  • 11. Data: 2003-05-10 19:49:28
    Temat: Re: Millenet i KK - Co to jest ?
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:b9jj3t$a6q$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja mam jeszcze debet...a więc środki dostępne to saldo bieżące plus debet
    > minus zablokowana kwota. Byłoby to do przełknięcia gdyby debet był tej
    samej
    > wysokości (ale tak nie jest bo wpływ w każdym m-cu powoduje jego
    uruchomienie
    > w kolejnym w innej kwocie)...jak dla mnie to za trochę za dużo do liczenia
    > żeby sprawdzić tak prostą operację. Wystarczyłoby żeby dodali 1 pole
    więcej.

    A masz Millepensje. To rzeczywizda problem matematyczny sie robi, hehe ;-)

    U mnie dozwolony debet jest zawsze tej samej wysokosci [unikonto w tandemie
    z millennium extra + VC = bardzo elastyczna kombinacja :-) ]

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-05-10 20:03:22
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

    > A masz Millepensje. To rzeczywizda problem matematyczny sie robi, hehe ;-)
    >
    > U mnie dozwolony debet jest zawsze tej samej wysokosci [unikonto w tandemie
    > z millennium extra + VC = bardzo elastyczna kombinacja :-) ]

    Kombinacja elastyczna. No tak. Ale Millepensja jest tańsza w prowadzeniu.
    Odkąd ostatnio zmienili opłaty nie ponoszę z jego tytułu żadnych
    opłat...szkoda że czerwcu kończy się promocja na millenet:( ale 2 zeta to nie
    jest jeszcze tragedia:)
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 13. Data: 2003-05-11 15:44:58
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    > Kombinacja elastyczna. No tak. Ale Millepensja jest tańsza w prowadzeniu.

    Racja. niby moge zalozyc sobie Unikonto Plus i mialbym to samo. Ale
    policzylem, ze oszczedzilbym jakies 50-70PLN (tego typu suma) rocznie to mi
    sie nie chce.

    > Odkąd ostatnio zmienili opłaty nie ponoszę z jego tytułu żadnych
    > opłat...szkoda że czerwcu kończy się promocja na millenet:( ale 2 zeta to
    nie
    > jest jeszcze tragedia:)

    Racja. Nie bede latal do innego banku tylko z tego powodu, ze jest tam
    promocja.