eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMille i ichnie www - też kolorowo nie jestMille i ichnie www - też kolorowo nie jest
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mille i ichnie www - też kolorowo nie jest
    Date: Wed, 23 Jul 2008 06:22:28 +0000 (UTC)
    Organization: Dialog Net
    Lines: 34
    Message-ID: <g66in4$mdl$2@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-655.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1216794148 22965 81.168.226.143 (23 Jul 2008 06:22:28
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jul 2008 06:22:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.129 (Benson & Hedges Moscow Gold)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451605
    [ ukryj nagłówki ]


    W końcu i na mnie padło i stwierdziłem, że potestuję sobie tego sławnego
    Amexa. Karta mi się podoba bardzo, bo nr karty jest 15 cyfrowy, czyli
    nieparzysty, a ja uwielbiam liczby nieparzyste! Trafili w 10. Niestety co
    do reszty to już tak średnio. W zeszły weekend dokonałem z 5-6 transakcji
    czy jakoś tak (tylko w jednym sklepie zapłacić nie mogłem), ale przez www
    niestety nic nie widzę. W 'szczegółach karty' mam tylko przelew na spłatę
    poprzedniej i kwotę prowizji. I teraz co najciekawsze - mam kartę, którą
    chciałbym posiadać chyba każdy (może dlatego ten Amex taki sławny jest) -
    wykonane transakcje wskoczyły do 'transakcje autoryzowane' i pomniejszyły
    'dostępny limit kredytowy karty głównej' i po jakimś czasie one schodzą i
    idą chyba do /dev/null, bo nie ma ich w historii a limit dostępny się
    powiększa! Ehhhhh żeby to tak już zostało i działało zawsze, to bym nawet
    się zgodził płacić 500 PLN za roczne utrzymanie karty ;)
    Żeby nie było, że jestem taki pazerny, to wysłałem pocztę przez
    'kontakt', ale chyba też trafia 'gdzieś' mimo, że po kliknęciu na
    'Wiadomości' mogę sobie ładnie przeczytać:

    "System nie znalazł żadnych wiadomości w Twojej skrzynce. Poczta
    elektroniczna w systemie Millenet zapewnia szybki i poufny kontakt z
    Bankiem oraz fachową odpowiedź naszych konsultantów w przypadku
    jakichkolwiek pytań lub wątpliwości."

    Chyba muszą trochę poprawić tę formatkę, bo mocno na wyrost taki
    sformuowania ;)
    Dzwoniłem na partyline, to Pan mnie wysłuchał, takie odniosłem wrażenie,
    jakby z łaską - fakt sobota była, i powiedział że mam napisać z www i
    tyle. Poczekam na wyciąg chyba, może rzeczywiście mi się trafiła karta
    marzenie ;)


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1