia od pisania hurtowo postów na grupie. Oh, wait...

  • 55. Data: 2012-06-18 13:21:13
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    [ciach + ziew]
> [...]
    > znacznie ciekawsze zajęcia od pisania hurtowo postów na grupie. Oh, wait...

    Dlaczego sam nie zastosujesz tej światłej rady!?

  • 56. Data: 2012-06-18 16:26:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " az.anonim" jrmvqt$ni2$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > imienia i nazwiska jest raczej wyrazem zdrowego rozsądku. Nie chcialbym, żeby

    Więc spierdalaj. :) Cytaty istotnie -- o laniu wody, ale z klimatyzatora
    i ze stopki. :) O nienawiści popierdol sobie z Rydzykiem i Ozorowską
    kurwą, która kazała mnie złamać duchowo:

    -- głodem
    -- strachem
    -- samotnością
    -- obmowami
    -- zakazem pracy

    uważając, iż nienawiścią jest niepłacenie na KRK lub płacenie takie,
    że z reszty zarabianych pieniędzy zostaje człowiekowi coś, za co
    można kupić jedzenie. :)

    Wypierdalaj do miłujących. :)

    -=-

    Skoro to ,,stałe'' imię -- PLONK. :)