  • 1. Data: 2011-03-11 22:30:09
    Temat: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zakładanie trwało tyle, że bałem się o samochód, który postawiłem
    pomiędzy innymi... Na szczęście wróciłem w ostatniej chwili, czyli
    tuż przed tym, kiedy jeden z sąsiednich samochodów odjeżdżał...
    (jak ktoś nie łapie -- chodzi o te śliczne ślady, zwane wgniotami,
    pozostawiane przez ,,sąsiadów'' na ,,moich'' drzwiach)

    Duże sklepy -- Tesco i Lidl raczej też, czyli wcale nie muszą
    to być hipermarkety. Stacje benzynowe? -- nie tylko paliwo,
    ale wszelkie tam czynione zakupy.

    Mam teraz:

    -- Impresję (bank oddał mi to, co od wakacji podbierał -- składki
    ubezpieczeniowe itp. opłaty uszczęśliwiające)
    -- konto internetowe (chyba staje się ono niepotrzebne)
    -- dobre konto, z którego można automagicznie spłacać Impresję
    -- konto oszczędne z którego można za freeko raz w miesiącu zlać
    wewnętrznie
    -- oszczędne konto antyMarkowe (z dobową kapitalizacją 3.65%)
    z którego także można za freeko raz w miesiącu zlać wewnętrznie
    -- czekam na wiadomą debetówkę

    Auchan wczoraj miał LG oraz Iomegi -- zewnętrzne dyski (z USB2)
    o pojemności 500 GB. W poniedziałki są tam rabaty w wysokości
    5% (nikt nie sprawdza, czy kupujący korzysta z OFE) więc tak
    sobie myślę, że mogę kupić (o ile te dyski do poniedziałku
    tam dotrwają a ja dostanę do tego czasu swoją debetówkę)
    taką Iomegę (LG raczej nie chcę) za 159 złotych, z czego
    podatkowo odliczę około 53, zaś 7.95 i 4.77 -- dzięki kartom...

    Dodatkiem do debetówki jest możliwość przelewania pieniędzy
    z dobrego konta -- poprzez bankomaty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-03-15 20:56:35
    Temat: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?wg mnie tyo mille konto wcale nie jest takie dobre

    przede wszytskim jest to karta debetowa - a dla mnie to juz to
    dyskwalifikuje

    bo musze korzystać z pieniedzy swoich a kredytówka obracam pieniędzmi banku

    także licha ta oferta

  • 3. Data: 2011-03-15 21:02:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-15 21:56, Anna pisze:
> [...]
    > dyskwalifikuje
    >
    > bo musze korzystać z pieniedzy swoich a kredytówka obracam pieniędzmi banku

    wolę dostać 3% zwrotu i zapłacić własnymi środkami (debetówka) niż tylko
    1% z kk

    mam dobre konto i płacę ichnią debetówką w spożywczych i za benzynę,
    będę miał mniej do spłaty z kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-03-15 21:09:41
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?a nja tam wole płacić kredytówką po 56 dniach

    no tak ale zamiast wydawać swoje mógłbyś własnie te swoje wrzucić na jakieś
    oszczędnościowe lub lokatkę

    a tak placisz swoimi - twoja wola - nałapie bank ciemnego luda i zaraz
    skończy 3 %

    i tak wolę płacić kredytówką

  • 5. Data: 2011-03-15 21:26:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 15 Mar 2011 22:09:41 +0100, "Anna" <a...@o...pl> wrote:

    >?a nja tam wole płacić kredytówką po 56 dniach
    >
    >no tak ale zamiast wydawać swoje mógłbyś własnie te swoje wrzucić na jakieś
    >oszczędnościowe lub lokatkę

    56 dni masz tylko, jeśli zapłacisz pierwszego dnia po wygenerowaniu
    wyciągu.
    Ale niech tam, przyjmijmy do obliczeń 56 dni. To Ci daje na "lokatce"
    w porywach 1,22% (przyjąłem lokatę 8%), a pewnie raczej będzie to
    bliżej 0,6%.
    Jeśli w tej sytuacji uważasz zwrot 3% za gorszy "deal", to chyba
    używamy algebry w różnych ciałach (oczywiście liczbowych) :-)

    Obawy o tymczasowość oferty podzielam, ale i tak sądzę, że warto
    korzystać, póki jest.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-03-15 21:35:40
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Anna <a...@o...pl> napisał(a):

    > no tak ale zamiast wydawać swoje mógłbyś własnie te swoje wrzucić na
    > jakieś oszczędnościowe lub lokatkę

    Jeśli znasz lokatę która daje więcej niż 3% zwrotu to nie bądź wiśnia i
    pochwal się gdzie taką namierzyłaś!

    > a tak placisz swoimi - twoja wola - nałapie bank ciemnego luda i zaraz
    > skończy 3 %

    Jak się promocja skończy, bo pewnie kiedyś rzeczywiście to nastąpi, to się
    zamknie konto i po krzyku.

  • 7. Data: 2011-03-15 21:35:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Jeśli w tej sytuacji uważasz zwrot 3% za gorszy "deal", to chyba
    > używamy algebry w różnych ciałach (oczywiście liczbowych) :-)

    nie ma sensu polemizować z kimś kto z prostą matematyką ma problemy

    > Obawy o tymczasowość oferty podzielam, ale i tak sądzę, że warto
    > korzystać, póki jest.

    pewnie to jest oferta tymczasowa, jak się skończy to zamykam konto i
    szukam kolejnej okazji ;-)

    wcześniej najlepszą była kk z 1% cashbackiem, a teraz dobre konto...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2011-03-15 23:34:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" ilok5m$19rb$...@o...icpnet.pl

    > wolę dostać 3% zwrotu i zapłacić własnymi środkami
    > (debetówka) niż tylko 1% z kk

    Ja też wolę 3%. A że na fakturze jest 100% -- jest
    jeszcze lepiej. (choć i tak Fiskus rąbie na VATcie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-03-15 23:40:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Anna" ilol0q$sat$...@m...internetia.pl

    > a tak placisz swoimi - twoja wola - nałapie bank ciemnego
    > luda i zaraz skończy 3 %

    Nie boisz się tego, że kiedyś wszystko skończy się?
    I Mille, i banki, i ty, i świat... ;)

    Ja się boję -- na przykład bałem się utraty gwarancji na samochód.
    (utraty każdej gwarancji boję się) I dlatego starałem się o to,
    aby jeździć jak najszybciej. ;)

    Wszystko przemija -- my także.
    I tylko chorzy na schizofrenię boją się tego mijania. :)
    (a Ty nie wyglądasz na schorowaną)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-03-16 13:33:55
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    a ja popieram annę

    też wolę płacić kartąkredytową

    a po 2 zapomnieliście jeszcze powiedzieć że musicie spełnić i pilnować
    warunków aby konto było bezpłatne "Powyższe korzyści otrzymasz, jeżeli Twoje
    miesięczne wpływy na konto wyniosą min. 1 000 zł"

    aha a jeszcze jedno - jak liczą ten wpływ - musi być z zakładu pracy czy mogę
    sobie sama przelać i warunek zostanie spełniony?