  • 11. Data: 2011-03-16 13:55:09
    Temat: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-16 14:33, w...@N...gazeta.pl pisze:
    > a ja popieram annę
    >
    > też wolę płacić kartąkredytową

    też wolę kk, ale nie daje mi ona takiego zwrotu jak ta debetówka

    > a po 2 zapomnieliście jeszcze powiedzieć że musicie spełnić i pilnować
    > warunków aby konto było bezpłatne "Powyższe korzyści otrzymasz, jeżeli Twoje
    > miesięczne wpływy na konto wyniosą min. 1 000 zł"

    to pikuś, i tak na konto trzeba przelać kasę, aby płacić kartą

    > aha a jeszcze jedno - jak liczą ten wpływ - musi być z zakładu pracy czy mogę
    > sobie sama przelać i warunek zostanie spełniony?

    można sobie samemu przelać (ale z innego banku) kilkakrotnie tę samą
    kasę ;-)
    nie ma obowiązku, aby kasa była z tyt. wynagrodzenia lub coś w tym stylu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2011-03-16 19:58:42
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?a czy sklepy z agd i elektronika typu Media MArkt Saturn Euro RTV sa objęte
    zwrotem 3 % czy tylko spozywcze i stacje paliw?

  • 13. Data: 2011-03-16 20:02:05
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?już doczytałam niestety sklepy z elektroniką i rtv nie wchodza w ten
    interes

    cwaniaki niech sie wypchają

    no to ile tego zwrotu od zakupów spożywczych może być

    ale na paliwie można 3 % - przy takich cenach to rzeczywiście straszą że
    maja rosnąć dalej nawet i po 6 zł
    no to tak z zalania baku za 200 zł - dostajecie litr gratis - interes jak
    cholera

  • 14. Data: 2011-03-16 20:07:06
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?no i jeszcze ten warunek - Łączna wysokość Nagrody wypłaconej na Konto,
    niezaleSnie od liczby Kart wydanych do Konta, w kaSdym
    Okresie rozliczeniowym nie moSe przekroczyć kwoty 50
    zł.

    czyli mozna wydac tylko 1667 zł m-cznie - na spożywczych i stacjach paliw -
    ciekawe czy tyle wydajecie?

  • 15. Data: 2011-03-16 22:33:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-16 20:58, Anna pisze:
    > ?a czy sklepy z agd i elektronika typu Media MArkt Saturn Euro RTV sa
    > objęte zwrotem 3 % czy tylko spozywcze i stacje paliw?

    tylko spożywcze i stacje paliw...na wszystkich innych płacę kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2011-03-16 22:34:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-16 21:07, Anna pisze:
> [...]
    > zł.
    >
    > czyli mozna wydac tylko 1667 zł m-cznie - na spożywczych i stacjach

    a jakie to ma znaczenie? wolę dostać zwrot 3% niż 1%, czy na kk też w
    każdym miesiącu wykorzystujesz cały limit?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2011-03-17 07:47:16
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    W dniu 2011-03-16 21:02, Anna pisze:

    > ale na paliwie można 3 % - przy takich cenach to rzeczywiście straszą że
    > maja rosnąć dalej nawet i po 6 zł
    > no to tak z zalania baku za 200 zł - dostajecie litr gratis - interes
    > jak cholera

    Zalezy ile kto tankuje :)

    Ja place za paliwo okolo 3 tysi miesiecznie :(

    Ale ja tez wole kk..

    --
    Pozdrowka

    KOMTUR

  • 18. Data: 2011-03-17 08:14:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 21:07:06 +0100, Anna napisał(a):

> [...]
    > rozliczeniowym nie moSe przekroczyć kwoty 50 zł.
    >
    > czyli mozna wydac tylko 1667 zł m-cznie - na spożywczych i stacjach

    Jesteś od konkurencji czy jak? Już którymś postem z rzędu chcesz
    udowodnić, że 3% zwrotu za wydanie na zakupy/paliwo w Mille jest gorsze
    niż 1% zwrotu za wydanie na zakupy/paliwo przy pomocy kk? Jeżeli tak to
    trafiłaś na złą grupę, więc przestań się po prostu ośmieszać.
    Jakby na to nie patrzeć aktualnie oferta Mille jeżeli chodzi o ROR z
    debetówką jest jedną z najlepszych na rynku jeżeli chodzi o cashback za
    zrobione zakupy i cytowanie regulaminu albo TOiP nic tu nie pomoże, bo
    wszyscy go już dawno znają i wiedzą dokładnie co i jak.

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2011-03-17 08:30:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zrobione zakupy i cytowanie regulaminu albo TOiP nic tu nie pomoże, bo
    > wszyscy go już dawno znają i wiedzą dokładnie co i jak.

    Ogólnie Mille jest w niezłej ofensywie. Najpierw Impresja, teraz to konto.
    Musiało im dać trochę w kość posiadanie jednej z najgorszych ofert ROR na
    rynku wcześniej. Znaczy klienci jednak nie tacy głupi, skoro bank został
    zmuszony do takich posunięć proklienckich.

  • 20. Data: 2011-03-17 08:36:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 09:30:00 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > ofert ROR na rynku wcześniej. Znaczy klienci jednak nie tacy głupi,
    > skoro bank został zmuszony do takich posunięć proklienckich.

    No fakt, że impresja z tym kontem tworzy całkiem nową jakoś na naszym
    rynku. Na grupie wprawdzie były głosy, że Mille ma iść na sprzedaż stąd
    też tego typu działania zaczepne he he. Czy tak jest naprawdę to nie
    wiem, ale póki można to trzeba korzystać. Niektóre banki dają klientom
    jakieś tam określone sumy np BGŻ ale Mille chyba lepiej odrobiło zadanie
    domowe, bo ich oferta atrakcyjna dla klienta zmusza go jednak do
    aktywnego korzystania na czym bank niewątpliwie też coś zarabia.
    A jeżeli te ruchy Mille, tak jak mówisz, są wykonane ze względu na odpływ
    klientów to tym bardziej należy się im pochwała.

    --
    xbartx